grimt navn(e)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2011

quar20

Eva. skriver:

Lonnie, Conny, Sonny, Timmi, Johnny, Melanie, Steffanie, Liam, Tristan og alle de de er engelsk, amerikanske navne som i min optik oser af dårlig stil og lav status.

Udover det er jeg ikke til de der meget slidte overbrugte navne, i en periode har det været Lukas, Markus, Noah, Mathias og Magnus.....

Men det med navne er jo lidt sårbart for nu skriver jeg det her og så sidder der nogen med børn der hedder det og bliver stødte,..men det er bare min mening, mit billede...

min optik oser af dårlig stil og lav status

Nu syntes jeg godt nok det er DIG der laver MEGA DÅRLIG STIL OG HAR LAV STATUS - når du skriver sådan...!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2011

JacobsMoar

Kan ikke fortælle dig hvilke navne jeg ikke kan lide.. For i min verden er det personen bag navnet der er det vigtigste Jeg ville dog ønske at man ved en hvis alder kunne få nyt navn, ved ikke rigtig hvad jeg synes om Jacob (som min søn hedder) til en gammel grå mand på plejehjemmet Hmmmm...

Anmeld

14. marts 2011

Vidunderligeunger

åhr jeg ved sgutte hvilke navne jeg ikke kan lide, det er nok mest navne på nogen jeg ikke liiige bryder mig venvittigt meget om

Anmeld

14. marts 2011

Faith

Malene84 skriver:

Åh Eva - vi er aldrig enige om ret meget herinde, men hvorfor skal du lige træde det skridt ekstra?

Ja, jeg føler mig trådt på. Tristan er iøvrigt ikke engelsk - men er en blanding af keltisk og latin!!!

Anmeld

14. marts 2011

lucas<3

Malene84 skriver:

Har du læst havd Eva har skrevet?!

Jeg ville ikke føle mig trådt på, hvis hun bare havde nævnt navnet Tristan blandt andre navne (eller bare Tristan alene), MEN, at hun liiiiige skal tilføje at hun synes det oser af dårlig stil og lav status er at træde FOR LANGT!!!

kan godt forstå dig malene..

men blev såen lidt trist over alle de negative indlæg. kom os først til og tænke over overskriften på debaten men kunne ikk rette den.

men abselut ikk noget negativ ment ved denne debat..

Anmeld

14. marts 2011

misslea

Malene84 skriver:

hehe... det er der mange der tror!!!   http://www.baby-navne.dk/drengenavne/t/Tristan.html

Jeg synes det er det smukkeste navn, og vores sønner bærer det med LÆKKER stil og HØJ status

Nemlig smukke..... det gør de i hvert fald!!!

Anmeld

14. marts 2011

Alberts/

uha der er mange

drenge navne: Nico,lukas,johanne,hans,hans-kristian,børge,ulrik, karl,flemming,frank,bent,kaj,klaus og mange flere

pige navne: lise,ursula,fie,caroline,nickoline,mathilde,ulla,isabella,birte,anne,mette, og mange flere

Anmeld

14. marts 2011

Malene84

luppe-laban skriver:

kan godt forstå dig malene..

men blev såen lidt trist over alle de negative indlæg. kom os først til og tænke over overskriften på debaten men kunne ikk rette den.

men abselut ikk noget negativ ment ved denne debat..

Jeg kender det søde!!! alt for godt!!! På ingen måde din skyld at debatten tog en drejning, det er der bare visse personer der NYDER at gøre herinde!!! For latterligt!

Anmeld

14. marts 2011

quar20

Malene84 skriver:

hehe... det er der mange der tror!!!   http://www.baby-navne.dk/drengenavne/t/Tristan.html

Jeg synes det er det smukkeste navn, og vores sønner bærer det med LÆKKER stil og HØJ status

Ja det skal jeg lige love for de gør...!!

De har begge

CHARME

SELVTILLID

OG LÆKKERT HÅR

OGså en HELVEDS smuk mor  ( kan man høre jeg er misunderlig )

Anmeld

14. marts 2011

lucas<3

Malene84 skriver:

Jeg kender det søde!!! alt for godt!!! På ingen måde din skyld at debatten tog en drejning, det er der bare visse personer der NYDER at gøre herinde!!! For latterligt!

tark..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.