Hvor meget har i at leve for?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.233 visninger
119 svar
0 synes godt om
28. februar 2011

Anonym trådstarter

Ja, hvor meget har i at leve for hver måned?

Er nysgerrig af den årsag, jeg selv føler vi ikke har særlig meget at leve for, men heller ikke lidt, og alligvel er der tit vi står de sidste 4 dage i måneden uden penge.
Jeg ved godt at vi til tider kan bruge dem forkert, men det selvfølgelig ikke hver måned det sker.

Denne måned har vi knap 9000,- at leve for, det skal dække mad, bleer, tøj osv til 2 voksne og 2 børn, synes i det er meget normalt, eller? hmm.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2011

morethanperfect

Anonym skriver:

Ja, hvor meget har i af leve for hver måned?

Er nysgerrig af den årsag, jeg selv føler vi ikke har særlig meget at leve for, men heller ikke lidt, og alligvel er der tit vi står de sidste 4 dage i måneden uden penge.
Jeg ved godt at vi til tider kan bruge dem forkert, men det selvfølgelig ikke hver måned det sker.

Denne måned har vi knap 9000,- at leve for, det skal dække mad, bleer, tøj osv til 2 voksne og 2 børn, synes i det er meget normalt, eller? hmm.

Vi har ca det samme  
Men vi står også tit uden penge sidst på måneden netop fordi jeg bruger alt for mange penge på tøj osv.. til Oscar ..

Jeg tror det er meget normalt  

Anmeld

28. februar 2011

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Vi har ca det samme  
Men vi står også tit uden penge sidst på måneden netop fordi jeg bruger alt for mange penge på tøj osv.. til Oscar ..

Jeg tror det er meget normalt  

Præcis, sådan er det også her, endten det ellers får kæresten en sjov ide og et eller andet vi skal have.

Anmeld

28. februar 2011

morethanperfect

Anonym skriver:

Præcis, sådan er det også her, endten det ellers får kæresten en sjov ide og et eller andet vi skal have.

Ja .. Så tror bare det er derfor .. Nogle gange tænker jeg også vi er fattige , men vi har jo rigeligt med penge , men skal bare bruge dem ordentligt . I hvert fald her

Anmeld

28. februar 2011

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Ja .. Så tror bare det er derfor .. Nogle gange tænker jeg også vi er fattige , men vi har jo rigeligt med penge , men skal bare bruge dem ordentligt . I hvert fald her

Lige min ord hehe.

Anmeld

28. februar 2011

SpunkenJo

Når alle regninger er betalt, har vi 4500 på et fælles madkort, hver især 3500 kr i "lommepenge, tøj, hygge mm. Og så har jeg børnepengene jeg bruger på barnet

Så vi har til det du beskriver 2x3500 + 4500 + børnepengene.

Og ja, det blir brugt....

Anmeld

28. februar 2011

Misa

Har 11 tusind tilbage

Anmeld

28. februar 2011

Carina1977

Anonym skriver:

Ja, hvor meget har i at leve for hver måned?

Med 9000 kr. i rådighedsbeløb i måneden, så forstår jeg virkelig ikke, hvordan i kan stå uden penge sidst i måneden. Jeg er faktisk lidt målløs

Vi har ca. 4000 kr. i måneden 1 voksen + 1 barn, og jeg har næsten altid omkring 500-1000 kr. tilovers hver måned.

Men det handler vel også om hvordan man lever og om man planlægger sine indkøb. Vi laver somregel altid madplaner og handler kun ind et par gange i ugen. Så har man ikke den samme tendens til at bruge ekstra penge på noget man lige faldt over

Anmeld

28. februar 2011

Aves.

Bankerne sætte jo et noget højere beløb end det I har når der skal købes hus...og til mad, hygge og benzin, der synes jeg slet ikke 9000kr er særlig mange penge at leve for...men det er jo heller ikke umuligt...

Anmeld

28. februar 2011

Carina1977

Haha kan høre det er mig der er underlig  

Så glem det jeg skrev

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.