"Skal du have en hue?" spurgte hun....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2011

Aves.

dorthemus skriver:

Til august har jeg 10 års ancinitet

Ja svensk sommerpige kan du sagtens gå for at være

Ej, det er da lidt vildt, er det ikke...men må være dejligt at have fået taget udd. før man bliver så gammel som jeg når at blive...

Så er det det jeg bliver svenk inspireret nyuddannet pæd...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

dorthemus

Toffi skriver:

I kan se den under her

http://www.seifert.dk/uddannelser.asp

Nejnejnejneeeeej ...er der virkelig nogen der i ramme alvor tager sådan én på??

Anmeld

8. marts 2011

Kofoed.

Laulund87 skriver:

Det ville jeg stadig synes er fjollet, men trods alt bedre end en kopi af huen..

Okay.

Forstår godt, hvorfor du synes som du gør, men en mulighed for en god diskution, hvor man kan opleve tingene fra flere vinkler, er bare hyggeligt og spændede Alle har ret til deres mening og så længe de kan foklare hvorfor, så er det bare super.

Tak for en hyggelig og læringsrig debat

Anmeld

8. marts 2011

Dinna88

Kofoed33 skriver:

Det skal så også siges, at det er første år CLASSMATE er offentlige ellers har de kun været i en prøve på enkle skoler, så de er lige starte for to-tre år siden. De har også en tøjlinie med mærkevare, altså såsom hummel og adidas studenter tøj, super fedt. Men det er første rigtige år og vores HG skal have dem og CF S. fremover, så må folk selv vælge.

Så er det jo nok derfor  Det lyder ellers meget fornuftigt det de har gang i .

Anmeld

8. marts 2011

Kruse90

Laulund87 skriver:

En studenterhue er når du bliver student

Så enkelt ser jeg på det, og nej det har virkelig ikke noget at gøre med om man har kæmpet for at få en HG, HH osv for der er man bare ikke student 

på hh bliver man da handelsstudent?

Jeg tror jeg vælger en hue, men er ikke sikker.
og det er ''KUN'' en hg, som mange af jeg nok mener.

Men jeg er stolt af at tage en HG, og at jeg klare mig så godt i elite klassen som jeg gør

Men er stadig lidt i tvivl

Anmeld

8. marts 2011

dorthemus

Eva. skriver:

Ej, det er da lidt vildt, er det ikke...men må være dejligt at have fået taget udd. før man bliver så gammel som jeg når at blive...

Så er det det jeg bliver svenk inspireret nyuddannet pæd...

Jo det er sgu lidt vildt  Men mere vildt at jeg har været det samme sted i så mange år...hmmm!!!

Ja jeg blir jo 40 (shhhhhh) om tre måneder så jeg var sgu også gammel som nyuddannet.

Anmeld

8. marts 2011

tazz

Dinna88 skriver:

Ville det ikke være federe at få noget der ikke bare er hapset et andet sted fra? 

Hvis jeg tog en anden uddannelse end en der giver en studentereksamen, så ville jeg købe et armbånd der symboliserer uddannelsen. 

Nu er huen så vidt jeg husker generelt hapset fra andre nordiske lande, så I er faktisk ikke videre originale! Og når man vælger en anden end sort, så er man slet ikke original.

Damn jeg har hørt meget på min søster om det her. Jeg fatter ikke STX'ernes snævre omverdens syn, og at man ikke kan unde andre en glæde. I den retning bliver jeg lige en tand gladere for min handelsGYMNASIELLE uddannelse - der vist lidt højere til loftet.

Anmeld

8. marts 2011

Dinna88

Nu er huen så vidt jeg husker generelt hapset fra andre nordiske lande, så I er faktisk ikke videre originale! Og når man vælger en anden end sort, så er man slet ikke original.

Damn jeg har hørt meget på min søster om det her. Jeg fatter ikke STX'ernes snævre omverdens syn, og at man ikke kan unde andre en glæde. I den retning bliver jeg lige en tand gladere for min handelsGYMNASIELLE uddannelse - der vist lidt højere til loftet.

Haha, den er ikke hapset, nej, den er inspireret derfra  Det med den sorte hue har jeg skrevet om.

Det er da klart, det er jo den blå - ikke den originale.

Anmeld

8. marts 2011

Anne85

He he... nej den eneste hue jeg har er min studenterhue - meeeen da jeg blev færdig som sygeplejerske fik jeg min nål og den tillægger jeg tusind gange større værdi

Anmeld

8. marts 2011

Kofoed.

Dinna88 skriver:

Så er det jo nok derfor  Det lyder ellers meget fornuftigt det de har gang i .

Det synes jeg bestemt også. så hvis du vil gøre 2. årsene en tjeneste, så forslå dem lige, at de skal have tjekket CLASSMATE's hjemmeside.

Men tak for en god diskution, håber du forstod min tilgang til tingene, selvom den er noget dobbelmoralsk, hehe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.