Puha, den her har fået lov at ligge gennem 2 AB-marcipanbrød, men nu drister jeg mig alligevel til at svare selvom jeg er så ny NS'er at jeg ikke har lært jer alle sammen nok at kende endnu til at give jer den repons I fortjener 
Jeg er selv også en værre ego-rumpe når det kommer til indlæg. Jeg læser dem og så synes jeg næsten altid at der allerede ER skrevet det jeg ville skrive, bare bedre, og så dropper jeg det igen - det skal altså stopppe, for jeg vil faktisk rigtig gerne lære jer at kende ORDENTLIGT - og lære jer hvad jeg er for en fisk når jeg ikke er sure-moderator-Rosa ude på resten af baby.dk
Jeg kommer alt for tit til at bruge al min skriveskrudt på at skrive PB'er med folk, eller laaaaaange indlæg hvori jeg prøver at gøre helt trivielle hverdagsting interessante for andre - og så læner jeg mig træt tilbage og forkæler mig selv med bare at LÆSE bagefter... Når jeg altså ikke laver moderatoropgaver... Jeg SKAL op på "
"-hesten igen, og videre derfra til at skrive de ting ned som jeg faktisk føler og tænker når jeg læser om jer og jeres unger og jeres mænner og liv...
Jeg melder mig hermed under NS-fanen og lover at jeg fremover smider en hilsen ved op mod 80% af det jeg læser 
Knus
Rosa - helt nyudklækket NS'er
Anmeld