Christina.78 skriver:
Vi er som regel enige om mange ting...men her er vi så uenige..
Vi har mange billeder af Emma fordi vi husker hende og mindes hende, fordi hun har været her og aldrig skal glemmes..vi har billeder af hende mens hun levede og billeder af hendes kiste lagt fremme på Fb og vores hjemmeside..selve billederne hvor hun f eks ligger i den åbne kiste er kun vores og ikke offentligt gjorte på noget netforum..hvis folk ønsker at se disse billeder så er det hjemme hos os i vores album..de engleforældre jeg kender har dog de fleste også de billeder fremme hvor barnet bare ligner en lille baby der sover og du ser vitterligt kke at det faktisk er dødt..og mange har fået lavet stregtegninger af deres børn som så hænger fremme hvor de også ligner sovende børn..det gør da også ondt på os at se på disse billeder igen og igen, men du kigger på billeder på en anden måde end som andre personer fordi du ser det skønne i barnet, som du har fået/mistet og ikke andet..
Hvis man ikke selv har prøvet at miste et lille barn så ved man desværre ikke hvad man taler om..vi har også brug for at komme af med moder/faderglæde over vores børn til trods for at de ike er iblandt os mere..vi har brug for at få bekræftet at vi også er blevet forældre til et skønt barn...
Jo nogen der ikke har mistet, kan til en hvis grænse godt forstå jer der desværre har fået en engel. 
Til TS. Jeg forstår godt at man som forældre til en engel gerne vil vise sit vidunder frem, jeg kan slet ikke forstå at det skal pakkes væk. Det er jo netop det at folk skriver "barnet er dødt, så hvorfor havde billeder af den" der gør spædbarns/barne død til et tabu, hvilke er helt forkert i min verden.
Jeg har en veninde, som desværre har mistet 2 børn. 1 lige efter fødslen og 1, 3 mdr. gammel, og ja jeg ønsker dem da begge tillykke med fødselsdagen, nok er de ikke her, men jeg er sikker på de holder et brag af en fødselsdag, sammen med de andre englebørn. Jeg ved at min veninde sætter stor pris på at jeg husker dem, både på mærkedage og alle andre dage.
Og nej det støder overhovede ikke mig, at se at folk sætter billeder på FB, af deres englebørn.
Anmeld