En ærlig snak.... kortene på bordet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2011

Klumpe-dumpe

michella80 skriver:

Åh så sidder man lige og tænker om man selv er en af dem der har sprunget dig over. Hvis jeg har har det ALDRIG været bevidst. Jeg holder utrolig meget af dig  og den lille skønne Malucca (selvom jeg aldrig har mødt jer) og jeg har tænkt mange gange at det er længe siden man sådan har hørt en god lang historie fra jer, men folk skal jo også have lov til at tage en pause. Jeg håber i hvert fald at du bliver her. Kram til dig

Holder også meget af dig og lille (store) super Carla.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

Lilac

michella80 skriver:

Åh så sidder man lige og tænker om man selv er en af dem der har sprunget dig over. Hvis jeg har har det ALDRIG været bevidst. Jeg holder utrolig meget af dig  og den lille skønne Malucca (selvom jeg aldrig har mødt jer) og jeg har tænkt mange gange at det er længe siden man sådan har hørt en god lang historie fra jer, men folk skal jo også have lov til at tage en pause. Jeg håber i hvert fald at du bliver her. Kram til dig

Jeg tænkte præcis det samme - og det har absolut ikke været med vilje! 

Anmeld

18. februar 2011

Barbamama

Rose <3 skriver:

Holder også meget af dig og lille (store) super Carla.

Anmeld

18. februar 2011

Barbamama

Rosa skriver:

Jah, det siger du nu... Men om 2 uger får jeg sikkert mails om at de fra baby.dk's side anmoder mig om at stoppe med at spamme NS-forumet til... 

Så hold dog kæft Rosa  Eeeej vi er vant til det. Vi har jo Trine/Tjuhl  Undskyld Trine jeg kunne ikke lade være

Anmeld

18. februar 2011

Karo

Rose <3 skriver:

Jeg ved ikke om den er helt lukke endnu den her tråd, men jeg har gået og tænkt over om jeg skulle svare eller ej. Men kom så frem til at jeg blev nødt til at være ærlig, og fortælle hvordan jeg har oplevet den seneste tid herinde.

Jeg vil meget gerne indrømme, at jeg har været tøsefornærmet.

Lige netop pga. det Milka skrive, at der er/har været for meget med at man ikke fik svar, når man skrev en tråd. Der er som regl de samme som svare en. (og 1000 tak for det!!!) Men man kan se at der har været X-antal inde og kikke det (ja ja det behøver jo ikke kun være navlere) men alligevel er der kun kommet 2-3 svar og man kan se alle navlerne er online.

Samtidig synes jeg faktisk det er rigtig sur røv, at man bruger tid på at svare (med en citering) og næste gang man så lige tjekker indlægget, kan man se at ts har svaret alle undtaget en selv. Jow det kan smutte en enkel gang, men når man ligesom ser en rød tråd i det, så bliver jeg faktisk rigtig ked af det, og så hopper jeg uden om de tråde.

Og nej alle tråde kan ikke være lige interessante, MEN MEN MEN jeg vil vove den påstand at 98% af navlerne alligevel læser disse/alle tråde, men bare ikke svare. Og jeg synes jeg kan se en tendens til, at det er de samme der aldrig får svar eller meget meget lidt responds. Og de samme der får meget respond selvom lige netop deres tråd ikke er interessant/svar søgende.

Dette har faktisk gjort at jeg også har trukke mig og koncentrer mig om irl. selvom jeg SAVNER jer helt vildt meget.

Nu sidder jeg og bliver rigtig ked af det Jeg har ikke været den bedste til at få svaret på dine indlæg og i alt dette med Malucca har vi stået i flytte rod og derfor har jeg ikke haft til til at logge på og svarer.

Trine jeg er frygtelig ked af at jeg ikke har fået svaret. Jeg lover at jeg fremover vil være bedre til at svarer ALLE, da der bestemt ikke er nogen der skal gå og føle sig overset. Og så lige dig af alle mennesker for fanden. Du var jo den første jeg skrev til efter vi havde fået Ida.

Katja

Anmeld

18. februar 2011

lion

Kristinewl skriver:

Der er ingen dårlig stemning her inde hvis i spørger mig.

Mit indlæg handlede om mig selv og om min tid og mit energiniveau.

Faktisk synes jeg at ALLE her inde er så gode til at lytte og støtte i alt hvad der måtte ske i de små hjem.

Jeg har bestemt at jeg bliver - men på det niveau jeg magter uden at få dårlig samvittighed. ( PRØVER )

Kristine

Hvor lyder det bare SUPER godt. Kristine

Anmeld

18. februar 2011

lion

JustAnotherName skriver:

JEG PERSONLIGT oplever ikke at der er sket nogle ændringer af nogen art ift. os herinde og fællesskabet, som vi jo vist alle er så stolte af, at være en del af....... Men er jeg blind, døv eller uopmærksom?

Min første tanke er *FUCK der er mange svar, der er hele 7 sider og det er ikke altid jeg har overskud til at læse alle siderne. Men jeg har det sådan jeg vil gerne læse folks svar, så jeg ved om der er sket noget nyt.

Jeg har selv et par gange skrevet et indlæg eller flere, hvor er ikke var noget svar eller slet ingen, og ja det får mig nogen gange til at ville skrive mindre. Især når jeg f, eks skriver et indlæg om Julius, som er 11 mdr, men indlægget er kun blevet læst men ikke kommenteret. Så er lysten der ikk altid.

Jeg vil da også indrømme, at jeg prøver at huske at kommentere når jeg læser indlægget, men energien er der ikke altid.

Men jeg er glad for at jeg i sin tid fandt jer, for I betyder meget for mig.  Jeg vil også endnu en gang sige VELKOMMMEN til alle jer som har sniget jer herind. DEJLIGT at I gjorde det, intet er gået i stykker af det, kun blevet bedre.

Jeg kan godt li at læse dine indlæg Mette(anna-Jonas) og dine indlæg Trine, men nej hvor er de lange og spændende, så nogen gange vender jeg tilbage til dem, for at læse hele indlægget, for derefter at svarer.

Men jeg vil også prøve at tage min selv i nakken og læse og kommentere noget mere.

Men til sidst vil jeg gerne indrømme, at nogen indlæg er jeg gået uden om, men det er kun fordi at de indlæg minder mig for meget om min mor. Jeg har f .eks vis ikke læst alle michellas indlæg, men jeg har tænkt på dig, men jeg vilel ikke læse dem, for så ville jeg nok bare tude før jeg var gået i gang.

Anmeld

18. februar 2011

Rosa

michella80 skriver:

Så hold dog kæft Rosa  Eeeej vi er vant til det. Vi har jo Trine/Tjuhl  Undskyld Trine jeg kunne ikke lade være

Haaaahahahaha 

Anmeld

18. februar 2011

Klumpe-dumpe

Karo skriver:

Nu sidder jeg og bliver rigtig ked af det Jeg har ikke været den bedste til at få svaret på dine indlæg og i alt dette med Malucca har vi stået i flytte rod og derfor har jeg ikke haft til til at logge på og svarer.

Trine jeg er frygtelig ked af at jeg ikke har fået svaret. Jeg lover at jeg fremover vil være bedre til at svarer ALLE, da der bestemt ikke er nogen der skal gå og føle sig overset. Og så lige dig af alle mennesker for fanden. Du var jo den første jeg skrev til efter vi havde fået Ida.

Katja

Søde Katja du skal bestemt ikke blive ked af det. Du har jo selv haft rigeligt, først alt det med at få kontrakten i hus og så selve flytningen.

Det jeg skriver omhandler ikke kun mig, men hvad JEG synes at se en tendens til herinde.

Men nu hvor posen er blevet rystet, kan det jo være jeg skal komme tilbage på "fuldtid".

Ja ih altså hvergang jeg ser billeder af Ida-pigen, så bliver jeg sådan, altså store unge, det var da liiiiige igår jeg fik besked om hendes ankomst til verden.

Knus til jer.

Anmeld

18. februar 2011

Klumpe-dumpe

Lilac skriver:

Jeg tænkte præcis det samme - og det har absolut ikke været med vilje! 

Nej nej nej...

Måske jeg skal ikke skulle ha´skrevet det sådan. Det er var slet ikke meningen at jeg ville give nogen dårlig samvittighed.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.