Hold NU kæft hvor er jeg træt af USERIØSE købere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2011

bullerbassen

Secrets skriver:

Det forstår jeg godt! Man skal reagere på kontakt. Jeg er egentlig sådan lidt øv, kan man ikke se de emner man har skrevet i et sted? For vil egentlig gerne finde dem hvor jeg venter på billeder

Tror du kan gå ind på forsiden under abonnementer og se , der har jeg fundet den annonce hvor jeg skulle købe , men vare ikke dukkede op

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2011

Mor til prinsessen :-)

qp skriver:

Ja den med manden er godt brugt herinde Men det er da bedre end intet svar!! Jeg synes ofte folk spørger ind til det ene og det andet - så hører man hverken til eller fra, det synes jeg virkelig er så respektløst overfor sælgere der sidder og bruger tid på det her.

Gud hvor irriterende.... Jeg har ikke prøvet det her, men har prøvet på dba.... Det er bare spild af tid!!

Anmeld

19. marts 2011

eirene

Perl skriver:

Jeg kan mere blive irriteret over at når man så har sagt hvad man vil have for det.. så svare de ikke! så det ender altid med jeg skriver et brev til dem flere gange til de til sidst svare.. for der måske er en anden som siger de vil købe i stedet....

enig

Anmeld

19. marts 2011

6800

twinboys skriver:

det skal du ikke være flov over, det er jo heller ikke sikkert det er den samme, det kunne bare godt lyde sådan....uhh hvor bliver jeg sur over sådan noget, hun ødelægger det for alle troværdige købere...

Anmeld

19. marts 2011

Frøken J.

bullerbassen skriver:

Tror du kan gå ind på forsiden under abonnementer og se , der har jeg fundet den annonce hvor jeg skulle købe , men vare ikke dukkede op

Synes kun jeg kan se dem jeg selv har oprettet derinde.. Nå, må håbe sælger kontakter mig hvis deter

Anmeld

19. marts 2011

Mormilla

Jeg har os prøvet at der var en der kom med et bud og så ville hun ikke købe 10min senere  Hvorfor så byde hvis man ikke mener det!!!!!!!!!!

Anmeld

19. marts 2011

JustAnotherName

Jeg har primært kun gode oplevelser ...heldigvis.

En enkelt køber fik varen tilsendt, og var meeeeeeeget lang tid om, at få betalt. Så længe om det, at jeg henvendte mig til Henrik, som måtte skrive til vedkomne, før der skete noget 

Og så har jeg for meget nylig oplevet én, som var så ubehøvlet, at jeg har bedt hende helt om at holde sig væk fra mine salgsindlæg fremover, da jeg slet ikke vil handle med vedkomne

Ellers kun OK oplevelser for mit vedkomne. Selvom jeg da også pt. har en pakke liggende, der venter på, at det bliver D. 1 !!

Anmeld

19. marts 2011

smokin

Henrik er igang med at lave så man kan vurdere dem man køber af eller sælger til, så det vil jo løse størstedelen af problemerne.  Så hvis jeg fx er en dårlig sælger/køber vil det komme til at stå på min profil. 

Anmeld

19. marts 2011

MaliksMor

6800 skriver:

Har engang reserveret noget i over en måned til hun fik børnepenge, var ikke meget for det, men hun lovede højt og helligt at hun ville købe det, så tænkte okay....skrev til hende flere gange, hvor hun kom med den ene dumme undskyldning efter den anden, til sidst svarede hun ikke mere...

nu er jeg brændt inde med det...

Det forstår jeg da godt.

Jeg havde også reseveret noget tøj til d. 15 - hvor køber blev ved med at trække det ud. Hun endte så med at sige to måneder efter at hun ikke havde råd alligevel

Anmeld

19. marts 2011

qp

KaMa skriver:

Der for jeg IKKE gider at sælge mine ting selv. Magter slet ikke det der! Ikke en gang børn i Indien arbejder for en så lav timeløn.

I øvrigt er jeg stadig fornærmet over Trendsales. Fotograferede en gang hele min smarte sommergarderobe med de lækreste kjoler. Fandme om ikke kun en transvestit bød på kjolerne!

Godt nok er jeg en høj kvinde, men synes måske ikke, at der er så meget carbaret over min tøjstil.

LOL... Sig mig, tager du pis på tråden eller mener du det virkelig seriøst?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.