Hold NU kæft hvor er jeg træt af USERIØSE købere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2011

MaliksMor

Miracle skriver:

Den der med "manden ikke giver lov" - dét fatter jeg heller ikke .. For fanden da, man er vel to til at bestemme!

Nemmelig

- Altså, jeg køber da også nogle ting - uden at snakke/spørge min mand. Det er noget andet hvis det er noget som koster meget. Men, ting til 100-200kr skal han altså ikke blande sig i

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2011

MaliksMor

Malene84 skriver:

PRÆCIS!!!! troede kun det var mig der var ude for det gang på gang... jeg er så MEGA træt af det

Det er vi vidst mange der er smukke

Anmeld

19. marts 2011

Anja&jesper

qp skriver:

Og der er SÅ mange af dem herinde!!! Man skriver frem og tilbage, måler det ene stk tøj efter det andet for dem, man udleveres konto nummer, pakker varerne ind og venter......... veeeeeeeeenter og veeeeeeeeenter!

Hvorfor i det mindste ikke bare have så meget respekt for hinanden, at man skriver at man alligevel ikke er interesseret? Der ligger et kæmpe stort arbejde i, at lave de annoncer, tage billeder, skrive tekster og kommunikere med potentioelle købere om ditten og datten .... Og jeg synes virkelig det er så ØV at folk er så "uordentlige"... Argh!!

Er helt enig.. Det er mega irraterende at man bare venter og der så ikke sker mere..

Anmeld

19. marts 2011

JustinsMoar

CamillaRH skriver:

Nemmelig

- Altså, jeg køber da også nogle ting - uden at snakke/spørge min mand. Det er noget andet hvis det er noget som koster meget. Men, ting til 100-200kr skal han altså ikke blande sig i

Præcis!

Jeg kunne forstå det hvis det var en ting til 3-400 kr..

Anmeld

19. marts 2011

MaliksMor

Miracle skriver:

Præcis!

Jeg kunne forstå det hvis det var en ting til 3-400 kr..

Nemmelig

Anmeld

19. marts 2011

smokin

twinboys skriver:

Hejsa jeg har været heldig med rigtig mange købere herinde... Men avs hvor jeg nu har brændt fingerne fordi jeg var så sød at at give lov til at hun kunne få varerne inden betaling... Nu har jeg i mange måneder ventet på at få de 650kr fordi jeg troede på at hun ville overføre pengene... Fair nok hun skriver så at hun ikke har pengene pt og jeg nok skal få dem... Men jeg håber og tror på at hun nok skal sende dem... Dog får jeg at vide jeg er en naiv pige fra andre, men jeg tror og ser det gode i alle, så jeg forventer da at få dem...... men bliver ked af det, når jeg ser hun byder hos andre sælgere...

hold kæft det er strengt. Jeg ville dælme gerne vide hvem den tarvelige skid er, så jeg ikke handler med hende. Føj altså! 

Anmeld

19. marts 2011

bullerbassen

Miracle skriver:

PRÆCIS!!

Altså jeg indrømmer da gerne at jeg lige vender den med min kæreste - men i sidste ende bestemmer jeg selv om jeg køber eller ej!

Sådan er det også her - nogle gange spørg jeg andre gange køber jeg bare ( som ofte - ha ha tror ski han ville blive træt af at jeg render hele tiden og spørg efter lov ) ,men den endelige beslutning ligger hos mig

Anmeld

19. marts 2011

bullerbassen

Zette skriver:

hold kæft det er strengt. Jeg ville dælme gerne vide hvem den tarvelige skid er, så jeg ikke handler med hende. Føj altså! 

Anmeld

19. marts 2011

Mormilla

qp skriver:

10 min? Come on... man må vel have lov til, at skifte mening - jeg ville kunne forstå hvis der stod 10 dage...

Jammen hvis man ikke er sikker, så burde man ikke byde!!!

Anmeld

19. marts 2011

Becks

Zette skriver:

Enig!!

Nu har jeg aldrig selv solgt noget herinde, men har købt en del gange.. Tror da, jeg har været troværdig nok  Dog har jeg en gang været langsom med betalingen, men det var fordi min com og netbank drillede.. Men gav sælger besked!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.