grimt navn(e)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2011

Aves.

mor_sabina skriver:

Uha det er da farligt at svare på

Men personligt ville jeg ikke døbe mine børn et navn der var meget populær, da jeg ikkew ønsker det skal bliver a,b,c i klassen. Men det er ikke ens betydende med at jeg ikke kan lide navnene, for synes faktisk at navne som William og Lucas er vildt søde, og begge blev vendt, men skrottet pga ovenstående

Sådan har jeg det også med de der meget brugte navne...har selv været meget glad for at hedde noget som ikke var mærkeligt men heller ikke overrendt... smukt og klassisk...I like..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2011

Lisbeth85

Ole, Bent, Kurt, Gerda, Olga, Åse, Dorit, Gurli og så videre i den dur

Anmeld

14. marts 2011

maria_wlt

Eva. skriver:

Lonnie, Conny, Sonny, Timmi, Johnny, Melanie, Steffanie, Liam, Tristan og alle de de er engelsk, amerikanske navne som i min optik oser af dårlig stil og lav status.

Udover det er jeg ikke til de der meget slidte overbrugte navne, i en periode har det været Lukas, Markus, Noah, Mathias og Magnus.....

Men det med navne er jo lidt sårbart for nu skriver jeg det her og så sidder der nogen med børn der hedder det og bliver stødte,..men det er bare min mening, mit billede...

Ja du har ret.. Det kan støde de forkert (Siger en mor med en dreng som har en engelsk farfar og hedder TRISTAN)

Anmeld

14. marts 2011

Fru Nielsen

Eva. skriver:

Lonnie, Conny, Sonny, Timmi, Johnny, Melanie, Steffanie, Liam, Tristan og alle de de er engelsk, amerikanske navne som i min optik oser af dårlig stil og lav status.

Udover det er jeg ikke til de der meget slidte overbrugte navne, i en periode har det været Lukas, Markus, Noah, Mathias og Magnus.....

Men det med navne er jo lidt sårbart for nu skriver jeg det her og så sidder der nogen med børn der hedder det og bliver stødte,..men det er bare min mening, mit billede...

Er helt iorden du ikke kan lide de navne... Men syntes måske ikke det er okay du ligefrem melder ud af hvis man kalder sine børn de navne så er det = Dårlig stil og lav status!

Syntes jeg er ultra personligt..

Anmeld

14. marts 2011

L.J.L

Fru Nielsen skriver:

Er helt iorden du ikke kan lide de navne... Men syntes måske ikke det er okay du ligefrem melder ud af hvis man kalder sine børn de navne så er det = Dårlig stil og lav status!

Syntes jeg er ultra personligt..

Det er EVAS mening, og ikke ensbetydende med at det ER lav status, det må folk jo mene som de har lyst.

Anmeld

14. marts 2011

mor_sabina

Eva. skriver:

Sådan har jeg det også med de der meget brugte navne...har selv været meget glad for at hedde noget som ikke var mærkeligt men heller ikke overrendt... smukt og klassisk...I like..

Tror egentlig mange har det sådan, men det kommer jo gerne i bølger med de navne, lige som man tror man vælger noget knap så brugt, så hedder halvdelen af byen det.

Phillip hedder også Emil så han kunne bruge begge just en case. Da vi så en dag skal have ham i gæstehuset (føste og eneste) Så står børnenes navne på tavlen: Filip, Philip, Phillip (min) og Emil Men i kan da kalde vores Phillip, Phillip Emil hvis det hjælper

Anmeld

14. marts 2011

Fru Nielsen

linselouise skriver:

Det er EVAS mening, og ikke ensbetydende med at det ER lav status, det må folk jo mene som de har lyst.

Siger jeg så overhovedet heller ikke... Men derfor må jeg da vel gerne syntes at det er en tand for personligt at skrive sådan som hun gør.... Jeg føler mig ikke ramt, for har hverken en der hedder Liam eller Tristan. Men jeg syntes bare det virker helt vild personligt.....

Anmeld

14. marts 2011

XXSS

Hver sin lyst og smag og respekt for det... Men hvorfor skulle man dog træde nogen over tæerne ved blot at nævne de navne man ikke selv kan lide. Vi er jo heldigvis såååå forskellige  Jeg havde i hvert fald ikke ændret mine børns navne bare fordi, at andre ikke kunne lide dem..

Mine No-go´s er : Bruno og Lolita

Anmeld

14. marts 2011

Malene84

linselouise skriver:

Men sjovt som hun altid liiiiiige skal trykke lidt ekstra!!!! Jeg vil give ret her.

jeg føler mig trådt på og hun pissede mig af... så reagere jeg!!

Anmeld

14. marts 2011

Frøken J.

Eva. skriver:

Er lige nødt til at spørge? Mener du generelt, at engelske navne er dårlig stil og lav status? For vi er jo nogen, som ønsker dem, fordi vi er halv englændere og har masser af familie i england, og derfor har en tilknytning til dem.

Trådstarter: Har egentlig ikke som sådan nogen jeg hader

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.