Dagpleje er jeg sart??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2011

Bshizzle

Jeg er så chokket over at man kan tænke sådan!!

Jeg ville ALDRIG vælge en dagpleje fra pga hendes politiske eller ligefrem fordi man fandt et logo på hendes Facebook!

Hun er et menneske.. og alle har hver sin holdning til alt.
At man ikke lige er enig i det, er jo ikke noget at gøre ved.

Men jeg syntes da bare du skulle være ærlig overfor hende når du snakker med hende, og sige du har hurtigt dømt hende ud fra hendes logo.. (  .. årrh ha.. ).

Forsat god Mandag..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

Frk.S

Anonym skriver:

Ville du have skrevet det samme hvis hun var medlem af dansk front også? Jeg mener at en DP burde i det offentlige være så neutral som muligt....Men igen derfor tråden, kan være det bare er mig der er sart..

Nu er dansk front og dansk folkeparti jo ikke helt det samme.

Hun behøver jo ikke være racist bare fordi hun stemmer på DF. Jeg er bestemt heller ikke DF'er, men blander mig ikke så meget i andres politiske holdninger.

Jeg respekterer da at folk har andre politiske holdninger end mig, så længe de også respekterer min holdning.

Jeg kan stadig ikke se hvorfor hun skal være politisk neutral i sin fritid. Hvilke arbejdsområder har du ellers dømt til at skulle være neutrale i deres fritid??

Anmeld

21. februar 2011

SussieThyssen

Eva. skriver:

Hvad er det der skulle være et minus ved hende pga det...er det hendes politiske overbevisninger? i såfald hvad er det ved df og deres visioner som gør at hun ville være dårlig til at tage sig af dit barn? eller er det fordi hun udtrykker hendes politiske standpunkt offentligt? der er mange lokalpolitikere blandt fag hvor der arbejdes med mennesker....

Men er det det df står for eller det at dp står for noget...jeg kan ikek forstå hvorfor hun ikke skulle have en mening politisk bare fordi hun er dagplejer, det giver ingen mening for mig...

Næ..tænker også på de uttallige lærere og ledere, der dagligt arbejder med børn og unge, som også er aktivt inde i politik..og søger man på deres FB profiler, lægger de da heller ikke skjul på hvad de er.
Skulle man så også nedlægge forbud mod, at ens børns lærere er politisk engagerede, hvis man ikke er enig med dem politisk???

Jeg har da også mine ting på min profil...som fx at jeg støtter bøsser og lesbiskes rettigheder til ægteskab og børn. At jeg vil have asylbørn ud fra flygtningecentrene og den slags.

Den bedste gave man kan give sine børn er at lære at leve i et multinuanceret samfund, hvor man lærer dem at respektere andres meninger og holdninger, også selvom man ikke er enig med dem.
Og så må man stole på, at de, der har ansvaret for ens bærn er professionelle nok til at kunne forholde sig neutrale i deres arbejde med ens børn.

Anmeld

21. februar 2011

Findusinde

Er enig med så mange andre.. Synes godt nok du er sart... Jeg personligt ville være fløjtende ligeglad med hvad vores DP vælger at stemme på.... Om hun så er DF eller hun er enhedsliste.. DET jeg vælger ud fra er hvor god hun er til mit barn.. Og hvad hun laver i sin fritid, eller hvad parti hun stemmer på.. Det er ikke op til mig at dømme hende ud af det...

Anmeld

21. februar 2011

Pige2009

Anonym skriver:

Hej

Jeg har lige fået brev om vores dagplejer og søgt på hende på facebook, på billedet har hun så Dansk Folkeparti logo......

Det syntes jeg ikke om, er jeg sart?? 

Ja, hvis du ikke vil lade dit barn passe der, synes jeg du er

Anmeld

21. februar 2011

Kindfed

Anonym skriver:

Tænker bare at en dagpleje skal være neutral, og når hun ligefrem reklamere med det på facebook, så mener jeg ikke hun er neutral......

Anmeld

21. februar 2011

SpunkenJo

Anonym skriver:

Hej

Jeg har lige fået brev om vores dagplejer og søgt på hende på facebook, på billedet har hun så Dansk Folkeparti logo......

Det syntes jeg ikke om, er jeg sart?? 

Sart, ja måske, men jeg synes bestemt ikke man som dp skal skilte med sin politiske overbevisning.

Du ser jo heller ikke en falckredder med badge der indikerer politiske overbevisning, eller en sygeplejerske.

Hun må stemme hvad hun vil for mig, men ligefrem at skilte med det....... Helt unødvendigt!

Du ku jo spørge hende hvorfor hun har sat den der så alle kan se det

Anmeld

21. februar 2011

Stumpen

Anonym skriver:

Tænker bare at en dagpleje skal være neutral, og når hun ligefrem reklamere med det på facebook, så mener jeg ikke hun er neutral......

Hvorfor skal en dp være neutral?

Anmeld

21. februar 2011

bubba

Jaaa, du er nok lidt sart..
Er heller ikke super glad for DF, men hvad folk stemmer på er jo deres valg. Du kan da prøve at spørge ind til hendes politiske holdning, :-) det kan jo være de rent faktisk har nogle gode holdninger til dagplejer eller et eller andet.. Det kan måske skabe lidt ro og forståelse for dig

Anmeld

21. februar 2011

Shibby

Stumpen skriver:

Hvorfor skal en dp være neutral?

Tænkte jeg også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.