Hold NU kæft hvor er jeg træt af USERIØSE købere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.273 visninger
128 svar
0 synes godt om
19. marts 2011

qp

Og der er SÅ mange af dem herinde!!! Man skriver frem og tilbage, måler det ene stk tøj efter det andet for dem, man udleveres konto nummer, pakker varerne ind og venter......... veeeeeeeeenter og veeeeeeeeenter!

Hvorfor i det mindste ikke bare have så meget respekt for hinanden, at man skriver at man alligevel ikke er interesseret? Der ligger et kæmpe stort arbejde i, at lave de annoncer, tage billeder, skrive tekster og kommunikere med potentioelle købere om ditten og datten .... Og jeg synes virkelig det er så ØV at folk er så "uordentlige"... Argh!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2011

MaliksMor

qp skriver:

Og der er SÅ mange af dem herinde!!! Man skriver frem og tilbage, måler det ene stk tøj efter det andet for dem, man udleveres konto nummer, pakker varerne ind og venter......... veeeeeeeeenter og veeeeeeeeenter!

Hvorfor i det mindste ikke bare have så meget respekt for hinanden, at man skriver at man alligevel ikke er interesseret? Der ligger et kæmpe stort arbejde i, at lave de annoncer, tage billeder, skrive tekster og kommunikere med potentioelle købere om ditten og datten .... Og jeg synes virkelig det er så ØV at folk er så "uordentlige"... Argh!!

Så enig. Jeg måler hellere ikke tøj for nogle herinde, da det altid resultere i at køber springer fra fordi manden ikke gir lov eller noget lign

Anmeld

19. marts 2011

qp

CamillaRH skriver:

Så enig. Jeg måler hellere ikke tøj for nogle herinde, da det altid resultere i at køber springer fra fordi manden ikke gir lov eller noget lign

Ja den med manden er godt brugt herinde Men det er da bedre end intet svar!! Jeg synes ofte folk spørger ind til det ene og det andet - så hører man hverken til eller fra, det synes jeg virkelig er så respektløst overfor sælgere der sidder og bruger tid på det her.

Anmeld

19. marts 2011

Lillefe

qp skriver:

Jeg kan mere blive irriteret over at når man så har sagt hvad man vil have for det.. så svare de ikke! så det ender altid med jeg skriver et brev til dem flere gange til de til sidst svare.. for der måske er en anden som siger de vil købe i stedet....

Anmeld

19. marts 2011

MaliksMor

qp skriver:

Ja den med manden er godt brugt herinde Men det er da bedre end intet svar!! Jeg synes ofte folk spørger ind til det ene og det andet - så hører man hverken til eller fra, det synes jeg virkelig er så respektløst overfor sælgere der sidder og bruger tid på det her.

jo jo, men man skulle måske ikke byde/spørge på noget - hvis man ikke har penge..

jeg synes det OK' at folk vil resevere til d. 1, det gør jeg selv nogle gange. Men, det andet. Er så dårlig stil

- Men, okay det er selvf heller ikke en salgs hjemmeside. Så man kan jo ikke forvente SÅ meget

Men, er så enig med dig. Jeg har også brugt en masse tid på at tage billeder, lægge ud skrive om tingene, svare på spørgsmål, måle, tjekke str osv osv. hvor køber ender med at sige hun/han ikke har råd..

Har dog også haft en del postive handler herinde

Anmeld

19. marts 2011

Lillefe

CamillaRH skriver:

jo jo, men man skulle måske ikke byde/spørge på noget - hvis man ikke har penge..

jeg synes det OK' at folk vil resevere til d. 1, det gør jeg selv nogle gange. Men, det andet. Er så dårlig stil

- Men, okay det er selvf heller ikke en salgs hjemmeside. Så man kan jo ikke forvente SÅ meget

Men, er så enig med dig. Jeg har også brugt en masse tid på at tage billeder, lægge ud skrive om tingene, svare på spørgsmål, måle, tjekke str osv osv. hvor køber ender med at sige hun/han ikke har råd..

Har dog også haft en del postive handler herinde

Jeg havde en som jeg blev temmeligt irriteret på det var fordi hun havde spurgt på nogle sko.. det er så fint nok så syntes hun det er for dyrt så foreslår jeg hende hun kan komme med en pris så siger jeg ok til prisen SÅ springer hun fra! syntes det var ret tarveligt når hun nu havde fået dem til den pris hun gerne ville have dem til.. blev edder sur

Anmeld

19. marts 2011

MaliksMor

Perl skriver:

Jeg havde en som jeg blev temmeligt irriteret på det var fordi hun havde spurgt på nogle sko.. det er så fint nok så syntes hun det er for dyrt så foreslår jeg hende hun kan komme med en pris så siger jeg ok til prisen SÅ springer hun fra! syntes det var ret tarveligt når hun nu havde fået dem til den pris hun gerne ville have dem til.. blev edder sur

Hvor lavt

- det er altså også for meget. man, kan selvf fortyde men ligeså snart man byder på en vare, og sælger og køber bliver enige om en pris, så synes jeg ikke man kan springe fra!

Anmeld

19. marts 2011

Lou87

Jeg må give TS lidt ret her..
Jeg har ellers haft rigtig rigtig mange positive handler herinde, men jeg har også haft rigtig mange som TS snakker om her, der bare slet ikk giver en lyd fra sig eller ikk overholder aftaler!

Det er sku ved og være liiiidt irriterende, fordi der måske samme dag var en anden man sagde nej til eller lign pga den køber der så springer fra.. Og jo vist ka jeg da skrive til den anden, men så er de jo typisk ikke interesserede længere!

Jeg er også ærlig her og vil da indrømme jeg nok selv har enten sprunget fra eller måttet tage nogle af varerne fra grundet manglende penge eller lign.. Men af forklarige årsager og ikk den der med at "manden ikk synes om det" eller "jeg har ikk li fået de penge jeg regnede med" ....
Jeg er ligeglad hvilken årsag det er - bare MELD fra i tide! Eller lad vær og reserver noget du ikke er sikker på.. Tænk hvis det var dig selv og du gerne bare ville af med de ting..
Det er det jeg tror mange folk glemmer ! Og ja nu vi snakker om glemmer - det sku en ærlig sag man glemmer, jeg har da også glemt en dag og gå ind og tjekke om pengene var der så køber først fik tøjet etc en dag senere end forventet... MEN...
Når man så også henvender sig og folk ikk svarer før flere dage efter og med en lam undskyldning... ja så blir man sku irritereret! Også fordi det nu er flere gange... Men jeg ku blive ved, så det eneste jeg nok kan sige og  for folk husker:

VÆR MOD ANDRE SOM DU ØNSKER DE SKAL VÆRE MOD DIG! TAK

fra mig til dem som jeg har handlet med der rent faktisk overholdte det - godt der stadig er gode mennesker tilbage

Anmeld

19. marts 2011

Sesse89

Kan fanme godt forstå dig/jer.

Jeg har solgt noget (på en anden side) og køberen sag at pengene var overført den 15. pengene er ikk modtaget endnu og mine beskeder er læst.

Hun fik alle mine oplysninger fordi hun ikk vil snydes. Men nu føler jeg mig fanme snydt. Der er tale om 600kr jeg sku have.

Er glad for jeg ikke stoler blindt på folk og sender inden pengene er kommet frem.

Anmeld

19. marts 2011

qp

Personligt forstår jeg heller ikke dén med, at man byder på en vare og bliver enige om en pris - når der så skal skrives frem og tilbage om afhentning/ post/ konto nr - så går der lige yderligere 10 dage med det? Jeg selv har da interesse i, at få sagerne ud af verden hurtigst muligt ( også som køber).

Men jeg vil også mene, at ligemeget hvad undskyldningen måtte være - så er det vigtigste, at melde fra hvis man ikke længere vil købe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.