En ærlig snak.... kortene på bordet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2011

Ni-ko-li-ne

anna-jonas skriver:

Jo, jo...............tager ikke til fyn uden at se dig og Nikoline...........og alle andre fynboere der vil se os. Men hvis jeg daffer af, så bliver det nok kun med Ida.................magter ikke at have begge krudtuglerne med.

Men tænkte faktisk også på, om man skulle lave et arrangement i foråret. Der ligger vist en ret stor legeplads i kolding, som har små huse man kan leje/låne. Ved ikke om der kunne være stemning for det...................for det ligger da "in the middle".

jeg kan næsten på forhånd sige at jeg ikke har råd:0(

men jeg vil gerne kigge forbi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2011

Klumpe-dumpe

anna-jonas skriver:

Anmeld

17. februar 2011

anna-jonas

Ni-ko-li-ne skriver:

jeg kan næsten på forhånd sige at jeg ikke har råd:0(

men jeg vil gerne kigge forbi

Jamen, det koster jo netop næsten ingenting.................højst benzinen derhen, og en madpakke.

Anmeld

17. februar 2011

Klumpe-dumpe

Ni-ko-li-ne skriver:

jeg har været for dårlig til at svare... og jeg ved det

Synes nu du altid er sødt til at svare alle... Om end så "bare" med et kram og knus.

Anmeld

17. februar 2011

Ni-ko-li-ne

Rose <3 skriver:

Synes nu du altid er sødt til at svare alle... Om end så "bare" med et kram og knus.

ikke sød nok...

tak

Anmeld

17. februar 2011

Ni-ko-li-ne

anna-jonas skriver:

Jamen, det koster jo netop næsten ingenting.................højst benzinen derhen, og en madpakke.

nåh det var ikke med overnatning du mente?

så må vi lige se på sagen

Anmeld

17. februar 2011

Barbamama

Rose <3 skriver:

Jeg ved ikke om den er helt lukke endnu den her tråd, men jeg har gået og tænkt over om jeg skulle svare eller ej. Men kom så frem til at jeg blev nødt til at være ærlig, og fortælle hvordan jeg har oplevet den seneste tid herinde.

Jeg vil meget gerne indrømme, at jeg har været tøsefornærmet.

Lige netop pga. det Milka skrive, at der er/har været for meget med at man ikke fik svar, når man skrev en tråd. Der er som regl de samme som svare en. (og 1000 tak for det!!!) Men man kan se at der har været X-antal inde og kikke det (ja ja det behøver jo ikke kun være navlere) men alligevel er der kun kommet 2-3 svar og man kan se alle navlerne er online.

Samtidig synes jeg faktisk det er rigtig sur røv, at man bruger tid på at svare (med en citering) og næste gang man så lige tjekker indlægget, kan man se at ts har svaret alle undtaget en selv. Jow det kan smutte en enkel gang, men når man ligesom ser en rød tråd i det, så bliver jeg faktisk rigtig ked af det, og så hopper jeg uden om de tråde.

Og nej alle tråde kan ikke være lige interessante, MEN MEN MEN jeg vil vove den påstand at 98% af navlerne alligevel læser disse/alle tråde, men bare ikke svare. Og jeg synes jeg kan se en tendens til, at det er de samme der aldrig får svar eller meget meget lidt responds. Og de samme der får meget respond selvom lige netop deres tråd ikke er interessant/svar søgende.

Dette har faktisk gjort at jeg også har trukke mig og koncentrer mig om irl. selvom jeg SAVNER jer helt vildt meget.

Åh så sidder man lige og tænker om man selv er en af dem der har sprunget dig over. Hvis jeg har har det ALDRIG været bevidst. Jeg holder utrolig meget af dig  og den lille skønne Malucca (selvom jeg aldrig har mødt jer) og jeg har tænkt mange gange at det er længe siden man sådan har hørt en god lang historie fra jer, men folk skal jo også have lov til at tage en pause. Jeg håber i hvert fald at du bliver her. Kram til dig

Anmeld

17. februar 2011

Rosa

Puha, den her har fået lov at ligge gennem 2 AB-marcipanbrød, men nu drister jeg mig alligevel til at svare selvom jeg er så ny NS'er at jeg ikke har lært jer alle sammen nok at kende endnu til at give jer den repons I fortjener 

Jeg er selv også en værre ego-rumpe når det kommer til indlæg. Jeg læser dem og så synes jeg næsten altid at der allerede ER skrevet det jeg ville skrive, bare bedre, og så dropper jeg det igen - det skal altså stopppe, for jeg vil faktisk rigtig gerne lære jer at kende ORDENTLIGT - og lære jer hvad jeg er for en fisk når jeg ikke er sure-moderator-Rosa ude på resten af baby.dk  

Jeg kommer alt for tit til at bruge al min skriveskrudt på at skrive PB'er med folk, eller laaaaaange indlæg hvori jeg prøver at gøre helt trivielle hverdagsting interessante for andre - og så læner jeg mig træt tilbage og forkæler mig selv med bare at LÆSE bagefter... Når jeg altså ikke laver moderatoropgaver... Jeg SKAL op på ""-hesten igen, og videre derfra til at skrive de ting ned som jeg faktisk føler og tænker når jeg læser om jer og jeres unger og jeres mænner og liv... 

Jeg melder mig hermed under NS-fanen og lover at jeg fremover smider en hilsen ved op mod 80% af det jeg læser 

Knus 

Rosa - helt nyudklækket NS'er

Anmeld

17. februar 2011

Barbamama

Rosa skriver:

Puha, den her har fået lov at ligge gennem 2 AB-marcipanbrød, men nu drister jeg mig alligevel til at svare selvom jeg er så ny NS'er at jeg ikke har lært jer alle sammen nok at kende endnu til at give jer den repons I fortjener 

Jeg er selv også en værre ego-rumpe når det kommer til indlæg. Jeg læser dem og så synes jeg næsten altid at der allerede ER skrevet det jeg ville skrive, bare bedre, og så dropper jeg det igen - det skal altså stopppe, for jeg vil faktisk rigtig gerne lære jer at kende ORDENTLIGT - og lære jer hvad jeg er for en fisk når jeg ikke er sure-moderator-Rosa ude på resten af baby.dk  

Jeg kommer alt for tit til at bruge al min skriveskrudt på at skrive PB'er med folk, eller laaaaaange indlæg hvori jeg prøver at gøre helt trivielle hverdagsting interessante for andre - og så læner jeg mig træt tilbage og forkæler mig selv med bare at LÆSE bagefter... Når jeg altså ikke laver moderatoropgaver... Jeg SKAL op på ""-hesten igen, og videre derfra til at skrive de ting ned som jeg faktisk føler og tænker når jeg læser om jer og jeres unger og jeres mænner og liv... 

Jeg melder mig hermed under NS-fanen og lover at jeg fremover smider en hilsen ved op mod 80% af det jeg læser 

Knus 

Rosa - helt nyudklækket NS'er

FEDT!!!!! Det glæder jeg mig til!!!

Anmeld

17. februar 2011

Rosa

michella80 skriver:

FEDT!!!!! Det glæder jeg mig til!!!

Jah, det siger du nu... Men om 2 uger får jeg sikkert mails om at de fra baby.dk's side anmoder mig om at stoppe med at spamme NS-forumet til... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.