"Skal du have en hue?" spurgte hun....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2011

Dinna88

Kofoed33 skriver:

Det synes jeg bestemt også. så hvis du vil gøre 2. årsene en tjeneste, så forslå dem lige, at de skal have tjekket CLASSMATE's hjemmeside.

Men tak for en god diskution, håber du forstod min tilgang til tingene, selvom den er noget dobbelmoralsk, hehe.

Det vil jeg gøre! Smider det ud på vores fælles konference på nettet

Hehe. Yesh. Selv tak!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

Laulund87

Kofoed33 skriver:

Okay.

Forstår godt, hvorfor du synes som du gør, men en mulighed for en god diskution, hvor man kan opleve tingene fra flere vinkler, er bare hyggeligt og spændede Alle har ret til deres mening og så længe de kan foklare hvorfor, så er det bare super.

Tak for en hyggelig og læringsrig debat

Selvfølgelig og selv tak

Anmeld

8. marts 2011

Aves.

dorthemus skriver:

Jo det er sgu lidt vildt  Men mere vildt at jeg har været det samme sted i så mange år...hmmm!!!

Ja jeg blir jo 40 (shhhhhh) om tre måneder så jeg var sgu også gammel som nyuddannet.

Har du været sammen sted fra du blev uddannet?

Njjjaaa...du var da ung...29 år det er da en perfekt alder...36 år tænker jeg måske er en ulempe for at få et job... men nu må vi se...

40 år...du holder dig dælme godt... nok fordi du ikke har en mand...

Anmeld

8. marts 2011

tazz

Dinna88 skriver:

Haha, den er ikke hapset, nej, den er inspireret derfra  Det med den sorte hue har jeg skrevet om.

Det er da klart, det er jo den blå - ikke den originale.

Den er total original. Den er bare inspireret

Anmeld

8. marts 2011

Dinna88

tazz skriver:

Den er total original. Den er bare inspireret

Tak for et brugbart svar, der virkelig sætter gang i debatten
Du må have en god aften. 

Anmeld

8. marts 2011

Fru Nielsen

En hue høre til når man bliver student og ikke til alle mulige andre uddannelser, færdig bom....

Anmeld

8. marts 2011

dorthemus

Eva. skriver:

Har du været sammen sted fra du blev uddannet?

Njjjaaa...du var da ung...29 år det er da en perfekt alder...36 år tænker jeg måske er en ulempe for at få et job... men nu må vi se...

40 år...du holder dig dælme godt... nok fordi du ikke har en mand...

Fnis, ja måske ....argh jeg er sgu ved at blive indhentet af min alder...for dælen hvor gør måneders massive søvnmangel bare INTET godt ved ens krop og ansigt. Fik øje på mig selv i et spejl da jeg var ude og handle og gyyyyys!!! blev sgu helt forskrækket over rynker og poser under øjnene  

Ja jeg har været det samme sted i alle de år...men med mange forskellige kasketter og arbejds- og ansvarsopgaver. Ellers var det sgu for trist

Anmeld

8. marts 2011

Aves.

dorthemus skriver:

Fnis, ja måske ....argh jeg er sgu ved at blive indhentet af min alder...for dælen hvor gør måneders massive søvnmangel bare INTET godt ved ens krop og ansigt. Fik øje på mig selv i et spejl da jeg var ude og handle og gyyyyys!!! blev sgu helt forskrækket over rynker og poser under øjnene  

Ja jeg har været det samme sted i alle de år...men med mange forskellige kasketter og arbejds- og ansvarsopgaver. Ellers var det sgu for trist

Jeg kender det...jeg ligner dælme også noget som jeg ikke helt kan kende for tiden...der er bare så meget og selvom jeg ikke som dig er presset med et lille barn og søvnunderskud...puha, det kan jeg tydeligt huske, det er sgu hårdt...så synes jeg bare hele tiden der er noget...al den eksamen, den er slem...den anden dag sad jeg med et spejl der lå på bordet og lænede mig ind over for at fjerne uønsket hår...ja ja...hvad alderen ikke bringer med sig... men jeg si'r dig...gør det ALDRIG..jeg svor jeg aldrig i en eller anden romantisk situation ville læne mig inder over en mand...alt hang bare nedad...lignede sådan en hun med for meget hud og rynker i hovedet....puha, nu fjerner jeg KUN hår stående oprejst med spejl på væggen..

Ja, bare man har forskellige ansvars og arbejdsområder, så er det nok ikke trívielt....og tiden den går jo også bare, ikke....ti år, hvad blev der af dem..?

Anmeld

8. marts 2011

dorthemus

Eva. skriver:

Jeg kender det...jeg ligner dælme også noget som jeg ikke helt kan kende for tiden...der er bare så meget og selvom jeg ikke som dig er presset med et lille barn og søvnunderskud...puha, det kan jeg tydeligt huske, det er sgu hårdt...så synes jeg bare hele tiden der er noget...al den eksamen, den er slem...den anden dag sad jeg med et spejl der lå på bordet og lænede mig ind over for at fjerne uønsket hår...ja ja...hvad alderen ikke bringer med sig... men jeg si'r dig...gør det ALDRIG..jeg svor jeg aldrig i en eller anden romantisk situation ville læne mig inder over en mand...alt hang bare nedad...lignede sådan en hun med for meget hud og rynker i hovedet....puha, nu fjerner jeg KUN hår stående oprejst med spejl på væggen..

Ja, bare man har forskellige ansvars og arbejdsområder, så er det nok ikke trívielt....og tiden den går jo også bare, ikke....ti år, hvad blev der af dem..?

Haha der fik jeg lige et grineanfald, på den lydløse måde (datter ligger og sover ved siden af mig).

Vil lige tilføje, at det modsatte heller ikke er sagen...var engng sammen med en mand der havde spejl i loftet (INGEN kommentarer!!!!!) og der ramte tyngdekraften så også, med bryster der ligesom fløøød ud til siden...UFF!!!!!!!

Anmeld

8. marts 2011

Aves.

dorthemus skriver:

Haha der fik jeg lige et grineanfald, på den lydløse måde (datter ligger og sover ved siden af mig).

Vil lige tilføje, at det modsatte heller ikke er sagen...var engng sammen med en mand der havde spejl i loftet (INGEN kommentarer!!!!!) og der ramte tyngdekraften så også, med bryster der ligesom fløøød ud til siden...UFF!!!!!!!

hahahahaha...sidder her og griner...også uden lyd...to sovende unger....uhh, kender godt den der med at man føler man skal lede efter løsdele, så som bryster og baller osv, der ligesom ikke placerer sig der hvor de burde være...altså spejl i loftet...ej, for dælen da..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.