Øv altså hvor er der bare mange af jer der er blevet "snydt" både via.spørgsmål og henvendelser...!! 
Jeg har købt en del herinde fra, og noget har jeg da fået lagt fra tild d. 1 - men har ALTID overført pengene så snart jeg har fået dem..!! ved nogle hvor jeg har fået lagt fra til d. 1 og hvis der er mere end 2 uger til, så har jeg sat den til betaling på min netbank og taget et billede af skærmen og sendt til sælger..!!
Ja jeg ved godt jeg egentlig bare ku gå ind og anullerer den på min netbank, men jeg er absolut ikke ude på at snyde nogen - det ku jeg aldrig finde på, syntes det er respektløs og tarveligt og DÅRLIG STIL...!! Men så har jeg jo bare sendt det billede til sælger, så de kan se at jeg mener det seriøst..!! 
Er rigtig ked af alle jer der har fået dårlige oplevelser herindefra og andre steder fra..!!
Burde man ikke kunne lave en eller anden regl med blokering på de personer der ikke betaler deres varer sådan de ikke kans krive i nogle salgsannoncer herinde?!..!! Også evt. politianmelde dem?
Anmeld