nu er jeg sådan en mongo der slet ikke kan finde ud af hvad der foregår lige foran tuden på mig, så da Karina var herhjemme og sagde at Milka havde snakket lidt om dårlig stemning (eller Karina sagde det faktisk præcis som du siger det nu, Milka, at der var baby.dk stemning i NS hulen) var jeg bare helt NÅH! og så meldte den gode gamle "jeg fatter ikke pigeuniverset" følelse sig, som jeg har haft utallige gange igennem mit liv og jeg tænkte at der helt sikkert ER fnidder i krogene og det bare er mig der ikke fatter en bjælde. (ligesom dengang mine to veninder snakkede meget om det der overskæg man nogle gange udvikler som ikke er særlig lækkert og jeg glad sagde, at dét havde jeg aldrig haft - og først nogle dage senere gik det op for mig, at de måske havde forsøgt at fortælle mig, at JO det havde jeg
).
men som I andre siger, så håber jeg ikke at det er en stemning der hænger ved, hvis den er her (hvilket jeg altså ikke har bemærket, men det sir ikke så meget), for jeg synes netop også det er så sindssygt dejligt at man må komme med brok, med tuderier, med selvmedlidenhed, med glæde, med fjollerier, med kærlighed, med galde, MED ALT herinde! jeg tror måske, hvis jeg skal forsøge mig med et gæt, at der er 1) rigtig mange der er startet på arbejde igen og 2) rigtig mange med spædbørn - hvilket betyder ingen frie hænder, men massere af øjne der læser med og 3) flere der har haft det skidt enten fysisk eller psykisk og som derfor kun lige har haft energi til at sige "I'm alive" en gang imellem.
ja.
det er Juhl-teorien! 
og jeg er sgu glad for du valgte at blive Kristine! og at Kirle har valgt at springe ud af skabet! 
og jeg har vist ikke ret meget klogt at sige, andet end, jeg er glad for denne tråd blev lavet og at jeg holder forbasket meget af jer allesammen og meget nødig ville undvære jer derude på den anden side hvor jeg kan lægge alt mit bavl og få gode råd, virtuelle kram og skæg og ballade tilbage 
Anmeld