JEG PERSONLIGT oplever ikke at der er sket nogle ændringer af nogen art ift. os herinde og fællesskabet, som vi jo vist alle er så stolte af, at være en del af....... Men er jeg blind, døv eller uopmærksom?
Jeg husker en profil nævne noget omkring "stemningen" herinde.
Idag er der én som siger "hej" til gruppen, og en anden som siger "hej-hej..."
Jeg forstår ikke helt....?!?
ER DER sket noget, oplever I? Eller er alting OK og ligesom det plejer?
Helt fint at vi alle hver især "bøvler" med hvert vores, og har et liv udenfor (høhø). Men dette sted, og dén samhørighed der ér imellem os som har fulgt hinanden tæt i efterhånden temmelig lang tid, det kommer da til at betyde noget!!
For mig, ihvertfald, fylder det en del, og betyder noget.
I er ikke en del af mit hverdagsliv (når jeg arbejder, handler ind og laver mad, mv) - men I er der bare altid!!
Når jeg har brug for at lufte ud i mine tanker, eller grine højt med Jer af en lille episode eller oplevelse jeg har haft, så kan jeg gå til Jer. Og jeg deler stolt ud af mit moderskab til mine piger. Hvis jeg har brug for gode forslag eller råd, eller brug for trøst og forståelse, så er I der! .....Og jeg bestemmer helt selv hvor meget, og hvornår. Men jeg ved altid, at I er der i én eller anden forstand. Og det er rigtig meget værd. Og dém I hver især er BAGVED kommer jo også til udtryk, og jo mere af det der kommer med, des endnu mere får det betydning.
Jeg føler at vi OPRIGTIGT interesserer os for hinanden, hver især.
Hvordan det går med os, med vores børn, med vores familieliv og parforhold, med jobbet eller hvad end man nu lige har gang i hver især.
Men jeg bliver lidt forvirret af de "hej" og "farvel"-indlæg, og små-snak om stemninger mv, som jeg på kort tid har bemærket. Eller - Et nyt "HEJ" forvirrer mig selvfølgelig ikke, hehe, forstå mig ret. Nye NSére er selvfølgelig meget velkomne.
Men jeg håber bare ikke, at der sidder flere NSére rundt omkring, som ikke føler at det er "det samme" mere, som det var, eller som føler at der er noget andet galt, som jeg bare slet ikke har opfanget...?!
Kan vi ikke tage en ærlig snak om, hvis der er nogen der enten virkelig føler sig oversete eller af den eller anden årsag føler, at de ikke har samme glæde ved det længere?!
Som sagt, så sker der jo hele tiden noget i hver enkeltes eget private liv, og det er klart, at vi ikke altid kommer med i ALT hvad der foregår.... Jeg personligt får ihvertfald heller ikke altid Jer indviet i ALLE tingene, som jeg går med....og det er da klart, at man også går med nogle tanker og følelse for sig selv! Der er nu eller ikke meget, som jeg ikke gerne vil dele med JER piger, men nogle ting er bare lidt for private, eller for svære at sætte ord på ind imellem, hvis det stadig er lidt defust for én selv... Og vi styrer jo helt selv, hvor lidt og hvor meget vi vil vise, dele og åbne op for. Jo mere, jo bedre, egentligt. For så kan vi være ligeså ligetil og ærlige som jer føler at vi er herinde.
Og det er jo dét der gør det ægte, og gør, at man får en følelse af, at kende hinanden!
Jeg må i seng..... Håber ikke det blev for vrøvlet og kludret....
Ihvertfald så håber jeg ikke, at det viser sig, at der er nogle triste NSére rundt om, som ikke fik et kram eller blev hørt, da de behøvede det. Og hvis der er noget, som trykker lidt hos nogle, så syntes jeg, at det skal UD, så vi kan få det manet til jorden, og rette op på det!