En ærlig snak.... kortene på bordet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2011

Barbamama

Nu svarer jeg lige INDEN jeg læser hvad alle andre har skrevet. Jeg synes ikke der er sket en ændring. Jeg har det sådan at jeg slet ikke kan undvære alle jer herinde, selvom jeg har mødt så få af jer rigtigt. Jeg har en oprigtig bekymring for folk herinde og hvis der er blevet oprettet et indlæg hvor der er en der har det skidt så tjekker jeg det ud igen for at se om personen har fået det bedre og sådan. Jeg kan da godt i min hverdag tænke på personer herindefra: Hvordan mon det går til den scanning, eller gad vide om han/hun har det bedre og i den dur. Og i samme grad føler jeg at der bliver taget hånd om mig når jeg har det skidt. I var dælme så søde da jeg mistede så mange lige for lidt siden. Jeg kan ikke undvære jer tøser og jeg synes stadig vi har det dejligt herinde. kram!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2011

msax

puh - den er lidt svær den her.

for jo, jeg har da nogen gange lidt følt at jeg ikke helt er en del af det her NS pga manglende svar eller møder hvor der ikke var plads (undskyld michella - nu kan den alligevel).

Men jeg har også været nede og vende og er nu oppe igen, og nu skal der meget mere til at slå mig ud - så kom bare an tøser...

I forbindelse med at detr er nogen indlæg der får flere svar end andre, så skal det jo også bare siges at det er nogen indlæg der ligger mere op til svar end andre.

Jeg elsker jer alle og vil fra nu af virkelig stramme mig sammen for at lige at give lidt mere lyd (og forhåbentlig også få mere lyd tilbage ).

Og tak Katrine for at starte denne tråd. Måske er det meget sundt lige at ryste posen en gange i mellem.

Kristine - hvor er der DEJLIGT at du bliver. Vi er her alle sammen på hver vores måde og på det niveau vi kan være med.

STORT smil fra Mette

Anmeld

17. februar 2011

JustAnotherName

Tak til alle Jer for Jeres måde at reagerere på indlæget, og for Jeres ærlighed.

Det glæder mig, at I vælger at sige tingene, sådan som de er for Jer.
Jeg har faktisk også selv mærket, og bemærket, udsvingene i besvarelserne på indlægene herinde.

Og jeg må give medhold i, at det ganske sikkert hænger sammen med et lidt generelt manglende overskud rundt omkring i hvermands hjem og sind.

Jeg håber at vi kan vende bøtten lidt igen. Nu er der ihvertfald taget hul på tankerne, og vi kan alle gøre en LILLE-BITTE (men fortsat upåtaget) indsats for, at der gives respons på indlægene, og at man stadig føler sig set/hørt, når man "åbner op" .....Om så svaret kun er "  " eller "Jeg har læst dit indlæg, men har intet klogt svar. Jeg syntes bare lige, at jeg ville fortælle, at jeg har læst med, og at jeg tænker på dig...", eller noget i dén dur.

Jeg har selv haft meget svært ved at finde overskud til at have de helt store, fordybede meninger, og udvekslinger af svar. Og det fornemmer jeg, at mange/fleste herinde måske har. Og det er også OK!! - Det må bare ikke hive hele fundamentet ned og blive en "kollegial sløvhed", hvis I forstår, hvad jeg mener

Jeg holder meget af Jer.
Og jeg er meget glad for ALLE svar der er kommet på dette.
Så må vi sgu stramme os lidt an, hver især, i samlet flok  

Anmeld

17. februar 2011

Milka

JustAnotherName skriver:

Tak til alle Jer for Jeres måde at reagerere på indlæget, og for Jeres ærlighed.

Jeg har faktisk også selv mærket, og bemærket, udsvingene i besvarelserne på indlægene herinde.

Og jeg må give medhold i, at det ganske sikkert hænger sammen med et lidt generelt manglende overskud rundt omkring i hvermands hjem og sind.

Jeg håber at vi kan vende bøtten lidt igen. Nu er der ihvertfald taget hul på tankerne, og vi kan alle gøre en LILLE-BITTE (men fortsat upåtaget) indsats for, at der gives respons på indlægene, og at man stadig føler sig set/hørt, når man "åbner op" .....Om så svaret kun er "  " eller "Jeg har læst dit indlæg, men har intet klogt svar. Jeg syntes bare lige, at jeg ville fortælle, at jeg har læst med, og at jeg tænker på dig...", eller noget i dén dur.

Jeg har selv haft meget svært ved at finde overskud til at have de helt store, fordybede meninger, og udvekslinger af svar. Og det fornemmer jeg, at mange/fleste herinde måske har. Og det er også OK!! - Det må bare ikke hive hele fundamentet ned og blive en "kollegial sløvhed", hvis I forstår, hvad jeg mener

Jeg holder meget af Jer.

hørt 

Anmeld

17. februar 2011

Ida.

JustAnotherName skriver:

Jeg holder meget af Jer.

Det var lige præcis det jeg mente i slutningen af mit indlæg - bare noget kortere formuleret men jeg er meget enig!!!!

Og dejligt med en ærlig "snak" om tingenes tilstand!

Anmeld

17. februar 2011

Ni-ko-li-ne

jeg hægter mig på Juhl teorien....

vi har alle haft svære tider, nærmest samtidig! og ja, så daler overskuddet og ens svar bliver mere sporadiske...

men jeg kunne helt klart godt forstå Milka, det gør ondt i hjertet når flere NS indlæg ikke får et eneste svar...

præcis derfor er det godt at dette indlæg bliver oprettet, sådanat de der ingen eller ganske få svar har fået, kan se at det ikke er fordi folk ikke gider....

jeg har selv været nede og vende, ved ikke om jeg er oppe endnu... men jeg er nødt til at være ærlig... når jeg er nede og har det skidt så vil jeg ofte gerne gemme mig væk for hele verden, også herinde.... det må i undskylde piger! jeg har ikke været for sød til at skrive noget konstruktivt den sidste tid...

Anmeld

17. februar 2011

Karo

Se nu blev jeg helt forviret. Jeg havde ikke lige set de indlæg du hentyede til men nu skulle jeg være på banen igen.

Jeg syndes bestemt ikke her er en dårlig stemning herinde. Folk er søde og støttende præcis som de plejer at være, og der er stadig plads til at man kan komme med sin mening uden at folk fare i flint. Men det handler jo også om hvordan man giver sin mening til kende.

Det er rigtigt at nogle indlæg for flere svar end andre, men har det ikke altid været sådan ? Jeg må ærligt indrømme at hvis Trine skriver skal jeg have tid til at sidde og læse. Trine har en tendens til at skrive mange lange indlæg og det er ikke noget jeg kan koncentrere mig om med 2 små børn rende rundt mellem benene. Så derfor "gemmer" jeg disse indlæg til jeg er alene hjemme og rigtig kan læse dem i ro og fred. Og nogle gange glemmer jeg desværre at jeg har "gemt" et indlæg.

Hvis jeg selv skriver og ingen svarer så går jeg udfra at der ikke er nogen der finder det jeg skriver interesant. Og igen syndes jeg også der skal være plads til dette. Jeg undlader da også at skrive hvis jeg ikke lige kan se hvad jeg skal svarer, og det skal der også være plads til. Hvis det lige pludselig blev sådan at jeg ALDRIG får nogen svar så vil jeg nok blive sur og skuffet, men sådan syndes jeg ikke det er.

Anmeld

17. februar 2011

Karo

Ni-ko-li-ne skriver:

jeg hægter mig på Juhl teorien....

vi har alle haft svære tider, nærmest samtidig! og ja, så daler overskuddet og ens svar bliver mere sporadiske...

men jeg kunne helt klart godt forstå Milka, det gør ondt i hjertet når flere NS indlæg ikke får et eneste svar...

præcis derfor er det godt at dette indlæg bliver oprettet, sådanat de der ingen eller ganske få svar har fået, kan se at det ikke er fordi folk ikke gider....

jeg har selv været nede og vende, ved ikke om jeg er oppe endnu... men jeg er nødt til at være ærlig... når jeg er nede og har det skidt så vil jeg ofte gerne gemme mig væk for hele verden, også herinde.... det må i undskylde piger! jeg har ikke været for sød til at skrive noget konstruktivt den sidste tid...

Man skal også have lov til at gemme sig væk i tider. Det er helt okay. Det er bestemt ikke noget at have dårlig samvitighed over............overhovedet. Er det ikke det der gør os lidt "unikke" ? At vi altid støtter, og at det er okay at melde sig ud i tider og komme tilbage når enerigen er der igen ?

Det har i hvertifald altid været min opfattelse. Så tager dem med mere energi over og holder humøret oppe, og kommer med opmuntrende ord til dem der prøver at kæmpe sig vej tilbage til det gode humør igen.

Anmeld

17. februar 2011

Lilac

JustAnotherName skriver:

Jeg holder meget af Jer.

nemlig!

Jeg kan helt klart følge det Milka skriver - havde bare ikke lige læst det sådan i første omgang... Jeg tænker lidt - kan det ikke også hænge lidt sammen med at den måde indlæggene sorteres på netop er efter seneste besvarelse, og måske er det ikke altid at man når så langt ned af listen? Men det skal selvfølgelig ikke være sådan at der er flere indlæg som ingen svar får og andre får mange - all for one and one for all 

Anmeld

17. februar 2011

Ni-ko-li-ne

Karo skriver:

Man skal også have lov til at gemme sig væk i tider. Det er helt okay. Det er bestemt ikke noget at have dårlig samvitighed over............overhovedet. Er det ikke det der gør os lidt "unikke" ? At vi altid støtter, og at det er okay at melde sig ud i tider og komme tilbage når enerigen er der igen ?

Det har i hvertifald altid været min opfattelse. Så tager dem med mere energi over og holder humøret oppe, og kommer med opmuntrende ord til dem der prøver at kæmpe sig vej tilbage til det gode humør igen.

det er sandt Katja:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.