Hold NU kæft hvor er jeg træt af USERIØSE købere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2011

twinboys

lotchen skriver:

Det er da utroligt som folk ingen skam har her i livet Sådan en opførsel skal vi ikke tolerere her på baby, hun må meldes til staff - hun kan jo gøre det ved mange andre!

Rigtig træls for dig....

Hun har lovet mig pengene den 20.april

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2011

bullerbassen

twinboys skriver:

Anmeld

25. marts 2011

morethanperfect

Jeg har heldigvis kun oplevet gode ting herinde fra . Derimod har jeg oplevet Post Dk er nogle (undskyld sproget) røvhuller  ..

Og har selvf. oplevet folk ikke har svaret hvis jeg har taget ekstra billede eller målt bukser osv. men det har de fleste vel

Anmeld

25. marts 2011

klmf

twinboys skriver:

Håber du får dem

Anmeld

25. marts 2011

Miss T

Jeg synes, at det er latterligt, at nogle kvinder herinde er nogle vatnisser, der ikke kan finde ud melde ud, at de ikke er interesserede alligevel - det drejer sig om en mail eller en sms - det er jo som regel ikke face to face!!! COME ON GIRLS!!! - det er for svagt!

Anmeld

25. marts 2011

qp

Miss T skriver:

Jeg synes, at det er latterligt, at nogle kvinder herinde er nogle vatnisser, der ikke kan finde ud melde ud, at de ikke er interesserede alligevel - det drejer sig om en mail eller en sms - det er jo som regel ikke face to face!!! COME ON GIRLS!!! - det er for svagt!

Anmeld

26. marts 2011

twinboys

lotchen skriver:

Håber du får dem

Ja det håber jeg også

Anmeld

26. marts 2011

qp

twinboys skriver:

Ja det håber jeg også

Altså hvis denne tråd er medvirkende til, at du får dine penge tilbage så kræver jeg altså 50% ?

Anmeld

26. marts 2011

twinboys

qp skriver:

Altså hvis denne tråd er medvirkende til, at du får dine penge tilbage så kræver jeg altså 50% ?

Hi hi hvor er du sød

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.