Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
Selvfølgelig skal man tænke på sin omverden også - og det er jeg ikke i tvivl om at både jeres og mine børn også kommer til.
Hvorfor at hensynet til andre gæster rangere rimeligt lavt i min verden - på dette punkt - er nok fordi, at jeg aldrig vil komme i en situation hvor mine børn bliver en gene for gæster på high class restauranter. For de kommer der ikke før, at jeg mener, at de vil få noget ud af det. Pga. tankerne omkring mine børns behov, har jeg allerede stoppet en situation, hvor andre vil kunne blive trætte af dem.
Og så er der jo det faktum med forskellighed. Jeg ville ikke selv blive irriteret - jeg ville blive trist på børnenes vegne. Jeg har så også kun sjældent oplevet børn i restauranten, når jeg har været på kærestehygge - måske fordi vi så spiser relativt sent, hvor børnene vel egentlig burde ligge i deres seng.
Mht. forbud mod amning/børn osv. så tror jeg, at jeg er i mod det, fordi jeg ikke kan se grunden til det - men jeg har heller ikke stået i en situation, hvor jeg er blevet stødt over det, og jeg har altid forsøgt selv at være diskret og ikke vise alt frem.
Så måske er det også et spørgsmål om, hvor ofte man oplever de ærgelige situationer... Jeg har stort set ikke oplevet nogen- i hvert fald ikke, så de har bidt sig fast, og derfor er forbud ikke noget, jeg finder nødvendigt - dermed ikke sagt at en kæresteaften og ro og fred ikke rar
Anmeld