En ærlig snak.... kortene på bordet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2011

Lilac

Rose <3 skriver:

Nej nej nej...

Måske jeg skal ikke skulle ha´skrevet det sådan. Det er var slet ikke meningen at jeg ville give nogen dårlig samvittighed.

Jeg synes slet ikke det gør noget at det var skrevet sådan, det er meget tankevækkende! Og jeg synes i hvert fald ikke at der er nogen der skal føle sig udenfor og det tror jeg da også at vi alle vil være mere opmærksomme på i fremtiden  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

Klumpe-dumpe

Lilac skriver:

Jeg synes slet ikke det gør noget at det var skrevet sådan, det er meget tankevækkende! Og jeg synes i hvert fald ikke at der er nogen der skal føle sig udenfor og det tror jeg da også at vi alle vil være mere opmærksomme på i fremtiden  

Godt!!!! for det var lige netop der jeg ville hen. :)

Anmeld

18. februar 2011

otlitrom

Rose <3 skriver:

Jeg ved ikke om den er helt lukke endnu den her tråd, men jeg har gået og tænkt over om jeg skulle svare eller ej. Men kom så frem til at jeg blev nødt til at være ærlig, og fortælle hvordan jeg har oplevet den seneste tid herinde.

Jeg vil meget gerne indrømme, at jeg har været tøsefornærmet.

Lige netop pga. det Milka skrive, at der er/har været for meget med at man ikke fik svar, når man skrev en tråd. Der er som regl de samme som svare en. (og 1000 tak for det!!!) Men man kan se at der har været X-antal inde og kikke det (ja ja det behøver jo ikke kun være navlere) men alligevel er der kun kommet 2-3 svar og man kan se alle navlerne er online.

Samtidig synes jeg faktisk det er rigtig sur røv, at man bruger tid på at svare (med en citering) og næste gang man så lige tjekker indlægget, kan man se at ts har svaret alle undtaget en selv. Jow det kan smutte en enkel gang, men når man ligesom ser en rød tråd i det, så bliver jeg faktisk rigtig ked af det, og så hopper jeg uden om de tråde.

Og nej alle tråde kan ikke være lige interessante, MEN MEN MEN jeg vil vove den påstand at 98% af navlerne alligevel læser disse/alle tråde, men bare ikke svare. Og jeg synes jeg kan se en tendens til, at det er de samme der aldrig får svar eller meget meget lidt responds. Og de samme der får meget respond selvom lige netop deres tråd ikke er interessant/svar søgende.

Dette har faktisk gjort at jeg også har trukke mig og koncentrer mig om irl. selvom jeg SAVNER jer helt vildt meget.

Jeg sidder her og får lidt røde ører.... For du har ramt lige i en øm plet! Det med at besvare andre i mine egne tråde.

Jeg kan aldrig vælge, om jeg svarer alle på een gang, eller om jeg citerer hver enkelt.. Og den er stensikker hver gang jeg starter med at svare en for en, så går jeg kold midt i det, og så er der nogen der ikke får personligt svar.. Og ja, det er så det de røde ører kommer af. Nogle gange føler jeg det er tumpet at skrive "tak" 17 gange, men måske skal jeg bare huske, at det betyder noget, for den der har skrevet..

Nu vil jeg ikke tage hele skylden for din tøsefornærmelse, det håber jeg er ok? Men jeg møder punkter i denne tråd der får mig til at tænke " nååårh ja, det kan jeg godt gøre bedre", og det synes jeg kun er fint!

Tak for din ærlighed, Buddy! Håber det går fremad med dronningen?

Anmeld

18. februar 2011

Klumpe-dumpe

kitty skriver:

Jeg sidder her og får lidt røde ører.... For du har ramt lige i en øm plet! Det med at besvare andre i mine egne tråde.

Jeg kan aldrig vælge, om jeg svarer alle på een gang, eller om jeg citerer hver enkelt.. Og den er stensikker hver gang jeg starter med at svare en for en, så går jeg kold midt i det, og så er der nogen der ikke får personligt svar.. Og ja, det er så det de røde ører kommer af. Nogle gange føler jeg det er tumpet at skrive "tak" 17 gange, men måske skal jeg bare huske, at det betyder noget, for den der har skrevet..

Nu vil jeg ikke tage hele skylden for din tøsefornærmelse, det håber jeg er ok? Men jeg møder punkter i denne tråd der får mig til at tænke " nååårh ja, det kan jeg godt gøre bedre", og det synes jeg kun er fint!

Tak for din ærlighed, Buddy! Håber det går fremad med dronningen?

Jeg har faktisk spurgt Henrik, om man lige netop i sådan en situation (eller til opdatering i en tråd) kan citere alle på en gang. Altså kun ts, har denne mulighed. Men det synes han hvis ikke, var så smart en ide. Selvom jeg synes det er genialt. (synes du ikke også det???)

Men jow jow, det er så i orden du ikke tager skylden for min tøsefornærmelse ;) :P

Jow tak, bedste buddy det går meget meget bedre med min store pige.

Ps. fantastisk profil billede!

Anmeld

18. februar 2011

otlitrom

Rose <3 skriver:

Jeg har faktisk spurgt Henrik, om man lige netop i sådan en situation (eller til opdatering i en tråd) kan citere alle på en gang. Altså kun ts, har denne mulighed. Men det synes han hvis ikke, var så smart en ide. Selvom jeg synes det er genialt. (synes du ikke også det???)

Men jow jow, det er så i orden du ikke tager skylden for min tøsefornærmelse

Jow tak, bedste buddy det går meget meget bedre med min store pige.

Ps. fantastisk profil billede!

Det ville sgu da være skide smart!! Hov, nu bandede katten sørme... Men det ville da være en genial funktion! Men den synes hane-Henrik i hønsegården så ikke om..

Dejligt det går godt med Lutten! Jeg synes det skal gå bedre med ALLE navler der hænger i øjeblikket.. Der har været epidemi herinde synes jeg, med alt muligt skrammel!

Profilbilledet trængte til en udskiftning. Og det var hvad overtrætheden kunne komme frem til

Anmeld

18. februar 2011

lion

kitty skriver:

Det ville sgu da være skide smart!! Hov, nu bandede katten sørme... Men det ville da være en genial funktion! Men den synes hane-Henrik i hønsegården så ikke om..

Dejligt det går godt med Lutten! Jeg synes det skal gå bedre med ALLE navler der hænger i øjeblikket.. Der har været epidemi herinde synes jeg, med alt muligt skrammel!

Profilbilledet trængte til en udskiftning. Og det var hvad overtrætheden kunne komme frem til

Ja synes det vilel være en super ide, med et citere alle for TS.

Men ja fedt profilbillede

Anmeld

18. februar 2011

Klumpe-dumpe

kitty skriver:

Måske jeg bare skal spame ham der hanen... Så kan det da være han fatter jeg VIL ha´(sagt med begge hænder i siden og stampen i gulvet) den funktion.

Ja men nu vænner lyset og solen snart tilbage (har de jo lovet på den store piges fødselsdag) og mon så ikke alle de skønne og kære navlere og navlevbørn går lysere tidere i møde. I hope!

Anmeld

18. februar 2011

Barbamama

lion skriver:

Men til sidst vil jeg gerne indrømme, at nogen indlæg er jeg gået uden om, men det er kun fordi at de indlæg minder mig for meget om min mor. Jeg har f .eks vis ikke læst alle michellas indlæg, men jeg har tænkt på dig, men jeg vilel ikke læse dem, for så ville jeg nok bare tude før jeg var gået i gang.

Anmeld

18. februar 2011

oo

michella80 skriver:

Så hold dog kæft Rosa  Eeeej vi er vant til det. Vi har jo Trine/Tjuhl  Undskyld Trine jeg kunne ikke lade være

ÅÅÅÅRHJAAAAEEEERRRR

Anmeld

18. februar 2011

Barbamama

Tjuhl skriver:

ÅÅÅÅRHJAAAAEEEERRRR

Hi hi jeg EEEEELSKER dine indlæg og de bliver simpelthen slugt fra ende til anden, så skriv min pige!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.