Hvor meget har i at leve for?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2011

Aves.

Anonym skriver:

Nå?

i sidste måned købte vi en PS3 og vi fik alle 4 en del nyt tøj?

Jamen, jeg skriver også bare ud fra hvad jeg kunne og ville leve for og med 9000kr og fire mennesker der ville det være alt alt for stramt i forhold til hvad jeg ville. Jeg siger ikke det er muligt, men du spørger om det er lidt og det synes jeg faktisk...hvis man f.eks gerne vil kunne tage på ferie, weekendture, i biffen, ud og spise osv osv..

Du spurgte selv og skrev i tit manglede penge sidst på måneden og det kan jeg sørme godt forstå når ikke I er har mere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2011

Anonym trådstarter

Jamen, jeg skriver også bare ud fra hvad jeg kunne og ville leve for og med 9000kr og fire mennesker der ville det være alt alt for stramt i forhold til hvad jeg ville. Jeg siger ikke det er muligt, men du spørger om det er lidt og det synes jeg faktisk...hvis man f.eks gerne vil kunne tage på ferie, weekendture, i biffen, ud og spise osv osv..

Du spurgte selv og skrev i tit manglede penge sidst på måneden og det kan jeg sørme godt forstå når ikke I er har mere.

Jeg skrev de sidste 4 dage på måned

Vores børn er 2 år og 10 måneder, så det sku begrænset hvad de spiser.

Vi var i biografen sidste weekend sååå.

Anmeld

28. februar 2011

sweet

vi er to voksne og et barn hver anden weekend og en bette i mavsen.. min kæreste er lige pt arbejdsløs og jeg har selv lige mistet mit job pga sygdom så vi er kommet ned og have omkring 4000 når alt er betalt...

Anmeld

28. februar 2011

Aves.

Anonym skriver:

Jeg skrev de sidste 4 dage på måned

Vores børn er 2 år og 10 måneder, så det sku begrænset hvad de spiser.

Vi var i biografen sidste weekend sååå.

Jamen, det var jo dig selv der skrev at de ikke slog til...så når jeg giver dig ret i at det er et lille beløb, så er det pludselig ikke det.

Men vi er jo alle forskellige...jeg ville gerne leve for noget mere end det I har, for jeg ville som skrevet før, mene det var alt for lidt, ud fra hvad jeg ønsker...som ikke er en ps3 feks...men rejser med mine børn, oplevelser...og det ville jeg ikke kunne finde råd til i så lidt som I har...2 voksne og 2 børn.

Men super fedt at I kan leve præcis som I ønsker for de penge...så er det jo det perfekte beløb for jer..

Anmeld

28. februar 2011

SpunkenJo

Vores budget passer meget godt.

Men måske er 9000 lige i underkanten for jer....

Vi syns lige vivhar til alt det vi gerne vil, men der spares ikke op og der er ikke det store til at holde ferie for

Men vi klarer os, og syns bestemt ikke vi mangler noget i det daglige

Anmeld

28. februar 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Jamen, det var jo dig selv der skrev at de ikke slog til...så når jeg giver dig ret i at det er et lille beløb, så er det pludselig ikke det.

Men vi er jo alle forskellige...jeg ville gerne leve for noget mere end det I har, for jeg ville som skrevet før, mene det var alt for lidt, ud fra hvad jeg ønsker...som ikke er en ps3 feks...men rejser med mine børn, oplevelser...og det ville jeg ikke kunne finde råd til i så lidt som I har...2 voksne og 2 børn.

Men super fedt at I kan leve præcis som I ønsker for de penge...så er det jo det perfekte beløb for jer..

Jeg har aldrig skrevet det ikke slog til, har skrevet at vi kunne stå nogle få dage uden penge, det er ligesom ikke 14 dage vi står uden!
Du er så en af de få der mener det er lidt, såå.

Anmeld

28. februar 2011

Anonym trådstarter

SpunkenJo skriver:

Vores budget passer meget godt.

Men måske er 9000 lige i underkanten for jer....

Vi syns lige vivhar til alt det vi gerne vil, men der spares ikke op og der er ikke det store til at holde ferie for

Men vi klarer os, og syns bestemt ikke vi mangler noget i det daglige

Vi mangler skam heller ikke noget.

Anmeld

28. februar 2011

tazz

Lige da de store børn flyttede over til os hvde vi 4.500 til os selv, til mad, tøj, fritidsaktiviteter mm til 5 personer. Og faktisk slog de fint nok til.

Vi stod med dobbetlhuseje på det tidspunkt, og selvom vi ikke gør det mere, og har nogle flere penge til os selv, så synes jeg ikke at det kan mærkes. Vi har også omkring 9.000 - 10.000 om måneden

Anmeld

28. februar 2011

Halbschön

Puha.. I denne måned og sidste måned 0kr... Har ikke engang til mine udgifter Så jeg har måttet prioritere regninger så der kunne komme mad på bordet, men nu kan de regninger efterhånden ikke vente længere, så jeg bliver nødt til at ha dem betalt... Men vi skal jo også ha mad, bleer osv..

Anmeld

28. februar 2011

Dinna88

Carina1977 skriver:

Ja det handler i bund og grund om planlægning. Vi har aldrig haft mange penge, men har måske så også på den måde lært at spare. Så måske er det meget sundt, ikke at have så mange penge

Men jeg føler faktisk slet ikke at vi sparer.....synes vi har rigeligt med penge. Så derfor tror jeg faktisk slet ikke, at jeg kunne finde ud af at bruge 8-10.000 kr. i måneden

Den "snak" har vi også haft før, der er vi helt enige, husker du?

Jeg ved at mit forbrug kunne ryge op hvis jeg købte det jeg ønsker: økologisk af alt, flere soyaprodukter osv. Men derudover, så begriber jeg heller ikke helt hvordan man kan bruge så mange, det er nok en vanesag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.