Hvor meget har i at leve for?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2011

Anonym trådstarter

MissGeoh skriver:

Vi har i denne her måned, når alt er betalt 3000 kr til mad til 2 voksne og 2 børn hver 14 dag.

Og så de penge jeg sælger for har jeg til mig selv.

Vi har ikke meget at rutte med her..

Bare man selv kan få det til at løbe rundt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2011

Anonym trådstarter

Tina&Daniel skriver:

Vi har cirka 23.000 udbetalt. 
Det dækker bil, forsikringer (bil, ulykke, sygesikring, indbo osv), benzin, afbetaling af lån, husleje, mad, bleer, tv/internet, vand/varme og børneopsparring - vi har nok penge, men som så mange andre bruger vi dem nok tit forkert - men de slår til.  

Vi har også omkring 23.000 udbetalt

Anmeld

28. februar 2011

MissGeoh

Anonym skriver:

Bare man selv kan få det til at løbe rundt

Det kan vi sagtens..

Anmeld

28. februar 2011

Carina1977

Anonym skriver:

Du er skam ikke underlig.

Jeg synes heller ikke det er alt for lidt
Kæresten har bare fået 3.000 mindre end han plejer, hvorfor ved vi ikke lige endnu.

Ok ja så kan man nemt komme til at mangle penge, når der pludselig mangler 3000 kr. Jeg håber i finder ud af, hvad det skyldes og at i får dem udbetalt på et tidspunkt. 3000 kr. er jo mange penge at mangle.

Anmeld

28. februar 2011

TroldeMor<3

Carina1977 skriver:

Med 9000 kr. i rådighedsbeløb i måneden, så forstår jeg virkelig ikke, hvordan i kan stå uden penge sidst i måneden. Jeg er faktisk lidt målløs

Vi har ca. 4000 kr. i måneden 1 voksen + 1 barn, og jeg har næsten altid omkring 500-1000 kr. tilovers hver måned.

Men det handler vel også om hvordan man lever og om man planlægger sine indkøb. Vi laver somregel altid madplaner og handler kun ind et par gange i ugen. Så har man ikke den samme tendens til at bruge ekstra penge på noget man lige faldt over

Hehe jeg forstår dig godt

Det hele handler vel om at prioterer det som er vigtigt, mad, børnetøj, bleer osv

Anmeld

28. februar 2011

Anonym trådstarter

Carina1977 skriver:

Ok ja så kan man nemt komme til at mangle penge, når der pludselig mangler 3000 kr. Jeg håber i finder ud af, hvad det skyldes og at i får dem udbetalt på et tidspunkt. 3000 kr. er jo mange penge at mangle.

Ja, det håber jeg også vi gør

Anmeld

28. februar 2011

Dinna88

Carina1977 skriver:

Haha kan høre det er mig der er underlig  

Så glem det jeg skrev

Jeg kom ikke længere end til dette indlæg, før jeg måtte kommentere!

Det er ikke dig der er noget galt med! Vi er to personer, og vi lever faktisk for omkring 2000 kr?? Det er svært, men det kan lade sig gøre. Dette er når benzin og cigaretter (min mors udgifter) er trukket fra. Så det kan sagtens lade sig gøre at leve for meget små penge, det handler om at "gør det rigtigt"  

Anmeld

28. februar 2011

PernilleB

Vi har 3000 ca til os 3....  Til mad, og bleer...

Anmeld

28. februar 2011

Nettemor

vi har mellem 3000 og  5000 til benzin, mad bleer osv. alt udover det faste udgifter. men så er børnepengene ikke regnet med så vi har lige ekstra til specielle ting de mdr.

vi er 2 voksne og 1 barn + 2 weekend børn

Anmeld

28. februar 2011

Carina1977

Dinna88 skriver:

Jeg kom ikke længere end til dette indlæg, før jeg måtte kommentere!

Det er ikke dig der er noget galt med! Vi er to personer, og vi lever faktisk for omkring 2000 kr?? Det er svært, men det kan lade sig gøre. Dette er når benzin og cigaretter (min mors udgifter) er trukket fra. Så det kan sagtens lade sig gøre at leve for meget små penge, det handler om at "gør det rigtigt"  

Ja det handler i bund og grund om planlægning. Vi har aldrig haft mange penge, men har måske så også på den måde lært at spare. Så måske er det meget sundt, ikke at have så mange penge

Men jeg føler faktisk slet ikke at vi sparer.....synes vi har rigeligt med penge. Så derfor tror jeg faktisk slet ikke, at jeg kunne finde ud af at bruge 8-10.000 kr. i måneden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.