Hvor meget har i at leve for?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2011

Lady Marion <3

Anonym skriver:

Jeg skrev de sidste 4 dage på måned

Vores børn er 2 år og 10 måneder, så det sku begrænset hvad de spiser.

Vi var i biografen sidste weekend sååå.

Kan ikke lade være at undrer mig   Du laver dette indlæg , skriver i mangler penge ind i mellem og Eva svarer at det kan hun godt forstå og så går du i forsvarsposition..  Var det meningen med dette indlæg at alle skulle have skrevet "hold da op i har mange penge" ?   Bankerne regner med at en familie på 4 skal have et rådighedsbeløb på 14000 kr pr md ,, Så har i for lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2011

ekzunz

Muffi<3 skriver:

Kan ikke lade være at undrer mig   Du laver dette indlæg , skriver i mangler penge ind i mellem og Eva svarer at det kan hun godt forstå og så går du i forsvarsposition..  Var det meningen med dette indlæg at alle skulle have skrevet "hold da op i har mange penge" ?   Bankerne regner med at en familie på 4 skal have et rådighedsbeløb på 14000 kr pr md ,, Så har i for lidt

Helt enig - jeg sad også og undrede mig over udviklingen i historien.

Fra at skive at hun synes de havde for lidt penge, er det nu blevet til at de har da penge nok og kan købe ps3????

Hvis det slår til er det vel nok.....og det er vel kun en selv der ved om der evt. mangler fordi man køber forkert eller om man har sat sig for hårdt.

Anmeld

28. februar 2011

Lady Marion <3

Znuzke skriver:

Helt enig - jeg sad også og undrede mig over udviklingen i historien.

Fra at skive at hun synes de havde for lidt penge, er det nu blevet til at de har da penge nok og kan købe ps3????

Hvis det slår til er det vel nok.....og det er vel kun en selv der ved om der evt. mangler fordi man køber forkert eller om man har sat sig for hårdt.

Jamen for pokker   ind i mellem tager jeg mig til hovedet

Anmeld

28. februar 2011

quar20

Anonym skriver:

Ja, hvor meget har i at leve for hver måned?

Er nysgerrig af den årsag, jeg selv føler vi ikke har særlig meget at leve for, men heller ikke lidt, og alligvel er der tit vi står de sidste 4 dage i måneden uden penge.
Jeg ved godt at vi til tider kan bruge dem forkert, men det selvfølgelig ikke hver måned det sker.

Denne måned har vi knap 9000,- at leve for, det skal dække mad, bleer, tøj osv til 2 voksne og 2 børn, synes i det er meget normalt, eller? hmm.

Hmm vi har vel omkring de. 8000-9000kr og vi er to voksne og to små børn - blebørn og et barn der får MME..!!

Vi har ALTID penge i overskud på vores konto - om det er 100 kr eller 500kr eller mere..!!

Der skal være penge til medicin hvis en af drengene nu sku blive syge - der skal være penge til mad, bleer osv - jeg vil ikke stå der og ikke kunn elave mad til os fordi jeg havde brugt for mange penge på et eller andet fuldstændig ligegyldigt..!!

Anmeld

28. februar 2011

NinaNymannMadsen

vi er 2 voksne og 1 barn indtil videre.
vi har godt 2000-3000 til mad og bleer om måneden. oven i det har vi så godt 1500-2000 til buskort, junkfood,tøj, diverse når alle regninger er betalt.
det er forskelligt fra måned til måned hvor meget vi har.

om 2 måneder har vi måske 3000 mere end nu men det kun måske, der er vi nemlig færdig med at betale af på 2-3 forskellige lån.

vi kan dog godt står den sidste uge uden penge, men har altid fryseren fyldt med mad og vi har altid ris og pasta og brød hjemme eller hvertfald til at bage hvis det er.

til oktober bliver vi så 1 barn mere i familien da jeg er gravid igen så der kommer jo også nogen ting der oven i vi skal ha til den lille.

Anmeld

28. februar 2011

Aves.

Anonym skriver:

Jeg har aldrig skrevet det ikke slog til, har skrevet at vi kunne stå nogle få dage uden penge, det er ligesom ikke 14 dage vi står uden!
Du er så en af de få der mener det er lidt, såå.

Jeg forstår måske bare ikke det du skriver så...hvis man mangler penge nogle dage om måneden, så er det vel et tegn på det ikke er nok...

Ja, du kan sikkert finde en del på kh, dp og su som synes det er mange penge...men i forhold til hvad bankerne de sætter rådighedsbeløb til og i forhold til de mennesker jeg kender, der lider 9000kr af lidt til en familie ¨på 4...

Men synes du at det er nok, så er det fint...forstår bare så ikke helt din tråd her..

Anmeld

28. februar 2011

ekzunz

Muffi<3 skriver:

Jamen for pokker   ind i mellem tager jeg mig til hovedet

Netop - jeg forstår ingenting... (intet nyt under solen)

Men så kommer vi også til at mangle når jeg skal på SU - så vil vi have et rådighedsbeløb på 14.000.....

Anmeld

28. februar 2011

Lady Marion <3

Znuzke skriver:

Netop - jeg forstår ingenting... (intet nyt under solen)

Men så kommer vi også til at mangle når jeg skal på SU - så vil vi have et rådighedsbeløb på 14.000.....

Når ja i er jo flere   Men i skal jo heller ikke ud at købe hus   Husk på vi har ca 11000-12000 kr pr md det næste årstid så længe Casper går i privatskole og Alex i vug ...   Det kan vi godt klare ,, Er det helt sikker nu du skal på su ??

Anmeld

28. februar 2011

ekzunz

Muffi<3 skriver:

Når ja i er jo flere   Men i skal jo heller ikke ud at købe hus   Husk på vi har ca 11000-12000 kr pr md det næste årstid så længe Casper går i privatskole og Alex i vug ...   Det kan vi godt klare ,, Er det helt sikker nu du skal på su ??

Nej, jeg skal søge senest 15. marts, jeg skal til info-møde i morgen på skolen. Og så får jeg jo først at vide om jeg er optaget i juli måned, men det regner jeg jo bestemt med at jeg bliver

Anmeld

28. februar 2011

Lady Marion <3

Znuzke skriver:

Nej, jeg skal søge senest 15. marts, jeg skal til info-møde i morgen på skolen. Og så får jeg jo først at vide om jeg er optaget i juli måned, men det regner jeg jo bestemt med at jeg bliver

Ja mon ikke   man må jo bare sætte forbrug ned så det passer til indtægten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.