"Skal du have en hue?" spurgte hun....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2011

AnneBJ

DK skriver:

Mht studenterhue debatten, er jeg vist blevet så gammel nu at jeg ikke får ondt i røven over at andre har hue/ture i lastbiler/what ever for at fejre dem selv og deres venner! KOM NU folkens, det er jo bare fest og ballade og det kan vi da aldrig få nok af!! Og der er jo ingen der har hugget STX'ernes røde bånd, det har i stadig helt for jer selv! Lad os nu bare have det sjovt og ikke være så sure over andres fornøjelser!

Knus Ditte, handelsstudent!

Melder mig som enig (handels)student her! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

Aves.

dorthemus skriver:

Hvis du finder ham, så spørg lige om han har en bror  Det er præcis sådan en mand jeg også skal have.

Uden helt at vide hvad du har været igennem så har jeg desværre også fået brudt meget tillid og overskredet mange (alt for mange) grænser og jeg har endnu ikke knækket koden for hvordan jeg får brudt den cirkel..har ikke givet op, men jeg er sgu meget forbeholden og har ikke den største tiltro til at det lykkes mig at finde HAM, den helt rigtige

Jeg lover jeg spørger hvis jeg finder en først og ellers omvendt den anden vej rundt...

Jeg ved helt ærligt heller ikke om jeg tror på det kan lykkedes...jeg vil bare så gerne have det kan,..jeg savner en...jeg vil ikke blive gammel alene...jeg vil elskes for den jeg er, synes jeg at jeg fortjener...

Og ja, har også dumme oplevelser med mig....så det har krævet noget tid med et ikke så pænt syn på pæn og desværre heller ikke så pænt et syn på mig selv...det er dælme hårdt arbejde at leve ind imellem..

Anmeld

8. marts 2011

Sofia

DK skriver:

Ja, men er det ikke JUS (festudvalget på jura) der afholder det? Altså det er da ikke juridisk institut, vel? Derudover er jeg SÅ nederen over at vi ikke får en fin kappe og en af de der firkantede hatte med en kvist på! Det ville have været så sjauv!!!

Mht studenterhue debatten, er jeg vist blevet så gammel nu at jeg ikke får ondt i røven over at andre har hue/ture i lastbiler/what ever for at fejre dem selv og deres venner! KOM NU folkens, det er jo bare fest og ballade og det kan vi da aldrig få nok af!! Og der er jo ingen der har hugget STX'ernes røde bånd, det har i stadig helt for jer selv! Lad os nu bare have det sjovt og ikke være så sure over andres fornøjelser!

Knus Ditte, handelsstudent!

Jeg mener det er Moderate Jurister, der står for det i samarbejde med nogle af de andre foreninger, synes tit der er nogle der ringer på kontoret for at spørge til det, så tror også instituttet har en finger med i spillet, i hvert fald i forhold til at hjælpe med lokaler osv. Jeg ville virkelig også gerne have en kappe og en hat man kunne smide op i luften

Anmeld

8. marts 2011

*Toffee*

dorthemus skriver:

Nejnejnejneeeeej ...er der virkelig nogen der i ramme alvor tager sådan én på??

Åbenbart  Jeg er lige blevet færdig i januar og der var ingen fra min årgang der havde købt sådan en.

Jeg nægtede sågar pure at tage et lilla klæde om hovedet, da der var en der havde fået den "gode" idé til afslutningen. Jeg havde også instrueret familien i at de lige så godt kunne droppe det lilla klæde, for jeg tog det ikke på.

Anmeld

9. marts 2011

TineA

Og hvor man fristes til at synge "Der er kun en rigtig hue og den er BLÅ, den er BLÅ!!" Heeeelt ærligt, det er en HUE!!! Den tilegnes studenter (STUDENTER-hue, det siger vist sig selv) om det så er STX , HF eller hvad det er.... So be it!Ja, HF = hurtig færdig Godnat

Anmeld

9. marts 2011

qp

linselouise skriver:

TÆNK at en hue kan skabe så meget debat. Det er en HUE!?

Din studentereksamen bliver da absolut ikke mindre værd fordi der er andre end studenter der får lov at få hue på, jesus christ!?

Ja måtte bare lige ud med det, synes godt nok at nogle folk går lige lovligt meget op i det.

Og til Eva: det var ikke møntet på dig eller dit indlæg

hilsner fra Lise som færdiggjorde sin HF uden en hue, fordi jeg ganske enkelt syntes jeg var for gammel til det

Anmeld

9. marts 2011

Ellim

Laulund87 skriver:

Okay

Jeg har en HH(x) som er en studenteruddannelse.. Så er man da også student!! (da jeg har taget en studentereksamen)

- Undskyld hvis andre skriver det samme, har ikke læst hele tråden..

Anmeld

9. marts 2011

Ellim

linselouise skriver:

TÆNK at en hue kan skabe så meget debat. Det er en HUE!?

Din studentereksamen bliver da absolut ikke mindre værd fordi der er andre end studenter der får lov at få hue på, jesus christ!?

Ja måtte bare lige ud med det, synes godt nok at nogle folk går lige lovligt meget op i det.

Og til Eva: det var ikke møntet på dig eller dit indlæg

hilsner fra Lise som færdiggjorde sin HF uden en hue, fordi jeg ganske enkelt syntes jeg var for gammel til det

Super svar -> to' lige mig selv i at blive lidt irriterede over andres så voldsomme mening om at jeg som hhx'er ikke havde fortjent min hue... 

Men som du skriver - JA det er en HUE!! Så jeg ta lige en slapper.. hehe

Anmeld

9. marts 2011

Ellim

tazz skriver:

Nu er huen så vidt jeg husker generelt hapset fra andre nordiske lande, så I er faktisk ikke videre originale! Og når man vælger en anden end sort, så er man slet ikke original.

Damn jeg har hørt meget på min søster om det her. Jeg fatter ikke STX'ernes snævre omverdens syn, og at man ikke kan unde andre en glæde. I den retning bliver jeg lige en tand gladere for min handelsGYMNASIELLE uddannelse - der vist lidt højere til loftet.

Anmeld

9. marts 2011

dorthemus

Eva. skriver:

Jeg lover jeg spørger hvis jeg finder en først og ellers omvendt den anden vej rundt...

Jeg ved helt ærligt heller ikke om jeg tror på det kan lykkedes...jeg vil bare så gerne have det kan,..jeg savner en...jeg vil ikke blive gammel alene...jeg vil elskes for den jeg er, synes jeg at jeg fortjener...

Og ja, har også dumme oplevelser med mig....så det har krævet noget tid med et ikke så pænt syn på pæn og desværre heller ikke så pænt et syn på mig selv...det er dælme hårdt arbejde at leve ind imellem..

Jamen helt ærligt hvorfor skal det være så svært??  Og nej jeg vil dæleme heller ikke blive gammel alene og jeg vil også gerne give Runa en far og et "rigtigt" familieliv. Når vi har været oppe hos Zafir så nyder hun al den virak med to andre børn

Når jeg får mere overskud så vil jeg prøve netdating igen...selvom jeg egentlig synes det er lidt op ad bakke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.