Rose <3 skriver:
Jeg ved ikke om den er helt lukke endnu den her tråd, men jeg har gået og tænkt over om jeg skulle svare eller ej. Men kom så frem til at jeg blev nødt til at være ærlig, og fortælle hvordan jeg har oplevet den seneste tid herinde.
Jeg vil meget gerne indrømme, at jeg har været tøsefornærmet.
Lige netop pga. det Milka skrive, at der er/har været for meget med at man ikke fik svar, når man skrev en tråd. Der er som regl de samme som svare en. (og 1000 tak for det!!!) Men man kan se at der har været X-antal inde og kikke det (ja ja det behøver jo ikke kun være navlere) men alligevel er der kun kommet 2-3 svar og man kan se alle navlerne er online.
Samtidig synes jeg faktisk det er rigtig sur røv, at man bruger tid på at svare (med en citering) og næste gang man så lige tjekker indlægget, kan man se at ts har svaret alle undtaget en selv. Jow det kan smutte en enkel gang, men når man ligesom ser en rød tråd i det, så bliver jeg faktisk rigtig ked af det, og så hopper jeg uden om de tråde.
Og nej alle tråde kan ikke være lige interessante, MEN MEN MEN jeg vil vove den påstand at 98% af navlerne alligevel læser disse/alle tråde, men bare ikke svare. Og jeg synes jeg kan se en tendens til, at det er de samme der aldrig får svar eller meget meget lidt responds. Og de samme der får meget respond selvom lige netop deres tråd ikke er interessant/svar søgende.
Dette har faktisk gjort at jeg også har trukke mig og koncentrer mig om irl. selvom jeg SAVNER jer helt vildt meget.
Jeg sidder her og får lidt røde ører.... For du har ramt lige i en øm plet! Det med at besvare andre i mine egne tråde.
Jeg kan aldrig vælge, om jeg svarer alle på een gang, eller om jeg citerer hver enkelt.. Og den er stensikker hver gang jeg starter med at svare en for en, så går jeg kold midt i det, og så er der nogen der ikke får personligt svar.. Og ja, det er så det de røde ører kommer af. Nogle gange føler jeg det er tumpet at skrive "tak" 17 gange, men måske skal jeg bare huske, at det betyder noget, for den der har skrevet..
Nu vil jeg ikke tage hele skylden for din tøsefornærmelse, det håber jeg er ok?
Men jeg møder punkter i denne tråd der får mig til at tænke " nååårh ja, det kan jeg godt gøre bedre", og det synes jeg kun er fint!
Tak for din ærlighed, Buddy! Håber det går fremad med dronningen?