Den 8. og allerede i minus :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2011

Assi

tazz skriver:

Tror at du glemmer topskatten eller sådan noget. Jeg får 36.000 om måneden og har ca. 21.000 udbetalt, inkl fradrag på et reallån på et hus og renteudgifter på to biler.

Men hvis man tjener det som lærer, så er jeg det helt forkerte sted! Mener da også bestemt, at min bror startede på 23.000 som grundløn da han blev færdig for et par år siden.

Lønnen som lærer er desværre ikke så god! I wish!(i hvert fald ikke på de skoler jeg kender til)

MEN det er et fantastisk job!

Hilsen en lærer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2011

Assi

Assi skriver:

Lønnen som lærer er desværre ikke så god! I wish!(i hvert fald ikke på de skoler jeg kender til)

Hilsen en lærer

UPS! Forkert citering...ville ha citeret det med de 30.000 kr i løn - sorry!

Anmeld

10. marts 2011

Assi

tazz skriver:

Tror at du glemmer topskatten eller sådan noget. Jeg får 36.000 om måneden og har ca. 21.000 udbetalt, inkl fradrag på et reallån på et hus og renteudgifter på to biler.

Men hvis man tjener det som lærer, så er jeg det helt forkerte sted! Mener da også bestemt, at min bror startede på 23.000 som grundløn da han blev færdig for et par år siden.

ok det kører virkelige for mig!

Ups forkert citering! ville ha citeret det med 30.000 kr

Anmeld

10. marts 2011

ekzunz

Eva. skriver:

Ej, det tror jeg altså du bliver glad for...det ER jo en ny verden, men hvor er det også en fantastisk en af slagsen...nyd det, tiden går så stærkt....glæder mig til at følge dig herinde, for du skriver vel lige lidt, ikke...

Jeg glæder mig rigtigt meget, det har jeg jo ønsket i mange år, men har ikke prioriteret mig selv højt nok. Men nu er det mor-tid!!!! Jeg elsker netop at det er en helt ny verden, jeg tror det bliver så godt for mig

Og i slipper helt sikkert ikke for at høre om det

Anmeld

10. marts 2011

Aves.

Znuzke skriver:

Jeg glæder mig rigtigt meget, det har jeg jo ønsket i mange år, men har ikke prioriteret mig selv højt nok. Men nu er det mor-tid!!!! Jeg elsker netop at det er en helt ny verden, jeg tror det bliver så godt for mig

Og i slipper helt sikkert ikke for at høre om det

Det bliver fantastisk...og er da det eneste rigtige...livet efter de 30 med børn og med tid til sig selv uden børn...det er dog bare den skønneste tid...jeg har dælme savnet mig selv i alle de år med små børn, lyder det meget mærkeligt?

GODT du tog valget...man lever jo kun den her ene gang...endnu en ting ved at blive over 30.. der opdager man at det jo virkelig er sådan..

Anmeld

10. marts 2011

mor-til-vanessa

tazz skriver:

på ug.dk er det omkring 30000 forskelligt om det er i folkeskolen eller gyminasie. kender en der er lære og hun siger det samme og at slutløn er på 40000

Anmeld

10. marts 2011

mor-til-vanessa

SØS skriver:

Tror sørme ikke du skal satse på en startløn på 30.000 som lærer (ej heller en slutløn på 40.000. )

- kan fortælle dig at en nyuddannet statsansat jurist tjener noget mindre

på ug.dk er det omkring 30000 forskelligt om det er i folkeskolen eller gyminasie. kender en der er lære og hun siger det samme og at slutløn er på 40000

Anmeld

10. marts 2011

mor-til-vanessa

Assi skriver:

Hilsen en lærer

okay jamen jeg har hørt anderledes.

men er bestemt heller ikke pga af lønnen jeg vil være det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.