JustAnotherName skriver:
JEG PERSONLIGT oplever ikke at der er sket nogle ændringer af nogen art ift. os herinde og fællesskabet, som vi jo vist alle er så stolte af, at være en del af....... Men er jeg blind, døv eller uopmærksom?
Min første tanke er *FUCK der er mange svar, der er hele 7 sider og det er ikke altid jeg har overskud til at læse alle siderne. Men jeg har det sådan jeg vil gerne læse folks svar, så jeg ved om der er sket noget nyt.
Jeg har selv et par gange skrevet et indlæg eller flere, hvor er ikke var noget svar eller slet ingen, og ja det får mig nogen gange til at ville skrive mindre. Især når jeg f, eks skriver et indlæg om Julius, som er 11 mdr, men indlægget er kun blevet læst men ikke kommenteret. Så er lysten der ikk altid.
Jeg vil da også indrømme, at jeg prøver at huske at kommentere når jeg læser indlægget, men energien er der ikke altid.
Men jeg er glad for at jeg i sin tid fandt jer, for I betyder meget for mig. Jeg vil også endnu en gang sige VELKOMMMEN til alle jer som har sniget jer herind. DEJLIGT at I gjorde det, intet er gået i stykker af det, kun blevet bedre.
Jeg kan godt li at læse dine indlæg Mette(anna-Jonas) og dine indlæg Trine, men nej hvor er de lange og spændende, så nogen gange vender jeg tilbage til dem, for at læse hele indlægget, for derefter at svarer.
Men jeg vil også prøve at tage min selv i nakken og læse og kommentere noget mere.
Men til sidst vil jeg gerne indrømme, at nogen indlæg er jeg gået uden om, men det er kun fordi at de indlæg minder mig for meget om min mor. Jeg har f .eks vis ikke læst alle michellas indlæg, men jeg har tænkt på dig, men jeg vilel ikke læse dem, for så ville jeg nok bare tude før jeg var gået i gang.