Ville I betale løsepenge...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2011

slettet_7530

Jamen, vi er enige om ikke at være enige...

God dag..

Du stiller et spørgsmål som jeg svarer på, jeg må gå udfra at du mener den bestemte familie eftersom du nævner dem  vi kan da hurtigt blive enige om, at det nok ikke ville være det smarteste kort at trække, at planlægge at tage en jordomrejse af den samme rute den pågældende familie har gjort med start på mandag

Jeg mener stadig det er statens pligt at hjælpe, herhjemme træffer mange mennesker de forkerte valg og får hjælp alligevel, kan ikke helt se forskellen.

Ha selv en god dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2011

DLM

Polkaprik skriver:

Selvfølgelig skal vi hjælpe og jeg ville da også være villig til at betale til en indsamling. Synes det er kynisk at man ikke kan sætte sig ud over at forældrene har taget et dårligt valg og sidde med hænderne i lommen og holde godt fast i sine penge mens en familie måske bliver slået ihjel...

enig.

jeg synes det er dybt uansvarligt at tage der ned når man kender risikoen, men man kan da heller ikke bare vende dem ryggen. det ville jeg ha det dårligt med at gøre. ved bare at sige nej det er ikke mit problem. så ja jeg ville gi penge til at få dem fri.

Anmeld

1. marts 2011

Aves.

Albertesmor skriver:

Du stiller et spørgsmål som jeg svarer på, jeg må gå udfra at du mener den bestemte familie eftersom du nævner dem  vi kan da hurtigt blive enige om, at det nok ikke ville være det smarteste kort at trække, at planlægge at tage en jordomrejse af den samme rute den pågældende familie har gjort med start på mandag

Jeg mener stadig det er statens pligt at hjælpe, herhjemme træffer mange mennesker de forkerte valg og får hjælp alligevel, kan ikke helt se forskellen.

Ha selv en god dag

Tak..

Anmeld

1. marts 2011

lucas<3

jeg har stent nej.

forstår slet ikk hvorfor de sejler der ned når de har snakket om at der er pirater der nede i det område. de kunne ha valgt en anden vej hjem.

Anmeld

1. marts 2011

ønskebørn74

Tut skriver:

NEJ.

Jeg synes det er MEGET UFORVARLIGT at tage sine børn med på sådan en tur, når de kender risikoen.

Og når man læser på eb.dk og bt.dk, så har familien jo selv lavet planer for hvad de skulle gøre hvis de blev taget til fange.

Altså så er de jo udemærket klar over at risikoen er der.

Jeg synes sgu det er for dumt - og derfor vil jeg ikke betale noget.

Men det er da pisse tragisk alligevel, at en familie nu er taget til fange.

TOTALT enig... Vildt uforsvarligt at tage børn med derned..

Anmeld

1. marts 2011

*Toffee*

Selvfølgelig skal vi hjælpe (staten). Det mener jeg slet ikke der kan være nogle diskussion om.

Herhjemme hjælper vi også dem der har taget nogle valg der har drejet sig i en uheldig retning og som sådan set er selvforskyldt.

Jeg synes det er synd og tragisk for hele familien og håber de kommer hjem snart. De ville nok alle gerne have været fri for at blive kidnappet, men jeg er sikker på at det indtil da, har været deres livs tur og mon ikke det har været en samlet fælles beslutning. Man kan, uanset hvad man gør, ikke forudse alt.

Det kan desværre gå galt alle steder.

Anmeld

1. marts 2011

slettet_7530

Toffi skriver:

Selvfølgelig skal vi hjælpe (staten). Det mener jeg slet ikke der kan være nogle diskussion om.

Herhjemme hjælper vi også dem der har taget nogle valg der har drejet sig i en uheldig retning og som sådan set er selvforskyldt.

Jeg synes det er synd og tragisk for hele familien og håber de kommer hjem snart. De ville nok alle gerne have været fri for at blive kidnappet, men jeg er sikker på at det indtil da, har været deres livs tur og mon ikke det har været en samlet fælles beslutning. Man kan, uanset hvad man gør, ikke forudse alt.

Det kan desværre gå galt alle steder.

Anmeld

1. marts 2011

twinny

Nej. Og den danske stat skal ikk  betale. Og slet ikk hvis der er forbud mod rejse derned.

Da de kender risikoen for at sejle derned. ergo må de selv tage ansvar.

Ved godt det er hårdt, men bare min mening.

Anmeld

1. marts 2011

Mauser.

Baby-støv skriver:

Nej. Og den danske stat skal ikk  betale. Og slet ikk hvis der er forbud mod rejse derned.

Da de kender risikoen for at sejle derned. ergo må de selv tage ansvar.

Ved godt det er hårdt, men bare min mening.

HVOR ER VI ENIGE ! 

Anmeld

1. marts 2011

twinny

Mulleunge skriver:

HVOR ER VI ENIGE ! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.