Jeg har stemt andet og kommer gerne med min mening.
Børn der ikke kan sidde på en stol eller spise samme mad som andre ville jeg personligt ikke tage med på en restaurant, men det er for deres skyld.
Kan ikke se hvad de skulle få ud af det. De forstår det jo ikke og ser det ikke som værende hyggeligt ligesom voksne gør.
Børn der er urolige, trætte og egentlig ikke har lyst til at være der, fordi det keder dem, synes jeg heller ikke høre til.
Igen er det en ting vi voksne synes er hyggeligt, men med børn, så skal det gøres på børnenes præmisser og ikke på vores.
Min datter har været med på restaurant få gange i sit liv, for hun vil ikke synes det er hyggeligt endnu. Vi var i Legoland og der hyggede hun sig. Det var så også en restaurant udelukkende for børn, med stort legerum, specielt buffet til ungerne og sjove indslag fra de ansatte.
Det er på børnenes præmisser og derfor synes jeg da bestemt det er okay, men generelt vil jeg helst vente med at tage hende med på restaurant til hun er gammel nok til at få noget ud af det. Specielt fordi at hun om aftenen er træt og er hun sulten, så skal maden komme nu og ikke om en halv time som det nemt kan tage på en restaurant.
Til gengæld kan hun fint komme med på Norden og spise Brunch, for der er hun ikke træt og synes det er super hyggeligt.
Jeg vil mene at man skal bedømme det ud fra barnet og jeg kan og vil ikke blande mig i hvad andre gør, men jeg kan som ovenstående forklare hvad og hvordan jeg selv ville gøre 
Anmeld