Jeg kan skrive det meget kort egentligt: Jeg er enig med Jer allesammen 
Men jeg prøver lige at uddybe lidt... :
For på hver vores måde fortæller vi, at vi betyder noget for hinanden, og selvom det er "net-venner" så føler vi noget for hinanden. Vi glædes og bekymres. Og det er helt fantastisk at tage del i.
Når nu Milka forklarer "stemningen " på den måde, så kan jeg sagtens se, hvad hun mener. Jeg tænkte først at der var gået hønsegård i den, ligesom ude i "det åbne baby" og det havde jeg ikke lagt mærke til. Men nu ser jeg meget kalrt, hvad du hentyder til. Og jeg er enig.
På en mystisk måde kan jeg ikke lade være med at side med en lidt bitter smag i munden. For jeg har selv taget snigeren ind i gruppen, og kommer ikke fra "det oprindelige NS". Jeg føler på en vis, at den åbenhed det har krævet af Jer, måske også kan være skyld i det "opbrud" der har været. For nu er der flere om buddet, og det lukkede og nære er måske blevet mere åbent? Jeg ved ikke hvordan jeg skal forklare det, for min hjerne er træt. Men lidt a'la den nye pige i klassen, der ændrer den gode stemning der var, til en stadig god, men anderledes god stemning?
Jeg holder af Jer, hver og en! Virkelig
Jeg har sagt det mange gange, og jeg mener det: Havde jeg ikke haft støtten herinde fra (og fra den daværende behandlingsgruppe) så var jeg ikke kommet igennem vores kamp med hovedet så højt! så TAK!
Og jeg ville også godt kunne skrive undskyld over, at jeg ikke deltager så meget for tiden, og hvilke årsager der nu er til det. Men det synes jeg ikke er nødvendigt, netop fordi der er palds til os alle, på den måde vi nu magter det. Til tider mere, til tider mindre!
Sols fest i søndags viser mig bare, at vi holder sammen og kan glædes med hinanden. At selv når vi ses, face to face, så er vi her for hinanden og ønsker det bedste for alle. Gaverne vandrer, og jeg er SÅ rørt over, at lille (nye NS-)jeg får så meget af Jer andre, og føler jeg giver så lidt. Men det er jo så op til mig at give tilbage, når mit overskud er tilbage, og andres halter.
Vi løfter i trop, og arbejder i fællesskab mod en mere ens behandling af alle.. Det kan vi sagtens klare! Nogle gange fpr man bare ikke skrevet "jeg har læst, men har intet svar" - måske fordi man er "flov" over, ikke lige at magte at give et ordentligt svar.....?
NS er den bedste hule på baby.dk! Som Trines Søren sagde i søndags- Vi er nettanterne. Og jeg synes det er de bedste nettanter der findes!!