Hvor meget har i at leve for?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2011

Bellinda89

Vi har 5000 kr når alt er betalt ( til 2 voksne & 1 barn )... Mindre i den her måned end normalt.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2011

Sabina92

Min kæreste får 14.000 ubetalt hver 14.dag og jeg får omkring de 9500 ca. en gang om mdr.

Så vi har ca. 37.500 om mdr.

Anmeld

28. februar 2011

Mor1012

vi har ca EFTER HUSLEJE ER BETALT 15000,-

Anmeld

28. februar 2011

Carina1977

Jeg troede at der blev spurgt om, hvor meget man havde i måneden, når faste udgifter er blevet betalt. Fordi hvis ikke, så har jeg da også langt mere

Anmeld

28. februar 2011

CarinaSB

Når alle faste udgifter er betalt tror jeg vi har 7000 kr om måneden til bleer, benzin, mad og fornøjelser .. Vi er 2 voksne og 1 barn .. og vi har altid penge til hele måneden

Anmeld

28. februar 2011

Aves.

Anonym skriver:

Vil nu ikke liige frem sige det er alt for lidt.

Kommer jo an på hvordan man gerne vil leve og om det bare er i en periode...men for to voksne og to børn ville det, for mig i den optimale verden.. være alt for lidt...der er jo ikke rigtig råd til noget udover bare at leve med så få penge...

Anmeld

28. februar 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Kommer jo an på hvordan man gerne vil leve og om det bare er i en periode...men for to voksne og to børn ville det, for mig i den optimale verden.. være alt for lidt...der er jo ikke rigtig råd til noget udover bare at leve med så få penge...

Nå?

i sidste måned købte vi en PS3 og vi fik alle 4 en del nyt tøj?

Anmeld

28. februar 2011

Hansen97

Tja denne måned har vi.. 6000kr til os selv... 2 voksne og 2 børn..

Anmeld

28. februar 2011

Anonym trådstarter

Carina1977 skriver:

Jeg troede at der blev spurgt om, hvor meget man havde i måneden, når faste udgifter er blevet betalt. Fordi hvis ikke, så har jeg da også langt mere

Det var også det jeg spurgte om

Anmeld

28. februar 2011

birthee

Vi har ca. 4000-5000 kr om måneden, når der er trukket til budget (alle faste udgifter)... Vi er 2 voksne og lige om lidt 2 blebørn. Ud af de 4000-5000 kr., køber vi mad, bleer, hundefoder, benzin osv.... Så det er ikke meget der er at gøre med, men så er det med at prioritere... Ønskerne til fødselsdag er næsten altid gavekort til tøj, og ting vi synes vi mangler...

Men det løber rundt, og nu har jeg i en måned sat 1000 kr. af  pr. uge til at leve for, og det er faktisk gået rigtig godt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.