luppe-laban skriver:
heej pige..
lå i sengen i aftes og kunne ikke sove så kom jeg til og tænkte på navne. hvad for nogle jeg syns mine børn ikke skulle hedde.
så hvad for nogle navne ville i aldrig give jeres børn- 
Nu har vores børn jo fået navne og vi skal ikke have flere børn. Vores drenge hedder noget så "kedeligt" som Rasmus, Nocolaj og Mads.
Og ud fra dette, er det nok nemt nok at konkludere at vi og jeg ikke er til engels-klingende navne. Ikke for at genere nogle, men jeg synes ofte at de engelsk-klingene navne er børn af meget unge og lavtstående personer i samfundet (ingen udd, kontanthjælp ell børn-får-børn-mor) Sorry 
Ja jeg er heller ikke til de helt gamle navne og anderledes stavet navne og selvopfundne navne, som fx Dagny, Agner, Izzabella, Xander, Ninja, Cirkel osv. Det klinger i mine ører som om forældrene vil gøre deres børn mere interessante end de er. Lidt som om de er det vigtigste i verden for alle.
Men hvad ved jeg... Jeg er glad for drengene kedelige navne, hvor de aldrig har haft navne-brødre i hverken dagpleje, bh, klassen ell sfo. Så helt alm navne er blevet meget sjældne 
Anmeld