Eva. skriver:
Hvad er det der skulle være et minus ved hende pga det...er det hendes politiske overbevisninger? i såfald hvad er det ved df og deres visioner som gør at hun ville være dårlig til at tage sig af dit barn? eller er det fordi hun udtrykker hendes politiske standpunkt offentligt? der er mange lokalpolitikere blandt fag hvor der arbejdes med mennesker....
Men er det det df står for eller det at dp står for noget...jeg kan ikek forstå hvorfor hun ikke skulle have en mening politisk bare fordi hun er dagplejer, det giver ingen mening for mig...
Næ..tænker også på de uttallige lærere og ledere, der dagligt arbejder med børn og unge, som også er aktivt inde i politik..og søger man på deres FB profiler, lægger de da heller ikke skjul på hvad de er.
Skulle man så også nedlægge forbud mod, at ens børns lærere er politisk engagerede, hvis man ikke er enig med dem politisk???
Jeg har da også mine ting på min profil...som fx at jeg støtter bøsser og lesbiskes rettigheder til ægteskab og børn. At jeg vil have asylbørn ud fra flygtningecentrene og den slags.
Den bedste gave man kan give sine børn er at lære at leve i et multinuanceret samfund, hvor man lærer dem at respektere andres meninger og holdninger, også selvom man ikke er enig med dem.
Og så må man stole på, at de, der har ansvaret for ens bærn er professionelle nok til at kunne forholde sig neutrale i deres arbejde med ens børn.

Anmeld