Hold NU kæft hvor er jeg træt af USERIØSE købere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2011

SpunkenJo

GUSO skriver:

Jeg vil gerne give TS ret , har også haft dårlig oplevelse men det var nu omvendt, betalte det aftalte men ventede i laaang tid der var skam kontakt men også mange undskyldninger fra sælger,det endte da heldigvis positivt men først efter jeg truede med en politianmeldelse.. Forstår ikke den slags uærlige mennesker..
Camilla

Jeg venter lige nu på en sølle bamse jeg har bestilt til drengen. Pengene er overført for 6 dage siden, men stadig ingen bamse

Jeg håber den er på vej

Godt du fik din vare til sidst, men sikke et bøvl!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2011

SpunkenJo

twinboys skriver:

Mon ikke nogle af baby-folkene læser med her... Så kan de da give råd til hvad de synes man skal gøre ved disse folk...

Majbritt

Anmeld

19. marts 2011

twinboys

SpunkenJo skriver:

Anmeld

19. marts 2011

GUSO

SpunkenJo skriver:

Jeg venter lige nu på en sølle bamse jeg har bestilt til drengen. Pengene er overført for 6 dage siden, men stadig ingen bamse

Jeg håber den er på vej

Godt du fik din vare til sidst, men sikke et bøvl!!

Ja man forstår det ikke.. Det tog da også kun 3 uger!!! Og så var det kun 6-700 kr varer det handlede om !! Var stik tosset men troede ærlig talt ikke jeg nogensinde skulle se hverken penge eller varer.. Jeg ringede til banken for at spørge hvad man kunne gøre og de sagde at jeg skulle politianmelde vedkommende for det er bedrageri, se den melding hjalp gevaldig på tempoet og vupti havde jeg en pakke.. Træls det skal gå sådan.. Håber du snart har din bamse hos dig, og uden alt for meget besvær.. Camilla

Anmeld

19. marts 2011

bullerbassen

Kan kun give dig ret - oplever også RIGTIG mange gange herinde, at nogen spørg på sagerne, jeg svarer og der kommer ALDRIG svar igen. SKU træls når man som du siger evt måler osv ( tar ekstra billeder )

Har også haft lagt tøj tilside til D. 1 og hørte aldrig mere selv om hun lovede . Oplever også folk vil købe & overføre , men pengene kommer aldrig. SÅ PISSE TRÆLST.

Har heldigvis kun 1 gang oplevet en træls handel herinde, hvor jeg har købt ellers har jeg været fuldt ud tilfreds. ( udover de gange sælger ikke svare når man spørg til varer & evt vil købe )

Så kan kun give TS så meget RET.

Oplever også folk som spørg til pris , og når de får svar , ja så har de ingen penge ( jamen så lad være med at SPØRGE til du har RÅD til at købe )

Anmeld

19. marts 2011

SpunkenJo

GUSO skriver:

Ja man forstår det ikke.. Det tog da også kun 3 uger!!! Og så var det kun 6-700 kr varer det handlede om !! Var stik tosset men troede ærlig talt ikke jeg nogensinde skulle se hverken penge eller varer.. Jeg ringede til banken for at spørge hvad man kunne gøre og de sagde at jeg skulle politianmelde vedkommende for det er bedrageri, se den melding hjalp gevaldig på tempoet og vupti havde jeg en pakke.. Træls det skal gå sådan.. Håber du snart har din bamse hos dig, og uden alt for meget besvær.. Camilla

Det er en sølle bamse for mit vedkommende, og ikke varer for 600 kr som hos dig!! Hold da op!!

Men det er ikke en udpræget positiv handleuge på baby.dk for mit vedkommende

Modtog et par sko som ifølge sælger skulle være ubrugte, men som tydeligvis bar præg af at være brugte. Der var desuden skrevet navn ideni.

Men øv at blive snydt!!!

Godt du fik dine ting

Anmeld

19. marts 2011

LISBETH:-)

Kan kun give dig ret!

Jeg oplever meget tit at folk skriver og skriver med en masse spørgsmål, for så tilsidst enten og springe fra eller gerne vil købe det men så ikke svarer yderligere når jeg udlevere konto nr.

Jeg oplever også tit at der er flere der skriver på den samme ting, jeg sælger den så til den er har skrevet først, vedkommende skriver tilbage at de ingen penge har men vil overfører til d.1. det synes jeg helt ærligt er pisse irriterende da der har været 2 der har vist interesse og jeg derfor har kunne få mine penge med det samme. Jeg har bare lært og blive lidt hård, så dem der kommer først med pengene er også dem der får varerne.

Min mening er at man skal IKKE skrive eller give udtryk for at man vil købe en varer hvis man IKKE har nogen penge. Man går jo heller ikke ud i en butik og siger jeg vil gerne købe denne, men jeg kommer først med pengene til d. 1.

Anmeld

19. marts 2011

Øko-dille økologiske sko

Jeg må sige, at jeg virkelig har været tilfreds med mine købere herinde.

Jeg laver jo sko på bestilling og alle har betalt i tide.

Ville godt nok også blive ærgelig, hvis jeg havde siddet og lavet nogle sko i en bestemt størelse og folk så sprang fra.

Det er respektløst og folk glemmer hvor meget tid man bruger på sine købere, for at levere en god service

Anmeld

19. marts 2011

Ni-ko-li-ne

jeg har det sådan vedr. spørgsmål fra køber, at de jo netop spørg for at vide om varen er "noget for dem" hvis man så ikke hører mere må det jo være ordi varen ikke var det køber søgte... det er dog god almindelig høflighed at krive man ikke er interesseret alligevel...

Anmeld

19. marts 2011

Frøken J.

qp skriver:

Og der er SÅ mange af dem herinde!!! Man skriver frem og tilbage, måler det ene stk tøj efter det andet for dem, man udleveres konto nummer, pakker varerne ind og venter......... veeeeeeeeenter og veeeeeeeeenter!

Hvorfor i det mindste ikke bare have så meget respekt for hinanden, at man skriver at man alligevel ikke er interesseret? Der ligger et kæmpe stort arbejde i, at lave de annoncer, tage billeder, skrive tekster og kommunikere med potentioelle købere om ditten og datten .... Og jeg synes virkelig det er så ØV at folk er så "uordentlige"... Argh!!

Tror nok jeg er enig, selvom jeg ikke selv har solgt noget. Men man må vel godt spørge ind og så finde ud af man ikke er interesseret? Fx med noget tøj, så kan det være svært at vide, om det nu passer osv. før det er målt, og så kan man jo sidenhen finde ud af, at det desværre ikke passer. Det synes jeg er fair nok.

Personligt sidder jeg selv med det problem, at der er flere sælger der skulle finde nogle fotos til mig, men det er efterhånden længe siden og har ikke hørt mere. Og problemet kan jo være, hvis de glemmer at trykke citér. Så bliver man ikke gjort opmærksom på, at de har svaret.. Og nu kan jeg fandme ikke huske deres brugernavne 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.