Malene84 skriver:
Åh Eva - vi er aldrig enige om ret meget herinde, men hvorfor skal du lige træde det skridt ekstra?
Ja, jeg føler mig trådt på. Tristan er iøvrigt ikke engelsk - men er en blanding af keltisk og latin!!!
Nu synes jeg først og fremmest det er ærgerligt at sådan en debat så hurtigt tager en anden drejning, men ja det er da farligt. Ville da også blive lidt ked af det hvis det var en af mine navne der blev nævnt i denne tråd, for de betyder jo noget for mig.
Men til min egentlige kommentar, jeg synes bestemt ikke at de navne der blev nærvt er dem som 'oser af dårlig stil', men må sige at jeg synes at have oplevet det som hun egetnlig vil understrege.
Nå det var ikke for at opildne diskussionen, men for at sige at jeg synes det var nogle flotte navne hun nævnte, men ikke rigtig ramte det hun ville frem til

(Tristan var på vores liste, og da det blev navne med dobbelt l vi søgte til lillebror, VILLE moster have det skulle være Villads, og ser bestemt ikke mig selv som havende lav status (godt nok på SU men min mand har da en titel som chef

), dårlig stil kan diskuteres
Anmeld