Tak til alle Jer for Jeres måde at reagerere på indlæget, og for Jeres ærlighed.
Det glæder mig, at I vælger at sige tingene, sådan som de er for Jer.
Jeg har faktisk også selv mærket, og bemærket, udsvingene i besvarelserne på indlægene herinde.
Og jeg må give medhold i, at det ganske sikkert hænger sammen med et lidt generelt manglende overskud rundt omkring i hvermands hjem og sind.
Jeg håber at vi kan vende bøtten lidt igen. Nu er der ihvertfald taget hul på tankerne, og vi kan alle gøre en LILLE-BITTE (men fortsat upåtaget) indsats for, at der gives respons på indlægene, og at man stadig føler sig set/hørt, når man "åbner op" .....Om så svaret kun er "
" eller "Jeg har læst dit indlæg, men har intet klogt svar. Jeg syntes bare lige, at jeg ville fortælle, at jeg har læst med, og at jeg tænker på dig...", eller noget i dén dur.
Jeg har selv haft meget svært ved at finde overskud til at have de helt store, fordybede meninger, og udvekslinger af svar. Og det fornemmer jeg, at mange/fleste herinde måske har. Og det er også OK!! - Det må bare ikke hive hele fundamentet ned og blive en "kollegial sløvhed", hvis I forstår, hvad jeg mener 
Jeg holder meget af Jer.
Og jeg er meget glad for ALLE svar der er kommet på dette.
Så må vi sgu stramme os lidt an, hver især, i samlet flok

Anmeld