Hold NU kæft hvor er jeg træt af USERIØSE købere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2011

qp

Perl skriver:

Jeg kan mere blive irriteret over at når man så har sagt hvad man vil have for det.. så svare de ikke! så det ender altid med jeg skriver et brev til dem flere gange til de til sidst svare.. for der måske er en anden som siger de vil købe i stedet....

I know.... Kender det for godt - det er så belastende og tidskrævende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2011

qp

jo jo, men man skulle måske ikke byde/spørge på noget - hvis man ikke har penge..

jeg synes det OK' at folk vil resevere til d. 1, det gør jeg selv nogle gange. Men, det andet. Er så dårlig stil

- Men, okay det er selvf heller ikke en salgs hjemmeside. Så man kan jo ikke forvente SÅ meget

Men, er så enig med dig. Jeg har også brugt en masse tid på at tage billeder, lægge ud skrive om tingene, svare på spørgsmål, måle, tjekke str osv osv. hvor køber ender med at sige hun/han ikke har råd..

Har dog også haft en del postive handler herinde

Det kan godt være det ikke er en salgshjemmeside men når man må oprette salgstråde synes jeg da man skal være seriøs omrking det...... Det gør det da ikke mindre forpligtende af den grund - men sådan vil det jo nok altid være så længe der ikke er faste budregler herinde 

Anmeld

19. marts 2011

SpunkenJo

Jeg venter, venter veeeeeenter også!!!!

På een ting jeg har købt og betalt, og så på svar fra to meget sløve padder, som ikke engang har gidet at svare de nok ikke er interesseret alligevel!!! Og det er jo fair nok, men det er bare nederen slet ikke at få svar overhovedet syns jeg!!!

Sjov tråd

Anmeld

19. marts 2011

Malene84

CamillaRH skriver:

Så enig. Jeg måler hellere ikke tøj for nogle herinde, da det altid resultere i at køber springer fra fordi manden ikke gir lov eller noget lign

PRÆCIS!!!! troede kun det var mig der var ude for det gang på gang... jeg er så MEGA træt af det

Anmeld

19. marts 2011

Malene84

Perl skriver:

Jeg kan mere blive irriteret over at når man så har sagt hvad man vil have for det.. så svare de ikke! så det ender altid med jeg skriver et brev til dem flere gange til de til sidst svare.. for der måske er en anden som siger de vil købe i stedet....

Har pt. gang i en salgsannonce (stor), der er ca. 10 der har svaret og kun 2 stod ved det og har fået sendt tøjet...  det er såååå spild af min tid.

Forstår det bare ikke... folk mangler generelt respekt for hinanden herinde for tiden, men især på handle-området

Anmeld

19. marts 2011

Vial

qp skriver:

Og der er SÅ mange af dem herinde!!! Man skriver frem og tilbage, måler det ene stk tøj efter det andet for dem, man udleveres konto nummer, pakker varerne ind og venter......... veeeeeeeeenter og veeeeeeeeenter!

Hvorfor i det mindste ikke bare have så meget respekt for hinanden, at man skriver at man alligevel ikke er interesseret? Der ligger et kæmpe stort arbejde i, at lave de annoncer, tage billeder, skrive tekster og kommunikere med potentioelle købere om ditten og datten .... Og jeg synes virkelig det er så ØV at folk er så "uordentlige"... Argh!!

Der for jeg IKKE gider at sælge mine ting selv. Magter slet ikke det der! Ikke en gang børn i Indien arbejder for en så lav timeløn.

I øvrigt er jeg stadig fornærmet over Trendsales. Fotograferede en gang hele min smarte sommergarderobe med de lækreste kjoler. Fandme om ikke kun en transvestit bød på kjolerne!

Godt nok er jeg en høj kvinde, men synes måske ikke, at der er så meget carbaret over min tøjstil.

Anmeld

19. marts 2011

twinboys

Hejsa jeg har været heldig med rigtig mange købere herinde... Men avs hvor jeg nu har brændt fingerne fordi jeg var så sød at at give lov til at hun kunne få varerne inden betaling... Nu har jeg i mange måneder ventet på at få de 650kr fordi jeg troede på at hun ville overføre pengene... Fair nok hun skriver så at hun ikke har pengene pt og jeg nok skal få dem... Men jeg håber og tror på at hun nok skal sende dem... Dog får jeg at vide jeg er en naiv pige fra andre, men jeg tror og ser det gode i alle, så jeg forventer da at få dem...... men bliver ked af det, når jeg ser hun byder hos andre sælgere...

Anmeld

19. marts 2011

dorthemus

Ja jeg må også give TS ret her, selvom jeg heldigvis har haft flest positive oplevelser, men ja det er rigtig træls når det ikke fungerer

Anmeld

19. marts 2011

SpunkenJo

KaMa skriver:

Der for jeg IKKE gider at sælge mine ting selv. Magter slet ikke det der! Ikke en gang børn i Indien arbejder for en så lav timeløn.

I øvrigt er jeg stadig fornærmet over Trendsales. Fotograferede en gang hele min smarte sommergarderobe med de lækreste kjoler. Fandme om ikke kun en transvestit bød på kjolerne!

Godt nok er jeg en høj kvinde, men synes måske ikke, at der er så meget carbaret over min tøjstil.

Undskyld jeg griner men jeg ser bare fjerboa'er, pallietter og lak for alle pengene!!!

- måske er duen lille skabscabaretpige

Anmeld

19. marts 2011

Ryberg

qp skriver:

Og der er SÅ mange af dem herinde!!! Man skriver frem og tilbage, måler det ene stk tøj efter det andet for dem, man udleveres konto nummer, pakker varerne ind og venter......... veeeeeeeeenter og veeeeeeeeenter!

Hvorfor i det mindste ikke bare have så meget respekt for hinanden, at man skriver at man alligevel ikke er interesseret? Der ligger et kæmpe stort arbejde i, at lave de annoncer, tage billeder, skrive tekster og kommunikere med potentioelle købere om ditten og datten .... Og jeg synes virkelig det er så ØV at folk er så "uordentlige"... Argh!!

er fuldstændig enig.. jeg er jo fleksibel og har haft 3 købere der gerne ville vente til d.1.... yeah right

Varerne er her stadig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.