En ærlig snak.... kortene på bordet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2011

Lilac

Vingummien skriver:

Nu har jeg ikke været den mest aktive herinde, og nogle af jer har skrevet privat og kender lidt mere til hvorfor

Men jeg vil ikek sige at nogle taler ondt, og det har slet ikke noget med de nye at gøre eller lignende :

Men jeg har bare lavet for mange indlæg hvor der ikke har været svar eller det har været den samme der har svaret på alle, og når man i sit privat liv har meget at se til, så tror jeg at man ligger mere mærke til det. Og jeg har derfor søgt ud i det åbne forum herinde, for der var faktisk en masse gode svar jeg kunne bruge, som jeg oftes før fik herinde.
Men er så også private ting der har gjort at jeg har været lidt fraværende.

Men har læst med herinde, og er ikke gået glip af noget, og har læst med både i alt det gode der er sket og alt det sørgelige.

Jeg ville nu være ked af hvis du holdt op med at skrive herinde, for jeg elsker altid at følge med i dit og Emils liv  Men jeg kan godt forstå at du lige så stille er søgt mere "ud" hvis du ikke får respons... Jeg håber da ikke det bliver ved med at være sådan...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2011

Vingummien

Lilac skriver:

Jeg ville nu være ked af hvis du holdt op med at skrive herinde, for jeg elsker altid at følge med i dit og Emils liv  Men jeg kan godt forstå at du lige så stille er søgt mere "ud" hvis du ikke får respons... Jeg håber da ikke det bliver ved med at være sådan...

Det håber jeg godt nok heller ikke, for vi har jo kendt hinanden rigtig længe, også de nye, man føler jo de har været der altid

Anmeld

17. februar 2011

Lilac

Vingummien skriver:

Det håber jeg godt nok heller ikke, for vi har jo kendt hinanden rigtig længe, også de nye, man føler jo de har været der altid

Præcis 

Anmeld

17. februar 2011

Klumpe-dumpe

JustAnotherName skriver:

.

Jeg ved ikke om den er helt lukke endnu den her tråd, men jeg har gået og tænkt over om jeg skulle svare eller ej. Men kom så frem til at jeg blev nødt til at være ærlig, og fortælle hvordan jeg har oplevet den seneste tid herinde.

Jeg vil meget gerne indrømme, at jeg har været tøsefornærmet.

Lige netop pga. det Milka skrive, at der er/har været for meget med at man ikke fik svar, når man skrev en tråd. Der er som regl de samme som svare en. (og 1000 tak for det!!!) Men man kan se at der har været X-antal inde og kikke det (ja ja det behøver jo ikke kun være navlere) men alligevel er der kun kommet 2-3 svar og man kan se alle navlerne er online.

Samtidig synes jeg faktisk det er rigtig sur røv, at man bruger tid på at svare (med en citering) og næste gang man så lige tjekker indlægget, kan man se at ts har svaret alle undtaget en selv. Jow det kan smutte en enkel gang, men når man ligesom ser en rød tråd i det, så bliver jeg faktisk rigtig ked af det, og så hopper jeg uden om de tråde.

Og nej alle tråde kan ikke være lige interessante, MEN MEN MEN jeg vil vove den påstand at 98% af navlerne alligevel læser disse/alle tråde, men bare ikke svare. Og jeg synes jeg kan se en tendens til, at det er de samme der aldrig får svar eller meget meget lidt responds. Og de samme der får meget respond selvom lige netop deres tråd ikke er interessant/svar søgende.

Dette har faktisk gjort at jeg også har trukke mig og koncentrer mig om irl. selvom jeg SAVNER jer helt vildt meget.

Anmeld

17. februar 2011

anna-jonas

Rose <3 skriver:

Jeg ved ikke om den er helt lukke endnu den her tråd, men jeg har gået og tænkt over om jeg skulle svare eller ej. Men kom så frem til at jeg blev nødt til at være ærlig, og fortælle hvordan jeg har oplevet den seneste tid herinde.

Lige netop pga. det Milka skrive, at der er/har været for meget med at man ikke fik svar, når man skrev en tråd. Der er som regl de samme som svare en. (og 1000 tak for det!!!) Men man kan se at der har været X-antal inde og kikke det (ja ja det behøver jo ikke kun være navlere) men alligevel er der kun kommet 2-3 svar og man kan se alle navlerne er online.

Samtidig synes jeg faktisk det er rigtig sur røv, at man bruger tid på at svare (med en citering) og næste gang man så lige tjekker indlægget, kan man se at ts har svaret alle undtaget en selv. Jow det kan smutte en enkel gang, men når man ligesom ser en rød tråd i det, så bliver jeg faktisk rigtig ked af det, og så hopper jeg uden om de tråde.

Og nej alle tråde kan ikke være lige interessante, MEN MEN MEN jeg vil vove den påstand at 98% af navlerne alligevel læser disse/alle tråde, men bare ikke svare. Og jeg synes jeg kan se en tendens til, at det er de samme der aldrig får svar eller meget meget lidt responds. Og de samme der får meget respond selvom lige netop deres tråd ikke er interessant/svar søgende.

Dette har faktisk gjort at jeg også har trukke mig og koncentrer mig om irl. selvom jeg SAVNER jer helt vildt meget.

Anmeld

17. februar 2011

Ni-ko-li-ne

jeg har været for dårlig til at svare... og jeg ved det

Anmeld

17. februar 2011

anna-jonas

Tjuhl skriver:

men Mette DIG kan vi jo SLET ikke undvære!!! ved du godt, at efter jeg har hørt din stemme på video, så er det altid den der siger (inde i mit hoved) på sin rolige, jyske facon at "Trine nu slår du lige koldt vand i blodet og tænker dig godt om" når det hele koger over?

Søde, dejlige Trine..............I skal heller ikke undvære mig, ikke for noget i verden. Men jeg kan godt mærke at jeg er startet på job igen.............og at min energi ikke rækker så langt, som i de gode gamle barselsdage.

Tænk...........er det ikke mærkeligt? Men jeg går og savner Sol..............altså at holde hende, og snuse til hende. Bare af at have set film og billeder af damen. Jeg må vist snart pakke min Ida sammen, og tage på visit på fyens land.

Anmeld

17. februar 2011

oo

anna-jonas skriver:

Søde, dejlige Trine..............I skal heller ikke undvære mig, ikke for noget i verden. Men jeg kan godt mærke at jeg er startet på job igen.............og at min energi ikke rækker så langt, som i de gode gamle barselsdage.

Tænk...........er det ikke mærkeligt? Men jeg går og savner Sol..............altså at holde hende, og snuse til hende. Bare af at have set film og billeder af damen. Jeg må vist snart pakke min Ida sammen, og tage på visit på fyens land.

årh, mit stolte stolte moderhjerte smelter  du er velkommen any day, Mette!!

Anmeld

17. februar 2011

Ni-ko-li-ne

anna-jonas skriver:

aj! så siger du lige til ikke? jeg vil SÅ gerne møde dine børn!

Anmeld

17. februar 2011

anna-jonas

Ni-ko-li-ne skriver:

aj! så siger du lige til ikke? jeg vil SÅ gerne møde dine børn!

Jo, jo...............tager ikke til fyn uden at se dig og Nikoline...........og alle andre fynboere der vil se os. Men hvis jeg daffer af, så bliver det nok kun med Ida.................magter ikke at have begge krudtuglerne med.

Men tænkte faktisk også på, om man skulle lave et arrangement i foråret. Der ligger vist en ret stor legeplads i kolding, som har små huse man kan leje/låne. Ved ikke om der kunne være stemning for det...................for det ligger da "in the middle".

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.