grimt navn(e)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2011

mor_sabina

linselouise skriver:

Ja, men sådan kender vi jo Eva bedst, og har vi ikke efterhånden lært at vende det døve øre til?

At hun synes at Tristan er et navn som får hende til at tænke på lav status, er jo ikke værre end at vi andre synes at Connie eller Brian hører til på den lokale bodega sammen med Dennis og Bodil. Det er de associationer man får når man hører navnene.

Din Tristan kommer fra en dejlig familie, det har vi alle jo set i TV

Tak Lise det var jo sådan set det jeg ikke kunne formulere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2011

Benjamins'mor

Hej ALLESAMMEN.

'Jeg ved at denne debat bestemt ikke er lavet i nogen ond mening eller for at skabe splid.

Jeg forstår simpelthen ikke alle jeres kommentarer.

Der er da ingen der behøver føle sig trådt på, for hvem siger man ikke kan lide navnene bare fordi man ikke selv vil have deres børn hedder det?

Synes virkeligt nogle af de ting i har skrevet er m*g tarvelige!

Anmeld

14. marts 2011

L.J.L

mor_sabina skriver:

Tak Lise det var jo sådan set det jeg ikke kunne formulere

Anmeld

14. marts 2011

Malene84

benjamins'mor skriver:

Hej ALLESAMMEN.

'Jeg ved at denne debat bestemt ikke er lavet i nogen ond mening eller for at skabe splid.

Jeg forstår simpelthen ikke alle jeres kommentarer.

Der er da ingen der behøver føle sig trådt på, for hvem siger man ikke kan lide navnene bare fordi man ikke selv vil have deres børn hedder det?

Synes virkeligt nogle af de ting i har skrevet er m*g tarvelige!

Har du læst havd Eva har skrevet?!

Jeg ville ikke føle mig trådt på, hvis hun bare havde nævnt navnet Tristan blandt andre navne (eller bare Tristan alene), MEN, at hun liiiiige skal tilføje at hun synes det oser af dårlig stil og lav status er at træde FOR LANGT!!!

Anmeld

14. marts 2011

Benjamins'mor

Malene84 skriver:

Jeg ville ikke føle mig trådt på, hvis hun bare havde nævnt navnet Tristan blandt andre navne (eller bare Tristan alene), MEN, at hun liiiiige skal tilføje at hun synes det oser af dårlig stil og lav status er at træde FOR LANGT!!!

Ja selvfølgelig.

Men mente nu det der var blevet skrevet til TS.

Det er da bestemt ikke iorden at skrive så nedladende ting.

Anmeld

14. marts 2011

Benjamins'mor

Malene84 skriver:

Ja selvfølgelig.

Anmeld

14. marts 2011

Malene84

benjamins'mor skriver:

Ja selvfølgelig.

Nå ups.. sorry... troede det var mig du mente. Har ikke lige set hvad der er skrevet til TS

Anmeld

14. marts 2011

Benjamins'mor

Malene84 skriver:

Nå ups.. sorry... troede det var mig du mente. Har ikke lige set hvad der er skrevet til TS

Hehe, det er bare iorden.

Men forstår slet ikke folks behov for at nedgøre andre bare fordi der kommer sådan en debat som denne.

Anmeld

14. marts 2011

Malene84

rikkekrogh skriver:

Jeps... kommer fra det keltiske/irske Drystan

Klem Rikke - også mor til en Tristan... og en del af middelklassen

Til trådstarter... no-go navne hos mig er afhængig af om jeg kender nogle "øv personligheder"... er psyk sygeplejerske og der er flere patientnavne, som mine børn ikke får... har f.eks dårlige erfaringer med navnene Max, Mette og Isabella... egentlig ok navne, men... 

hehe.. sådan har jeg det også. Jeg er pædagog, og mega farvet på det område. Jeg har haft mange "møgunger" igennem tidernem og mine børn kommer aldrig til at hedde de navne. haha

Anmeld

14. marts 2011

Malene84

benjamins'mor skriver:

Hehe, det er bare iorden.

Men forstår slet ikke folks behov for at nedgøre andre bare fordi der kommer sådan en debat som denne.

Jeg kan ikke være mere enig... men det er et ømt emne, så folks følelser kommer frem (på den gode og mindre gode måde)  Derfor skal vi dog alle sammen huske den gode tone (Kan til tider være svært, når man føler sig ramt)!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.