Børn på restauranter........

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2011

SpunkenJo

henh01 skriver:

Jeg bliver simpelthen nødt til at svare...

Jeg vil på ingen måde være begrænset for hvor jeg tager mine børn med hen og spiser. Jeg kunne aldrig drømme om at tage dem med på en super fin res. hvis ikke de kunne sidde ordentlig, men lige frem at mene at børn ikke er velkomne, det synes jeg er langt ude. Vi skal da alle kunne være der, og som sagt er det forældrenes ansvar at børnene kan opfører sig ordentlig. Om det er på børnenes præmisser er en helt anden sag, men der er da bestemt ikke nogen der skal blande sig i hvor vi spiser og jeg er ene og alene ansvarlig for at handle ud fra hvad der fungerer for mine børn.

Jeg vil ikke nøjes med at spise med mine børn på Jensens, men derimod have fri mulighed for at spise hvor det passer os. At være på en res. hvor andre børn larmer kan jeg simpelthen ikke tage mig af. -Jeg synes simpelthen man har for lidt at tage sig til hvis det kan blive et problem Sidder man lige op og ned af dem, jamen så bed dog om et andet bord.

Jamen så må man jo formode at dine børn opfører sig som alle de andre spisende gæster og ikke generer dem ved at larme, råbe, løbe omkring, skrige eller hvad børn nu ellers kan finde på Og bede om et andet bord, det er jeg ikke for fin til Jeg vil nemlig IKKE ha min aften ødelagt fordi der er forældre der ikke kender deres egne børns begrænsninger eller formår at tage hensyn til sine omgivelser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2011

henh01

SpunkenJo skriver:

Jamen så må man jo formode at dine børn opfører sig som alle de andre spisende gæster og ikke generer dem ved at larme, råbe, løbe omkring, skrige eller hvad børn nu ellers kan finde på Og bede om et andet bord, det er jeg ikke for fin til Jeg vil nemlig IKKE ha min aften ødelagt fordi der er forældre der ikke kender deres egne børns begrænsninger eller formår at tage hensyn til sine omgivelser

Ja jeg kender mine børn og kan til en hver tid tage dem med ud at spise.

Jeg forstår bare ikke alt det påstyr der er, spis hjemme hvis andre gæster generer

En flok fulde mennesker til julefrokost eller des lige er da MINDST lige så irriterende.

Anmeld

12. marts 2011

SpunkenJo

henh01 skriver:

Ja jeg kender mine børn og kan til en hver tid tage dem med ud at spise.

Jeg forstår bare ikke alt det påstyr der er, spis hjemme hvis andre gæster generer

En flok fulde mennesker til julefrokost eller des lige er da MINDST lige så irriterende.

Børn på en restaurant som udgangspunkt generer mig ikke, det er hvis forældrene ikke har sørget for de kan klare en tur på restaurant jeg blir tosset.De børn der sidder pænt og er med er jeg mere imponeret af istedetfor og syns det er herlig at se de små begå sig så fint i den sociale sfære.For mig er det ikke alderen i sig selv der afgør det, det er situationen Og ja, fulde folk til julefrokoster kan da være nitten, måske netop derfor skal børn heller ikke med på sådan en restaurant..... Men det er jo op til forældrene at vurdere.

Anmeld

12. marts 2011

henh01

SpunkenJo skriver:

Børn på en restaurant som udgangspunkt generer mig ikke, det er hvis forældrene ikke har sørget for de kan klare en tur på restaurant jeg blir tosset.De børn der sidder pænt og er med er jeg mere imponeret af istedetfor og syns det er herlig at se de små begå sig så fint i den sociale sfære.For mig er det ikke alderen i sig selv der afgør det, det er situationen Og ja, fulde folk til julefrokoster kan da være nitten, måske netop derfor skal børn heller ikke med på sådan en restaurant..... Men det er jo op til forældrene at vurdere.

Jeg lader den ligge. Er for træt til at besvare indlæg

Jeg kan bare sige at jeg lader mig ikke gå på af børn der larmer. Jeg gider ikke bruge min dyrebar tid på at blive irriteret over det. Børn er livsbekræftende. Jeg har indhold nok i mit liv til at kunne abstrahere herfra. Vil jeg ikke forstyrres af børn eller fulde mennesker, så ville jeg foretrække en rolig middag i hjemlige omgivelser.

Anmeld

12. marts 2011

LR85

Puha, ja. En flok fulde folk på d'Angleterre. Nej tak.

Men en familie med børn på 3 og 5 år, nej tak heller.

For små børn larmer jo, (umidelbart) og man kan ikke forlange a de skal sidde som en anden porcelænsdukke et fint sted i flere timer. Det er da absolut heller ikke hensigtsmæssigt for børnene.

Men fantastisk hvis man ser en familie med børn der snakker roligt, tegner eller kan gå stille og roligt gennem restauranten.

Så alt i alt kommer det nok an på hvordan børnene er når de er ude.

Anmeld

12. marts 2011

SpunkenJo

henh01 skriver:

Jeg lader den ligge. Er for træt til at besvare indlæg

Jeg kan bare sige at jeg lader mig ikke gå på af børn der larmer. Jeg gider ikke bruge min dyrebar tid på at blive irriteret over det. Børn er livsbekræftende. Jeg har indhold nok i mit liv til at kunne abstrahere herfra. Vil jeg ikke forstyrres af børn eller fulde mennesker, så ville jeg foretrække en rolig middag i hjemlige omgivelser.

Forskellighed er mangfoldiged Og jeg holder af begge dele, men vil nu alligevel helst være fri for de larmende og opmærksomhedskrævende små når jeg har barnefri aften - og der har intet at gøre med jeg mangler indhold i mit liv

Anmeld

12. marts 2011

henh01

SpunkenJo skriver:

Forskellighed er mangfoldiged Og jeg holder af begge dele, men vil nu alligevel helst være fri for de larmende og opmærksomhedskrævende små når jeg har barnefri aften - og der har intet at gøre med jeg mangler indhold i mit liv

Så kunne du jo blive hjemme. Det er da et sted du er sikker på ikke at sidde sammen med larmende børn

God aften

Anmeld

12. marts 2011

SpunkenJo

henh01 skriver:

Så kunne du jo blive hjemme. Det er da et sted du er sikker på ikke at sidde sammen med larmende børn

God aften

Da ikkme hvis jeg vil spise på Umami!!!

Anmeld

12. marts 2011

henh01

SpunkenJo skriver:

Da ikkme hvis jeg vil spise på Umami!!!

Fordi at hvis du skal spise på en fin res så skal alle andre arte sig efter hvad du synes og mener?

Ej jeg ved godt hvad du mener, jeg har bare svært ved at forstå at nogle (ikke mindet på dig) tror at kloden drejer om dem og at alle vil indordne sig det de mener er bedst for lige dem. Har bl.a. en bekendt der forventer at hun bare kan dit og dat og når hun kommer så skal tingene være sådan og sådan.

Jeg tager hensyn til andre mennesker ligeså vel som jeg har en forventning om at det er gengæld. DVS har jeg mine børn med på res så sørger jeg for at de arter sig efter hvad jeg mener er acceptabelt og samtidig har jeg en forventning om at folk passer sit og jeg mit. Samtidig går det mig heller ikke på at andre har børn med på res.

Anmeld

12. marts 2011

SpunkenJo

louiseandersen85 skriver:

Puha, ja. En flok fulde folk på d'Angleterre. Nej tak.

Men en familie med børn på 3 og 5 år, nej tak heller.

For små børn larmer jo, (umidelbart) og man kan ikke forlange a de skal sidde som en anden porcelænsdukke et fint sted i flere timer. Det er da absolut heller ikke hensigtsmæssigt for børnene.

Men fantastisk hvis man ser en familie med børn der snakker roligt, tegner eller kan gå stille og roligt gennem restauranten.

Så alt i alt kommer det nok an på hvordan børnene er når de er ude.

Helt enig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.