Børn på restauranter........

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2011

slettet_7530

Eva. skriver:

Jeg er meget enig med dig og det du skriver i den anden debat

.Der skal være plads til alel, dvs at hvis man tager børn med om aftenen, så skal de kunne opføre sig som det bør sig når man er ude og spise...udover det så synes jeg også man skal overveje hvad børnene får ud af det...herhjemme tager jeg som regel ud med dem til frokost, der er der ikke så mange mennesker og børnene er friske...da jeg havde helt små børn tog jeg dem ikke med...der ville jeg kunen nyde maden...altså hvis det var de der ikke børnesteder...

Jeg erklære mig fuldstændig enig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2011

Ciss

Forresten, så længe man går steder, hvor der også er andre mennesker, så løber man en rissioko for at at blive forstyrret eller generet.

Sad på café med en veninde, hver af os med en sovende baby i en barnevogn, da en ældre mand rejste sig fra et bord et stykke væk, hvor han sad med nogen venner. Vi havde lige sat os, og han styrede lige hen til os, hvor han med meget høj stemme leverede en lektie om, at mødre som os ikke skulle være tilladt, og hvis han hørte så meget som et pip fra vores unger så skulle han klage til betjeningen og få os fjernet. Hvorefter han returnerer synligt stolt af sig selv til sit bord og tilbragte den næste time med at klage over verden sammen med sine sikkert halvdøve venner i samme meget høje stemme, så ingen i caféen var i tvivl om hvad han mente om noget som helst. Ved den lejlighed sov vores babyer i hele den time, vi sad der... Det er jo egentlig bare til at smile over, men jeg ville da aldrig trække den konklution, at ældre mænd ikke burde have adgang til cafén, bare fordi der var én som ikke kunne tage hensyn og snakke i et normalt toneleje..... Ham kan du lige så godt møde på en bedre restaurant.

Anmeld

13. marts 2011

SpunkenJo

Dansker i England skriver:

Jeg har haft min datter med på pizza hut et par gange, men det er også den eneste slags restaurant, jeg ville tage hende med på, da jeg synes, det ville være så synd for hende, hvis jeg skulle sidde og tysse på hende hele tiden og hun ikke ville få lov til at være der. Når hun bliver ældre og hvis hun synes, det kunne være sjovt, vil jeg tage hende med på en finere restaurant og lege "fin", da jeg selv kan huske, hvor sjovt det var at gøre, da jeg var en 7-10 år. Men indtil da hører hun (og generelt børn) ikke hjemme sådanne steder - i mine øjne.

Enig

Anmeld

13. marts 2011

slettet_7530

Ciss skriver:

Forresten, så længe man går steder, hvor der også er andre mennesker, så løber man en rissioko for at at blive forstyrret eller generet.

Sad på café med en veninde, hver af os med en sovende baby i en barnevogn, da en ældre mand rejste sig fra et bord et stykke væk, hvor han sad med nogen venner. Vi havde lige sat os, og han styrede lige hen til os, hvor han med meget høj stemme leverede en lektie om, at mødre som os ikke skulle være tilladt, og hvis han hørte så meget som et pip fra vores unger så skulle han klage til betjeningen og få os fjernet. Hvorefter han returnerer synligt stolt af sig selv til sit bord og tilbragte den næste time med at klage over verden sammen med sine sikkert halvdøve venner i samme meget høje stemme, så ingen i caféen var i tvivl om hvad han mente om noget som helst. Ved den lejlighed sov vores babyer i hele den time, vi sad der... Det er jo egentlig bare til at smile over, men jeg ville da aldrig trække den konklution, at ældre mænd ikke burde have adgang til cafén, bare fordi der var én som ikke kunne tage hensyn og snakke i et normalt toneleje..... Ham kan du lige så godt møde på en bedre restaurant.

nu går jeg udfra at det var om dagen denne episode er, jeg tolker TS indlæg som de finere restauranter som faktisk kun har åbent om aftnen, jeg gider altså ikke give over 2000,00 for en fin middag med hele svineriet og så det skal forstyrres af andres afkom

Anmeld

13. marts 2011

SpunkenJo

Ciss skriver:

Jeg er slet ikke så firkantet som du får det til at lyde

Børn og andre må være hvor de lyster, det er deres opførsel der skal afstemmes med omverdenn og situationen.

Ham der var da en trist sur mand!!

Jeg er tværtimod meget imponeret over når jeg ser en 6-årig der kan sidde med på en restaurant. Tager hatten af for de forældre der har stået bag opdragelsen!

Jeg gider bare ikke sidde på restauration med folk som har deres uopdragne unger med. De kan gå på Jensens eller lignende til deres børn kan begå sig på en almindelig restaurant efter min mening.

Anmeld

13. marts 2011

Fru Nielsen

Hejsa

Jeg selv ville ikke tage mine børn med steder hen hvor de ikke kan være bekendt at opføre sig som børn. Jeg kunne aldrig drømme om at tage mine børn med ud og spise på MINE og ANDRES primisser.... Det ville ikke blive hyggeligt for hverken mine børn, mig eller de øvrige gæster....

Skulle jeg ud et et virkelig dyrt sted og spise, hvor min plan var at sidde uden mine børn og bare hygge med dem jeg nu er sammen med. Så ville jeg personligt blive træt af der sad en børnefamilie og larmede som en hel zoo. Når jeg betaler i dyre domme for mad og omgivelserne, så vil jeg også kunne sidde og nyde det i frem og ro. Og jeg tænker at det vil andre også gerne, så derfor jeg heller ikke mener børn høre til de dyre og fine steder...

Der er så mange gode muligheder når man har børn, og dem mener jeg man bør udnytte. Og skal man så prøve de dyre fine steder, må det blive uden børn FOR ALLES SKYLD!

Anmeld

13. marts 2011

SpunkenJo

Albertesmor skriver:

nu går jeg udfra at det var om dagen denne episode er, jeg tolker TS indlæg som de finere restauranter som faktisk kun har åbent om aftnen, jeg gider altså ikke give over 2000,00 for en fin middag med hele svineriet og så det skal forstyrres af andres afkom

Det er det hun mener

Anmeld

13. marts 2011

SpunkenJo

Fru Nielsen skriver:

Hejsa

Jeg selv ville ikke tage mine børn med steder hen hvor de ikke kan være bekendt at opføre sig som børn. Jeg kunne aldrig drømme om at tage mine børn med ud og spise på MINE og ANDRES primisser.... Det ville ikke blive hyggeligt for hverken mine børn, mig eller de øvrige gæster....

Skulle jeg ud et et virkelig dyrt sted og spise, hvor min plan var at sidde uden mine børn og bare hygge med dem jeg nu er sammen med. Så ville jeg personligt blive træt af der sad en børnefamilie og larmede som en hel zoo. Når jeg betaler i dyre domme for mad og omgivelserne, så vil jeg også kunne sidde og nyde det i frem og ro. Og jeg tænker at det vil andre også gerne, så derfor jeg heller ikke mener børn høre til de dyre og fine steder...

Der er så mange gode muligheder når man har børn, og dem mener jeg man bør udnytte. Og skal man så prøve de dyre fine steder, må det blive uden børn FOR ALLES SKYLD!

Smukt 

Og lige netop det jeg mener 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.