Børn på restauranter........

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad synes du?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

5.356 visninger
77 svar
0 synes godt om
12. marts 2011

SpunkenJo

Affødt af en tidligere debat, er jeg lidt nysgerrig

Og med børn tænker jeg på dem, som ikke kan sidde på en almindelig stol og spise den "almindelige" mad sammen med de andre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2011

sarahb

jeg ville aldrig slæbe mit barn med på umami fx. der synes jeg slet ikke der hører sig børn til. Så er det til en aften ku manden og jeg.. Det er nydelse at være de steder som umami, noma og mash.. Og fx. Jensens er for mig bare noget hurtigt mad der ikk nødvendigvis skal Nydes.

Anmeld

12. marts 2011

morethanperfect

Jeg går aldrig på de fine steder , men har været på barbeque house i odense , der var han rigtig sød .. Han stod i en barnevogn ved siden af mig , og ligeså snart han begyndte og græde tog jeg ham op og sad med ham .. Der var han vel ca 2 en halv måned ..

For mig gør det ingenting overhovedet .. Hvis man har børn , har man børn , også selvom man skal ud og spise .. Det er min mening

Anmeld

12. marts 2011

SpunkenJo

sarahb skriver:

jeg ville aldrig slæbe mit barn med på umami fx. der synes jeg slet ikke der hører sig børn til. Så er det til en aften ku manden og jeg.. Det er nydelse at være de steder som umami, noma og mash.. Og fx. Jensens er for mig bare noget hurtigt mad der ikk nødvendigvis skal Nydes.

Det er lige nøjagtig sådan jeg også har det.

Børn skal ikke med alle steder hen Der er nogen steder hvor det er voksne exclisive 

Anmeld

12. marts 2011

SpunkenJo

morethanperfect skriver:

Jeg går aldrig på de fine steder , men har været på barbeque house i odense , der var han rigtig sød .. Han stod i en barnevogn ved siden af mig , og ligeså snart han begyndte og græde tog jeg ham op og sad med ham .. Der var han vel ca 2 en halv måned ..

For mig gør det ingenting overhovedet .. Hvis man har børn , har man børn , også selvom man skal ud og spise .. Det er min mening

Jeg mener jo, at hvis restauranten lægger op til at børn er velkomne, er det op til restaurantens publikum at indrette sig derefter. Derfor kommer jeg ikke selv et sted som Jensens eller lignende hvis ikke jeg har barn med

Når jeg er ude at spise med manden eller veninderne er det for at spise go mad, drikke dejlige vine og hygge. Og så gider jeg simpelthen ikke at der er børn i restauranten. (Jeg har jo selv ladet min egen dreng blive hjemme for at få børnefri aften) 

Anmeld

12. marts 2011

Malene76

Jeg synes børn er velkommen de fleste steder, forudsat at de har lært at respektere de andre gæster. Det synes jeg dog ofte ikke at jeg oplever. Jeg ville aldrig selv tage mit barn med på en finere restaurant da børn jo ikke gider sidde stille i lang tid og snakke og spise. Men må da også indrømme at en familien med løbende og råbende børn mere end en gang har spolere en ellers hyggelig aften ude på en restaurant for mig.

MVH Malene

Anmeld

12. marts 2011

SpunkenJo

Malene76 skriver:

Jeg synes børn er velkommen de fleste steder, forudsat at de har lært at respektere de andre gæster. Det synes jeg dog ofte ikke at jeg oplever. Jeg ville aldrig selv tage mit barn med på en finere restaurant da børn jo ikke gider sidde stille i lang tid og snakke og spise. Men må da også indrømme at en familien med løbende og råbende børn mere end en gang har spolere en ellers hyggelig aften ude på en restaurant for mig.

MVH Malene

Lige præcis

- og hvor er det bare ærgeligt, at når man "æændelig" kommer ud, så render der børn rundt i restauranten og larmer.....

De skal jo lære at være på sådan et sted, men det er jo det jeg mener Jensens mm. er til for

Anmeld

12. marts 2011

morethanperfect

SpunkenJo skriver:

Jeg mener jo, at hvis restauranten lægger op til at børn er velkomne, er det op til restaurantens publikum at indrette sig derefter. Derfor kommer jeg ikke selv et sted som Jensens eller lignende hvis ikke jeg har barn med

Når jeg er ude at spise med manden eller veninderne er det for at spise go mad, drikke dejlige vine og hygge. Og så gider jeg simpelthen ikke at der er børn i restauranten. (Jeg har jo selv ladet min egen dreng blive hjemme for at få børnefri aften) 

Okay det forstår jeg godt .. Har bare aldrig rigtig været på sådan en fin én .. Tager altid på jensens .. Elsker at komme der , og elsker at alle er velkomne .. 

Anmeld

12. marts 2011

SpunkenJo

morethanperfect skriver:

Okay det forstår jeg godt .. Har bare aldrig rigtig været på sådan en fin én .. Tager altid på jensens .. Elsker at komme der , og elsker at alle er velkomne .. 

Jensens er skam også hyggelig, men er jeg ude med manden holder jeg mig laaangt væk derfra!!

- jeg nyder at gå ud og spise, og sætter stor pris på et godt køkken og spændende mad. Og på sådan en restaurant gider jeg bare ikke børn

Det er dejligt at spise ude UDEN børn

Anmeld

12. marts 2011

Aves.

SpunkenJo skriver:

Affødt af en tidligere debat, er jeg lidt nysgerrig

Og med børn tænker jeg på dem, som ikke kan sidde på en almindelig stol og spise den "almindelige" mad sammen med de andre

Jeg er meget enig med dig og det du skriver i den anden debat

.Der skal være plads til alel, dvs at hvis man tager børn med om aftenen, så skal de kunne opføre sig som det bør sig når man er ude og spise...udover det så synes jeg også man skal overveje hvad børnene får ud af det...herhjemme tager jeg som regel ud med dem til frokost, der er der ikke så mange mennesker og børnene er friske...da jeg havde helt små børn tog jeg dem ikke med...der ville jeg kunen nyde maden...altså hvis det var de der ikke børnesteder...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.