uha uha, sikke en debat 
der er da nogle navne, som jeg synes er lidt uheldige - vil ikke lige nævne nogen, for ved ikke, om nogen herinde har børn der hedder det
og så er der faktisk navne, som jeg synes er ret fede, men ikke ville have "mod" til at kalde mine børn, fordi de er lidt specielle.... tør jeg mon nævne et???..... hm.... ok fx Filuca.... vildt sødt.
desuden er der de navne, hvor man har dårlige associationer pga gamle klassekammerater el lign......
OG så er der også navne, som "vinder", når man kender personen....her kan jeg nævne et søskendepar fra mille og maia's dagpleje/børnehave: Thea og Johan.... jeg tænkte først: AJ, nogle gammeldags navne..... men når man så lærer de små personligheder at kende, så kan de pludselig ikke hedde andet og så er navnene pludselig heller ikke så "øv" som man engang syntes....
men navne kan vække så mange forskellige følelser og associationer i folk, så selvfølgelig og heldigvis er smag og behag forskelligt her.... ville da også være MEGA besværligt, hvis alle børn hed det samme 
heise
Anmeld