"Skal du have en hue?" spurgte hun....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2011

dorthemus

Eva. skriver:

hahahahaha...sidder her og griner...også uden lyd...to sovende unger....uhh, kender godt den der med at man føler man skal lede efter løsdele, så som bryster og baller osv, der ligesom ikke placerer sig der hvor de burde være...altså spejl i loftet...ej, for dælen da..

Og det blir bare værre med alderen...suk!

Min eneste trøst er dog, at den næste mand i mit liv gudskelov ikke ved hvad han er gået glip af og må så tage til takke med de sørgelige rester

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

Aves.

dorthemus skriver:

Og det blir bare værre med alderen...suk!

Min eneste trøst er dog, at den næste mand i mit liv gudskelov ikke ved hvad han er gået glip af og må så tage til takke med de sørgelige rester

Det så sandt så sandt, på den lidt sørgelige måde...men tror så bare der er så meget andet der bliver bedre.

Jeg har bestemt mig for en ældre mand næste gang....vil sgu føle mig lidt smækker og ikke øv i det som over for de jævnaldrende og yngre modeller...de ældre må da kunne noget...eller mpske bare være taknemmelige for de får...

Anmeld

8. marts 2011

dorthemus

Eva. skriver:

Det så sandt så sandt, på den lidt sørgelige måde...men tror så bare der er så meget andet der bliver bedre.

Jeg har bestemt mig for en ældre mand næste gang....vil sgu føle mig lidt smækker og ikke øv i det som over for de jævnaldrende og yngre modeller...de ældre må da kunne noget...eller mpske bare være taknemmelige for de får...

Ja det er da nye toner fra dig  Det kan da godt være, at det er den vej man skal gå   Trænger sgu også til at nogen tager sg lidt af mig

Anmeld

8. marts 2011

Aves.

dorthemus skriver:

Ja det er da nye toner fra dig  Det kan da godt være, at det er den vej man skal gå   Trænger sgu også til at nogen tager sg lidt af mig

Præcis...der er jeg også kommet...tror bare slet ikke jeg kunne rumme en ligeværdig før og jeg kunne slet ikke modtage eller give kærlighed efter alt det jeg havde oplevet med min x...der var jeg godt nok smadret og ødelagt...så det var bare fysisk tiltrækning og mænd der ikke krævede noget...turde ikke andet...nå...bla bla om alt mit....men jeg er i hvert fald et andet sted nu, og det er skønt...

Men ja...savner også bare en der kunne kramme mig lidt...en at snakke med...en mand med hjerne og som følelsesmæssigt ikke er smadret..er det mon for meget at forlange..

Anmeld

8. marts 2011

Sofia

Når man bliver færdig som cand jur er der dimission, hvor man underskriver jurist løftet, der holdes tale og drikkes champagne, jeg synes det er en rigtig fin måde at afslutte på

Anmeld

8. marts 2011

dorthemus

Eva. skriver:

Præcis...der er jeg også kommet...tror bare slet ikke jeg kunne rumme en ligeværdig før og jeg kunne slet ikke modtage eller give kærlighed efter alt det jeg havde oplevet med min x...der var jeg godt nok smadret og ødelagt...så det var bare fysisk tiltrækning og mænd der ikke krævede noget...turde ikke andet...nå...bla bla om alt mit....men jeg er i hvert fald et andet sted nu, og det er skønt...

Men ja...savner også bare en der kunne kramme mig lidt...en at snakke med...en mand med hjerne og som følelsesmæssigt ikke er smadret..er det mon for meget at forlange..

Hvis du finder ham, så spørg lige om han har en bror  Det er præcis sådan en mand jeg også skal have.

Uden helt at vide hvad du har været igennem så har jeg desværre også fået brudt meget tillid og overskredet mange (alt for mange) grænser og jeg har endnu ikke knækket koden for hvordan jeg får brudt den cirkel..har ikke givet op, men jeg er sgu meget forbeholden og har ikke den største tiltro til at det lykkes mig at finde HAM, den helt rigtige

Anmeld

8. marts 2011

Dictes mor

Hvis man skal have en hue på pga en eksamen, så er det studentereksamen kun! Det er der man altid har fået hue på, og ikke i alle mulige andre uddannelser. Hvorfor skal man have en studenterhue på ved uddannelser, der ikke er en studentereksamen, det forstår jeg ikke, man har jo bevidst valgt ikke at tage en studentereksamen, hvorfor vil man så have en hue på, som repræsenterer studentereksamen, det begriber jeg ikke. Det er gymnasie-uddannelsen, der udløser en hue og ikke alt mulig andet. 

Anmeld

8. marts 2011

Dictes mor

Dinna88 skriver:

Debatten om dette var en af de første jeg deltog i herinde, og hvor blev jeg hakket på!
Det er SÅ latterligt, at der findes huer for alt i dag... Der er en hue for 10. klasse?!

Nej, huer hører til en studentereksamen - og derudover så har jeg stadig svært ved at acceptere de blå huer, fordi de ikke er originale. Så i min verden, så er der faktisk kun en rigtig og det er den sorte, men den røde har jeg intet problem med, og det er den jeg selv får på til sommer, fordi de forskellige skoler har forskellige traditioner.

Så her er forstår jeg dig helt 100 %! 

Anmeld

8. marts 2011

Laulund87

Dictes mor skriver:

Hvis man skal have en hue på pga en eksamen, så er det studentereksamen kun! Det er der man altid har fået hue på, og ikke i alle mulige andre uddannelser. Hvorfor skal man have en studenterhue på ved uddannelser, der ikke er en studentereksamen, det forstår jeg ikke, man har jo bevidst valgt ikke at tage en studentereksamen, hvorfor vil man så have en hue på, som repræsenterer studentereksamen, det begriber jeg ikke. Det er gymnasie-uddannelsen, der udløser en hue og ikke alt mulig andet. 

Anmeld

8. marts 2011

DK

Sofia skriver:

Når man bliver færdig som cand jur er der dimission, hvor man underskriver jurist løftet, der holdes tale og drikkes champagne, jeg synes det er en rigtig fin måde at afslutte på

Ja, men er det ikke JUS (festudvalget på jura) der afholder det? Altså det er da ikke juridisk institut, vel? Derudover er jeg SÅ nederen over at vi ikke får en fin kappe og en af de der firkantede hatte med en kvist på! Det ville have været så sjauv!!!

Mht studenterhue debatten, er jeg vist blevet så gammel nu at jeg ikke får ondt i røven over at andre har hue/ture i lastbiler/what ever for at fejre dem selv og deres venner! KOM NU folkens, det er jo bare fest og ballade og det kan vi da aldrig få nok af!! Og der er jo ingen der har hugget STX'ernes røde bånd, det har i stadig helt for jer selv! Lad os nu bare have det sjovt og ikke være så sure over andres fornøjelser!

Knus Ditte, handelsstudent!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.