Hold NU kæft hvor er jeg træt af USERIØSE købere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2011

Diana...

twinboys skriver:

og hvad så når man sagde go til det, fordi man stadig tror hun sender pengene...Giver hende til 1.april, og går de ikke ind der så siger jeg det til Henrik

Det er fuldstændigt lige meget du har ikke sagt go for at hun IKKE skal betale. Ej hvor bliver jeg sur altså det er bare ikke i orden. Øv jeg synes det synd for dig du hjælper SÅ mange her inde med at skaffe billigt sengetøj osv og så bliver du skidt på på den måde ØV. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2011

twinboys

SpunkenJo skriver:

Det der er sgu ikke at stikke folk!!!

Men send da den dårlige betaler en pb hvor du skriver hun fx får til 2. April, så skal pengene stå på din konto, ellers skriver du til Henrik.

- måske Henrik kan låse hende fra at skrive i salgstrådende....

Jeg håber hende du taler om ser det her, og får så dårlig smag i munden hun skyndet sig ond og betaler, fremfor at byde på mere hun ikke kan betale for!!!

Kram Jo

ja burde jeg gøre... men har jo skrevet tit på hendes mobil og herinde

Anmeld

19. marts 2011

SpunkenJo

KaMa skriver:

Jamen, jeg tog da lige et kritisk view på garderoben og mindede mig selv om, at nogle af mine veninder kalder mig en sigøjner. ELSKER farver!

I like

Gipsy-trans

Anmeld

19. marts 2011

GUSO

Jeg vil gerne give TS ret , har også haft dårlig oplevelse men det var nu omvendt, betalte det aftalte men ventede i laaang tid der var skam kontakt men også mange undskyldninger fra sælger,det endte da heldigvis positivt men først efter jeg truede med en politianmeldelse.. Forstår ikke den slags uærlige mennesker..
Camilla

Anmeld

19. marts 2011

Diana...

twinboys skriver:

Jeg bliver mindet om det hver aften når jeg går i seng for det var katvig sengetøj ( og en katvig taske )

Øv altså  Jeg synes seriøs du skal skrive til henrik hun skal ikke have lov til at skrive i nogen som helst salgsannoncer før de penge er betalt hun kan snyde så mange andre det sgu ikke i orden!!!!! Håber virkelig hun læser det for det er bare dårlig stil!

Anmeld

19. marts 2011

twinboys

Diana... skriver:

Det er fuldstændigt lige meget du har ikke sagt go for at hun IKKE skal betale. Ej hvor bliver jeg sur altså det er bare ikke i orden. Øv jeg synes det synd for dig du hjælper SÅ mange her inde med at skaffe billigt sengetøj osv og så bliver du skidt på på den måde ØV. 

ja det er virkelig sur r..

Jeg er færdig med at handle sengetøj med andre...desværre for dem som virkelig ønsker at lave nogle gode handler med netbutikkerne, når vi sammenbestiller

Anmeld

19. marts 2011

Diana...

twinboys skriver:

ja det er virkelig sur r..

Jeg er færdig med at handle sengetøj med andre...desværre for dem som virkelig ønsker at lave nogle gode handler med netbutikkerne, når vi sammenbestiller

Det kan jeg godt forstå du ikke vil. Og mega synd for dig og andre som virkelig er seriøse og gerne vil være med på dine bestillinger. 

Anmeld

19. marts 2011

SpunkenJo

twinboys skriver:

ja burde jeg gøre... men har jo skrevet tit på hendes mobil og herinde

Hun er åbenbart ligeglad!!!

Tænk at gå igennem livet på den måde! Pinligt!

Det er jo op til dig hva du vil gøre, men et eller andet syns jeg du skal gøre.

Hun har da enormt dårlig stil hva?

Anmeld

19. marts 2011

twinboys

Diana... skriver:

Det kan jeg godt forstå du ikke vil. Og mega synd for dig og andre som virkelig er seriøse og gerne vil være med på dine bestillinger. 

ja det er bare så ærgeligt...

Anmeld

19. marts 2011

twinboys

SpunkenJo skriver:

Hun er åbenbart ligeglad!!!

Tænk at gå igennem livet på den måde! Pinligt!

Det er jo op til dig hva du vil gøre, men et eller andet syns jeg du skal gøre.

Hun har da enormt dårlig stil hva?

Mon ikke nogle af baby-folkene læser med her... Så kan de da give råd til hvad de synes man skal gøre ved disse folk...

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.