Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Eva. skriver: Lonnie, Conny, Sonny, Timmi, Johnny, Melanie, Steffanie, Liam, Tristan og alle de de er engelsk, amerikanske navne som i min optik oser af dårlig stil og lav status. Udover det er jeg ikke til de der meget slidte overbrugte navne, i en periode har det været Lukas, Markus, Noah, Mathias og Magnus..... Men det med navne er jo lidt sårbart for nu skriver jeg det her og så sidder der nogen med børn der hedder det og bliver stødte,..men det er bare min mening, mit billede...
Lonnie, Conny, Sonny, Timmi, Johnny, Melanie, Steffanie, Liam, Tristan og alle de de er engelsk, amerikanske navne som i min optik oser af dårlig stil og lav status.
Udover det er jeg ikke til de der meget slidte overbrugte navne, i en periode har det været Lukas, Markus, Noah, Mathias og Magnus.....
Men det med navne er jo lidt sårbart for nu skriver jeg det her og så sidder der nogen med børn der hedder det og bliver stødte,..men det er bare min mening, mit billede...
min optik oser af dårlig stil og lav status
Nu syntes jeg godt nok det er DIG der laver MEGA DÅRLIG STIL OG HAR LAV STATUS - når du skriver sådan...!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
åhr jeg ved sgutte hvilke navne jeg ikke kan lide, det er nok mest navne på nogen jeg ikke liiige bryder mig venvittigt meget om
Malene84 skriver: Åh Eva - vi er aldrig enige om ret meget herinde, men hvorfor skal du lige træde det skridt ekstra? Ja, jeg føler mig trådt på. Tristan er iøvrigt ikke engelsk - men er en blanding af keltisk og latin!!!
Åh Eva - vi er aldrig enige om ret meget herinde, men hvorfor skal du lige træde det skridt ekstra?
Ja, jeg føler mig trådt på. Tristan er iøvrigt ikke engelsk - men er en blanding af keltisk og latin!!!
Malene84 skriver: Har du læst havd Eva har skrevet?! Jeg ville ikke føle mig trådt på, hvis hun bare havde nævnt navnet Tristan blandt andre navne (eller bare Tristan alene), MEN, at hun liiiiige skal tilføje at hun synes det oser af dårlig stil og lav status er at træde FOR LANGT!!!
Har du læst havd Eva har skrevet?!
Jeg ville ikke føle mig trådt på, hvis hun bare havde nævnt navnet Tristan blandt andre navne (eller bare Tristan alene), MEN, at hun liiiiige skal tilføje at hun synes det oser af dårlig stil og lav status er at træde FOR LANGT!!!
kan godt forstå dig malene..
men blev såen lidt trist over alle de negative indlæg. kom os først til og tænke over overskriften på debaten men kunne ikk rette den.
men abselut ikk noget negativ ment ved denne debat..
Malene84 skriver: hehe... det er der mange der tror!!! http://www.baby-navne.dk/drengenavne/t/Tristan.html Jeg synes det er det smukkeste navn, og vores sønner bærer det med LÆKKER stil og HØJ status
hehe... det er der mange der tror!!! http://www.baby-navne.dk/drengenavne/t/Tristan.html
Jeg synes det er det smukkeste navn, og vores sønner bærer det med LÆKKER stil og HØJ status
Nemlig smukke..... det gør de i hvert fald!!!
uha der er mange
drenge navne: Nico,lukas,johanne,hans,hans-kristian,børge,ulrik, karl,flemming,frank,bent,kaj,klaus og mange flere
pige navne: lise,ursula,fie,caroline,nickoline,mathilde,ulla,isabella,birte,anne,mette, og mange flere
luppe-laban skriver: kan godt forstå dig malene.. men blev såen lidt trist over alle de negative indlæg. kom os først til og tænke over overskriften på debaten men kunne ikk rette den. men abselut ikk noget negativ ment ved denne debat..
Jeg kender det søde!!! alt for godt!!! På ingen måde din skyld at debatten tog en drejning, det er der bare visse personer der NYDER at gøre herinde!!! For latterligt!
Ja det skal jeg lige love for de gør...!!
De har begge
CHARME
SELVTILLID
OG LÆKKERT HÅR
OGså en HELVEDS smuk mor ( kan man høre jeg er misunderlig )
Malene84 skriver: Jeg kender det søde!!! alt for godt!!! På ingen måde din skyld at debatten tog en drejning, det er der bare visse personer der NYDER at gøre herinde!!! For latterligt!
tark..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128