"Skal du have en hue?" spurgte hun....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2011

Dinna88

Kofoed33 skriver:

Det kan jeg altså heller ikke. Hehe.

Self, mine unger kan alt når de er 5-6 år, hehe.

Ja, men de burde altså få en ny tradition, (igen reklame, sorry) hos CLASSMATE skal du heller ikke bestille på dagen, hvor der er målling, det kan du tage hjemme over pcen med fxx forældrene, så du for netop den hue du ønsker og med de detajler du ønsker.

Den sorte koster også max 550 hos dem

Ork, dumme min skole, for ikke at bruge dem  Vi skulle bestille samme dag, men vi kunne ændre bestillingen de efterfælgende to uger. Så det var ok. 

Ih, ville gerne have haft den sorte hue, men den blå bog kostede også omkring 200 kr, og så var der ikke lige råd til den sorte 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

Kofoed.

Laulund87 skriver:

Så mener jeg at STX'erne skal beholde huen helt selv, og så skal alle andre have noget helt andet, der slet ikke ligner en studenterhue 

Jeg kan så bare ikke forstå at man absolut VIL have et eller andet. Kan det ikke være ligemeget om man signalerer hvad uddannelse man har taget

Er det ok med slagterne, at de har en bowlerhat som deres hue og sygeplejskerne har en "robin hood" hue? Det er jo samme prencip, men noget helt andet alligevel.

Jamen helt sikkert, man skulle have fundet på en anden måde, at fejre deres uddannelser, men nu var det jo nok nemmest bare, at hapse den der allerede var.

Anmeld

8. marts 2011

Dinna88

Nadia&Daniel skriver:

Vi tænker nok på den samme

Hehe. Det var en af de første debatter jeg deltog i. Det var nu en spændene debat 

Anmeld

8. marts 2011

Laulund87

Er det ok med slagterne, at de har en bowlerhat som deres hue og sygeplejskerne har en "robin hood" hue? Det er jo samme prencip, men noget helt andet alligevel.

Jamen helt sikkert, man skulle have fundet på en anden måde, at fejre deres uddannelser, men nu var det jo nok nemmest bare, at hapse den der allerede var.

Det ville jeg stadig synes er fjollet, men trods alt bedre end en kopi af huen..

Anmeld

8. marts 2011

Enayia

Eva. skriver:

Øhhh, nej....jeg er uddannet pædagog snart, ikke student...altså har man hue på for det nu om stunder...synes godt nok det er super kikset...eller er jeg bare virkelig umoderne...?

Hvad har I fået huer til...udover min vinterhue, så har jeg en studenterhue og det er der man har hue på, i min optik...

Eva, du er virkelig umoderne! Selfølgelig skal du have en hue, og den skal helst males i alle regnbuens farver af en flok børnehave børn. Måske gerne udstyres med et rudolf gevir! Se DET er jo moderne nu om dage.

Jeg anede ikke man fik en hue for at blive pædagog, der kan man bare se hvor lidt jeg ved.

Anmeld

8. marts 2011

Aves.

Enayia skriver:

Eva, du er virkelig umoderne! Selfølgelig skal du have en hue, og den skal helst males i alle regnbuens farver af en flok børnehave børn. Måske gerne udstyres med et rudolf gevir! Se DET er jo moderne nu om dage.

Jeg anede ikke man fik en hue for at blive pædagog, der kan man bare se hvor lidt jeg ved.

Hihi..så ville jeg da næsten heller for en af de udviklingshæmmede til at lave en.. ja, jeg er vidst umoderne og jeg er stolt af det...;( hehe..

Anmeld

8. marts 2011

Kofoed.

Dinna88 skriver:

Ork, dumme min skole, for ikke at bruge dem  Vi skulle bestille samme dag, men vi kunne ændre bestillingen de efterfælgende to uger. Så det var ok. 

Ih, ville gerne have haft den sorte hue, men den blå bog kostede også omkring 200 kr, og så var der ikke lige råd til den sorte 

Det skal så også siges, at det er første år CLASSMATE er offentlige ellers har de kun været i en prøve på enkle skoler, så de er lige starte for to-tre år siden. De har også en tøjlinie med mærkevare, altså såsom hummel og adidas studenter tøj, super fedt. Men det er første rigtige år og vores HG skal have dem og CF S. fremover, så må folk selv vælge.

Anmeld

8. marts 2011

Enayia

Eva. skriver:

Hihi..så ville jeg da næsten heller for en af de udviklingshæmmede til at lave en.. ja, jeg er vidst umoderne og jeg er stolt af det...;( hehe..

Jamen! Super godt initativ! SÅ vil jeg have en magen til så kan vi da slengre ned af gaden sammen og se godt ud

Anmeld

8. marts 2011

dorthemus

Eva. skriver:

Hehe...tænkte bare lidt sommerligt...en rigtig sommerkjole...lang og flagrende...sådan lidt svensk sommer kvinde...

Hvornår blev du uddannet...?

Til august har jeg 10 års ancinitet

Ja svensk sommerpige kan du sagtens gå for at være

Anmeld

8. marts 2011

Aves.

Enayia skriver:

Jamen! Super godt initativ! SÅ vil jeg have en magen til så kan vi da slengre ned af gaden sammen og se godt ud

Det er sgu en aftale...trendsættere....det er vejen frem..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.