Modermælk til salg????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2011

twinboys

mor_sabina skriver:

Ja okay Men du må jo have hud som Kleopatra så

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

afrobabies

En ting er at sælge sin modermælk, men at amme en anden kvindes barn, det er sgu for meget af det gode, det ville jeg kun gøre hvis det var livsnødvendigt....

Anmeld

18. februar 2011

tinasmor

Buito skriver:

Jeg kunne da bare slet ikke forestille mig at modtage modermælk fra andre kvinder til mit barn - måske er jeg gammeldags - what ever.. 

Har ikke læst tråden igennem, men vil bare sige, at der jo ikke er nogle der får modersmælk fra andre med mindre det er strengt nødvendigt. Dvs hvis dit barn er for tidligt født og de har brug for det, og du ikke kan amme.

Jeg synes det er så dejligt at der er nogle kvinder der kan give modersmælk om de så gør det af menneskelige hensyn eller for pengene er jo lige meget. Hvis det kan redde små babyer, så synes jeg det er hovedsagen.

Anmeld

18. februar 2011

Faith

Kirle skriver:

Nu ved jeg ikke hvad det pågældende program handler om, men jeg havde overskydende mælk allerede fra råmælken af og donerede bl.a. råmælk på fg.

Jeg undersøgte bagefter om Hvidovre ville være interesseret i min mælk ikke for pengenes skyld men fordi jeg nu havde overskydende mælk så kunne nogle små neonataler jo ligeså godt få det, men det viste sig at man helst skal malke ud og så med ens eget barn ellers er det ikke sikkert at der ville være nok og jo jeg ville have fået penge for det. Men i samråd med sygeplejesken blev vi enige om at jeg ikke skulle begynde at malke ud bare for det.

men en anden gang hvis jeg ikke kan amme og skal malke ud så jo afsted med mælk til nogle små stakler som forhåbentligt så kan overleve!

Anmeld

18. februar 2011

kiwilouise

MHK skriver:

Jeg kan overhovedet ikke se problemet ved donermælk 

Hatten af for de der kan/vil donere, I hjælper så mange små børn!  

Anmeld

18. februar 2011

Lady Marion <3

Buito skriver:

Et er at donere mælk - hvilket er en fin tankegang for dem der har mulighed for det. Helt bestemt 

Men piger - vil i kunne krydsamme som de gjorde i det omtalte program? Måske er jeg sippet, men krydsamming går nok lidt over min grænse 

Jeg ville sagtens kunne amme en andens barn , det vile slet ikke røre mig , men ,,, jeg ville aldrig lade andre amme mit barn

Anmeld

18. februar 2011

<3

smillaluna skriver:

Takker

Anmeld

18. februar 2011

Thalia

Jeg donerede modermælk til neonatal i Herning da jeg fødte Victor.

Min mælk løb til allerede på 2. dagen, og jeg havde (ligesom ved mine tidligere fødsler) meget mere end Victor kunne spise, så det gav fuldstændig mening for mig at lade nogle andre få lidt.

Da Victor selv var på neonatal et par dage pinte det mig rigtigt meget at han fik erstatning i sonden, for fuldamning er en meget stor prioritet for mig, men de havde ganske enkelt ikke noget modermælk at give ham.

Den mælk jeg donerede gik til et par tvillinger der var født i uge 32, og jeg fik fra sygeplejerskerne at vide at forældrene var enormt taknemmelige for at det var "nogen" på barselsgangen der kunne hjælpe.

Anmeld

18. februar 2011

JustMe

Buito skriver:

Nu venter jeg stadig vores første barn, men bare tanken om at en anden kvinde skulle amme vores søn, er langt fra tiltalende.. Og jeg tror heller ikke jeg vil kunne amme en andens barn. Så hellere smide mælken ud eller give den bort. 

Samme holdning/følelser her.

Anmeld

18. februar 2011

JustMe

Majbriteriksen skriver:

Jeg kan sagtens følge din holdning. Da vores ældste blev født 6 uger for tidligt kom han på neonatal afd. Jeg blev tilbage på fødegangen for at blive syet (det tog vildt lang tid) Da jeg kommer ned og ser sønnike får jeg afvide at de havde givet ham modermælk fra en anden mor, da jeg jo ikke er begyndt at danne mælk Jeg sagde ingenting, men har flere gange tænkt over det. Det er jo ikke fordi at jeg ikke ønsker ham det bedste, men tænker hvad nu hvis hun fik noget medicin hun ikke må tage og han har fået det. Hun kunne jo have taget noget som hun ikke vidste var skadeligt, eller tænkt :nå pyt.

Jeg syntes ihvertfald at forældrene skal spørges inden de giver fra en anden mor!

Mon ikke de tjekker mælken? Hvis ikke, synes jeg da bestemt også, de bør spørge moderen, før de giver barnet det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.