Hold NU kæft hvor er jeg træt af USERIØSE købere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2011

quar20

Øv altså hvor er der bare mange af jer der er blevet "snydt" både via.spørgsmål og henvendelser...!!

Jeg har købt en del herinde fra, og noget har jeg da fået lagt fra tild d. 1 - men har ALTID overført pengene så snart jeg har fået dem..!! ved nogle hvor jeg har fået lagt fra til d. 1 og hvis der er mere end 2 uger til, så har jeg sat den til betaling på min netbank og taget et billede af skærmen og sendt til sælger..!!

Ja jeg ved godt jeg egentlig bare ku gå ind og anullerer den på min netbank, men jeg er absolut ikke ude på at snyde nogen - det ku jeg aldrig finde på, syntes det er respektløs og tarveligt og DÅRLIG STIL...!! Men så har jeg jo bare sendt det billede til sælger, så de kan se at jeg mener det seriøst..!!

Er rigtig ked af alle jer der har fået dårlige oplevelser herindefra og andre steder fra..!!

Burde man ikke kunne lave en eller anden regl med blokering på de personer der ikke betaler deres varer sådan de ikke kans krive i nogle salgsannoncer herinde?!..!! Også evt. politianmelde dem?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2011

bullerbassen

Secrets skriver:

Tror nok jeg er enig, selvom jeg ikke selv har solgt noget. Men man må vel godt spørge ind og så finde ud af man ikke er interesseret? Fx med noget tøj, så kan det være svært at vide, om det nu passer osv. før det er målt, og så kan man jo sidenhen finde ud af, at det desværre ikke passer. Det synes jeg er fair nok.

Personligt sidder jeg selv med det problem, at der er flere sælger der skulle finde nogle fotos til mig, men det er efterhånden længe siden og har ikke hørt mere. Og problemet kan jo være, hvis de glemmer at trykke citér. Så bliver man ikke gjort opmærksom på, at de har svaret.. Og nu kan jeg fandme ikke huske deres brugernavne 

Selvfølgelig har man da som køber lov til at spørge til varen.

Ellers kan man jo ikke få de svar man søger , MEN vil så også sige det mindste man så kan gøre er jo at svare tilbage, hvis man ikke fandt varen interesant.

For selvfølgelig binder man sig ikke pga af spørgsmål, men når sælger så også bruger tid på at svare og uddybe, syntes jeg det er alm høflighed og takke ja eller nej

Anmeld

19. marts 2011

Frøken J.

bullerbassen skriver:

Selvfølgelig har man da som køber lov til at spørge til varen.

Ellers kan man jo ikke få de svar man søger , MEN vil så også sige det mindste man så kan gøre er jo at svare tilbage, hvis man ikke fandt varen interesant.

For selvfølgelig binder man sig ikke pga af spørgsmål, men når sælger så også bruger tid på at svare og uddybe, syntes jeg det er alm høflighed og takke ja eller nej

Self. Det er jeg enig i

Nårh ja, en anden ting. Jeg har prøvet at byde på noget, hvor jeg med det samme skrev jeg først havde penge til den første (det var midt i måneden), og skrev at hvis ikke andre købte dte vil jeg gerne have det til d. 1.. Og så glemte jeg det altså, da vi kom til den første, fordi der var gået flere uger. Det er altså for mit vedkommende ikke for at være flabet, men et spørgsmål om en utrolig ringe kort/langtidshukommelse

Anmeld

19. marts 2011

6800

CamillaRH skriver:

jo jo, men man skulle måske ikke byde/spørge på noget - hvis man ikke har penge..

jeg synes det OK' at folk vil resevere til d. 1, det gør jeg selv nogle gange. Men, det andet. Er så dårlig stil

- Men, okay det er selvf heller ikke en salgs hjemmeside. Så man kan jo ikke forvente SÅ meget

Men, er så enig med dig. Jeg har også brugt en masse tid på at tage billeder, lægge ud skrive om tingene, svare på spørgsmål, måle, tjekke str osv osv. hvor køber ender med at sige hun/han ikke har råd..

Har dog også haft en del postive handler herinde

Har engang reserveret noget i over en måned til hun fik børnepenge, var ikke meget for det, men hun lovede højt og helligt at hun ville købe det, så tænkte okay....skrev til hende flere gange, hvor hun kom med den ene dumme undskyldning efter den anden, til sidst svarede hun ikke mere...

nu er jeg brændt inde med det...

Anmeld

19. marts 2011

bullerbassen

Secrets skriver:

Self. Det er jeg enig i

Nårh ja, en anden ting. Jeg har prøvet at byde på noget, hvor jeg med det samme skrev jeg først havde penge til den første (det var midt i måneden), og skrev at hvis ikke andre købte dte vil jeg gerne have det til d. 1.. Og så glemte jeg det altså, da vi kom til den første, fordi der var gået flere uger. Det er altså for mit vedkommende ikke for at være flabet, men et spørgsmål om en utrolig ringe kort/langtidshukommelse

Ja det er jo hvad der kan ske .... Har også haft nået lagt til side til den 1 . Og skrevet til køber, da tiden kom men hørte ikke mere.

Så det solgte jeg igen

Anmeld

19. marts 2011

Frøken J.

bullerbassen skriver:

Ja det er jo hvad der kan ske .... Har også haft nået lagt til side til den 1 . Og skrevet til køber, da tiden kom men hørte ikke mere.

Så det solgte jeg igen

Det forstår jeg godt! Man skal reagere på kontakt. Jeg er egentlig sådan lidt øv, kan man ikke se de emner man har skrevet i et sted? For vil egentlig gerne finde dem hvor jeg venter på billeder

Anmeld

19. marts 2011

6800

twinboys skriver:

Hejsa jeg har været heldig med rigtig mange købere herinde... Men avs hvor jeg nu har brændt fingerne fordi jeg var så sød at at give lov til at hun kunne få varerne inden betaling... Nu har jeg i mange måneder ventet på at få de 650kr fordi jeg troede på at hun ville overføre pengene... Fair nok hun skriver så at hun ikke har pengene pt og jeg nok skal få dem... Men jeg håber og tror på at hun nok skal sende dem... Dog får jeg at vide jeg er en naiv pige fra andre, men jeg tror og ser det gode i alle, så jeg forventer da at få dem...... men bliver ked af det, når jeg ser hun byder hos andre sælgere...

tror jeg ved hvem hun er

Anmeld

19. marts 2011

bullerbassen

6800 skriver:

Har engang reserveret noget i over en måned til hun fik børnepenge, var ikke meget for det, men hun lovede højt og helligt at hun ville købe det, så tænkte okay....skrev til hende flere gange, hvor hun kom med den ene dumme undskyldning efter den anden, til sidst svarede hun ikke mere...

nu er jeg brændt inde med det...

Det er bare så SKIDE trælst - ville ønke det var lige som TS man kunne give karakter - så kan man da se hvem man skal sælge / købe til

Anmeld

19. marts 2011

samantha1986

qp skriver:

Og der er SÅ mange af dem herinde!!! Man skriver frem og tilbage, måler det ene stk tøj efter det andet for dem, man udleveres konto nummer, pakker varerne ind og venter......... veeeeeeeeenter og veeeeeeeeenter!

Hvorfor i det mindste ikke bare have så meget respekt for hinanden, at man skriver at man alligevel ikke er interesseret? Der ligger et kæmpe stort arbejde i, at lave de annoncer, tage billeder, skrive tekster og kommunikere med potentioelle købere om ditten og datten .... Og jeg synes virkelig det er så ØV at folk er så "uordentlige"... Argh!!

Det har jeg desværre også været ude for både herinde og andre steder.

det er så surt at man bruger så meget tid på det også så sker der bare ikke mere.

Anmeld

19. marts 2011

twinboys

6800 skriver:

tror jeg ved hvem hun er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.