Den 8. og allerede i minus :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2011

mor-til-vanessa

R&N skriver:

Ååh ha... Jeg kender det så godt!!! Kram til dig... Jeg er nyuddannet og har karantæne fra akassen fordi jeg er nyuddannet, så jeg har i feb fået 4000 udbetalt i KH og marts 6000 i KH.. Nu sku der gerne komme dp i næste måned... Jeg bor med min kæreste som har en god løn, og vi får derfor ikke tilskud til pasning eller boligstøtte... MEN! Han er ludoman, så han hjælper ikke til med økonomien herhjemme, udover at han betaler halvdelen af huslejen som er på 6000 og halvdelen af dagplejen som er på 2200.. Alt herudover betaler jeg.. Dvs ud af mine få penge ska der betales mad, forsikring, halv husleje og dagpleje, tøj til vores søn, akasse osv... Jeg har ikke kunnet betale dagpleje de sidste to måneder, for så har vi ikke penge til mad og bleer... Har en elregning på 7300 der skal betales i morgen ellers lukker de for strømmen.. Mangler 1800kr resten har jeg ku finde rundt omkring, men ved ikke hvor jeg finder resten lorte økonomi!!

det synes jeg ikke er helt fair renee.

kan han ikke få noget hjælp til at komme ud af sit forbrug.? han skal da betale halvdelen af alle jeres fælles udgifter, og måske endda hjælpe lidt til nu hvor du er uden job

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

Aves.

mor-til-vanessa skriver:

ja synes jo bare det er helt fair, eks når jeg er færdig uddannet og får en god løn, så skal jeg selv betale instution og modtager ikke boligsikring. det synes jeg er fair.

er det det i siger ikke er helt fair- eller misforstår jeg jer?

man kan da ikke bare få og få. hvis man har pengene, så skal man da selv betale, man har jo også selv valgt at få børn. selvfølgelig skal man hjælpe dem der ikke har mange penge, eks studerende og enlige. men hvis en enlig tjener mange penge, så skal hun da ikke.