Hvor meget har i at leve for?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2011

wamse

Her er der ca 3000 til 3 mennesker i måneden, i denne her måned meget mindre, så søger enkeltydelse for at kunne få det til at slå til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2011

Mi

7500kr om måneden til mad, tøj, fornøjelse, gaver, benzin, uforudsete udgifter, ja faktisk alt på nær faste udgifter- Til to voksne og tre børn. Det er ok.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

28. februar 2011

Anonym trådstarter

wamse skriver:

Her er der ca 3000 til 3 mennesker i måneden, i denne her måned meget mindre, så søger enkeltydelse for at kunne få det til at slå til

Puha, det lyder træls

Anmeld

28. februar 2011

Anonym trådstarter

MarianneSonne skriver:

7500kr om måneden til mad, tøj, fornøjelse, gaver, benzin, uforudsete udgifter, ja faktisk alt på nær faste udgifter- Til to voksne og tre børn. Det er ok.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Så længe man kan få det til at løbe rundt er det jo fint

Anmeld

28. februar 2011

Anonym trådstarter

SpunkenJo skriver:

Når alle regninger er betalt, har vi 4500 på et fælles madkort, hver især 3500 kr i "lommepenge, tøj, hygge mm. Og så har jeg børnepengene jeg bruger på barnet

Så vi har til det du beskriver 2x3500 + 4500 + børnepengene.

Og ja, det blir brugt....

Anmeld

28. februar 2011

Anonym trådstarter

-Miras_Mor- skriver:

Har 11 tusind tilbage

Okay

Anmeld

28. februar 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Bankerne sætte jo et noget højere beløb end det I har når der skal købes hus...og til mad, hygge og benzin, der synes jeg slet ikke 9000kr er særlig mange penge at leve for...men det er jo heller ikke umuligt...

Vil nu ikke liige frem sige det er alt for lidt.

Anmeld

28. februar 2011

Anonym trådstarter

Carina1977 skriver:

Haha kan høre det er mig der er underlig  

Så glem det jeg skrev

Du er skam ikke underlig.

Jeg synes heller ikke det er alt for lidt
Kæresten har bare fået 3.000 mindre end han plejer, hvorfor ved vi ikke lige endnu.

Anmeld

28. februar 2011

Tina&Laura

Anonym skriver:

Ja, hvor meget har i at leve for hver måned?

Er nysgerrig af den årsag, jeg selv føler vi ikke har særlig meget at leve for, men heller ikke lidt, og alligvel er der tit vi står de sidste 4 dage i måneden uden penge.
Jeg ved godt at vi til tider kan bruge dem forkert, men det selvfølgelig ikke hver måned det sker.

Denne måned har vi knap 9000,- at leve for, det skal dække mad, bleer, tøj osv til 2 voksne og 2 børn, synes i det er meget normalt, eller? hmm.

Vi har cirka 23.000 udbetalt. 
Det dækker bil, forsikringer (bil, ulykke, sygesikring, indbo osv), benzin, afbetaling af lån, husleje, mad, bleer, tv/internet, vand/varme og børneopsparring - vi har nok penge, men som så mange andre bruger vi dem nok tit forkert - men de slår til.  

Anmeld

28. februar 2011

MissGeoh

Vi har i denne her måned, når alt er betalt 3000 kr til mad til 2 voksne og 2 børn hver 14 dag.

Og så de penge jeg sælger for har jeg til mig selv.

Vi har ikke meget at rutte med her..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.