grimt navn(e)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24.535 visninger
201 svar
0 synes godt om
14. marts 2011

lucas<3

heej pige..

lå i sengen i aftes og kunne ikke sove så kom jeg til og tænkte på navne. hvad for nogle jeg syns mine børn ikke skulle hedde.

så hvad for nogle navne ville i aldrig give jeres børn-

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2011

L.J.L

luppe-laban skriver:

heej pige..

lå i sengen i aftes og kunne ikke sove så kom jeg til og tænkte på navne. hvad for nogle jeg syns mine børn ikke skulle hedde.

Susan/Susanne, Brian, Dennis, Hannah, Birthe, Johnny, etc..

Anmeld

14. marts 2011

Mor til prinsessen :-)

luppe-laban skriver:

heej pige..

olga.........

Anmeld

14. marts 2011

mor_sabina

Uha det er da farligt at svare på

Men personligt ville jeg ikke døbe mine børn et navn der var meget populær, da jeg ikkew ønsker det skal bliver a,b,c i klassen. Men det er ikke ens betydende med at jeg ikke kan lide navnene, for synes faktisk at navne som William og Lucas er vildt søde, og begge blev vendt, men skrottet pga ovenstående

Anmeld

14. marts 2011

Aves.

Lonnie, Conny, Sonny, Timmi, Johnny, Melanie, Steffanie, Liam, Tristan og alle de de er engelsk, amerikanske navne som i min optik oser af dårlig stil og lav status.

Udover det er jeg ikke til de der meget slidte overbrugte navne, i en periode har det været Lukas, Markus, Noah, Mathias og Magnus.....

Men det med navne er jo lidt sårbart for nu skriver jeg det her og så sidder der nogen med børn der hedder det og bliver stødte,..men det er bare min mening, mit billede...

Anmeld

14. marts 2011

Fru Nielsen

Der er rigtig mange... Men vil ikke uddybe nærmere, for vil ikke støde noget ved måske at nævme deres børns navne....

Anmeld

14. marts 2011

Sofia

Hehe ja der er nok mange jeg aldrig ville give, men helt sikkert ikke: Adolf, Olfert, Brian, Johnny, John, Conny, Jette... De falder slet ikke indenfor min smag. Men generelt synes jeg at et navn hænger sammen med personligheden, så hvis jeg kendte en lille sød dreng der hed Johnny, jamen så skal jeg ikke kunne afvise at jeg pludselig kunne lide navnet

derudover er jeg heller ikke til amerikanske navne ala Jessica, Nicole osv..

Anmeld

14. marts 2011

Enayia

Ved ikke om der er navne jeg synes er "grimme" som sådan. Men synes aldrig man kalder sit barn noget man forbinder med f.eks en person man ikke bryder sig om Det er ihvertfald sådan jeg har det. Men skal jeg komme med navne jeg bestemt ikke synes er de smukkeste er det nok..

Anmeld

14. marts 2011

GitteC78

Jeg ville aldrig vælge et gammelt navn, som f.eks. Oscar, Ella, Arthur osv, da de navne ikke siger mig noget. Jeg vil heller ikke vælge et dansk navn. Jeg hedder selv Gitte, jeg har rejst meget og i udlandet hvor de har haft svært ved at udtale mit navn. Min søn hedder Daniel, men i nogle lande udtaler man det Danjel.

Anmeld

14. marts 2011

Enayia

Sofia skriver:

Hehe ja der er nok mange jeg aldrig ville give, men helt sikkert ikke: Adolf, Olfert, Brian, Johnny, John, Conny, Jette... De falder slet ikke indenfor min smag. Men generelt synes jeg at et navn hænger sammen med personligheden, så hvis jeg kendte en lille sød dreng der hed Johnny, jamen så skal jeg ikke kunne afvise at jeg pludselig kunne lide navnet

LOL what? Kan man hedde Olfert. Hahaha klasse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.