dorthemus skriver:
Fnis, ja måske
....argh jeg er sgu ved at blive indhentet af min alder...for dælen hvor gør måneders massive søvnmangel bare INTET godt ved ens krop og ansigt. Fik øje på mig selv i et spejl da jeg var ude og handle og gyyyyys!!! blev sgu helt forskrækket over rynker og poser under øjnene 

Ja jeg har været det samme sted i alle de år...men med mange forskellige kasketter og arbejds- og ansvarsopgaver. Ellers var det sgu for trist 
Jeg kender det...jeg ligner dælme også noget som jeg ikke helt kan kende for tiden...der er bare så meget og selvom jeg ikke som dig er presset med et lille barn og søvnunderskud...puha, det kan jeg tydeligt huske, det er sgu hårdt...så synes jeg bare hele tiden der er noget...al den eksamen, den er slem...den anden dag sad jeg med et spejl der lå på bordet og lænede mig ind over for at fjerne uønsket hår...ja ja...hvad alderen ikke bringer med sig...
men jeg si'r dig...gør det ALDRIG..jeg svor jeg aldrig i en eller anden romantisk situation ville læne mig inder over en mand...alt hang bare nedad...lignede sådan en hun med for meget hud og rynker i hovedet....puha, nu fjerner jeg KUN hår stående oprejst med spejl på væggen..
Ja, bare man har forskellige ansvars og arbejdsområder, så er det nok ikke trívielt....og tiden den går jo også bare, ikke....ti år, hvad blev der af dem..?
Anmeld