Jeg er sq sådan set lige glad... Men jeg tror dog det er langt de færreste der tager på en dyr rastaurant som noma mm. og tager sit barn med.. Der tager man jo netop hen for at være alene, og hygge... Og skulle det endlig være sådan at man absolut ikke vil ha der er bør så må man jo forhøre sig når man bestiller bord, og i så fald høre om man kan sidde i den anden ende end der hvor børnene er...
hvis folk vil tage deres barn med, og risikere at barnet skriger eller andet så må de selv om, om de hhar lyst til at tage den chance for at for ødelagt sin aften, og havde det været mig så ville jeg være SÅ "flov", for det er jo ingen hemmelighed at det et eller andet sted genere folk når andre børn larmer sådan et sted..
Jeg kunne aldrig finde på at tage ud og spise for så mange penge som det koster sådan et sted og så tage barnet med, med risiko for at skulle gå tidligere og ikke få max ud af det jeg betaler for..
Nu kender jeg ikke lige de andre resatauranter du nævner udover noma, men ville måske ikke betegne den som almindelig.. Men mere som en fin og dyr restaurant.. En alm restaurant er måske et par niveauer længere nede.. Men det er bare en mindre detalje og måske kun mig der synes det.. hehe..
Anmeld