Jer der så tvillinger igår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2011

Vial

K&S skriver:

Også i forhold til MME? Min SP sagdenemlig, at hvis man ammede, kunne man opleve et positivt resultat, men Anton er flaskebarn, så hun mente ikke, det ville have nogen effekt herhjemme - men som sagt, jeg har ikke prøvet det....

Mine har altid været flaskebørn og gik fra mme om aftenen til vælling og har sovet igennem lige siden første flaske. Én gang gav jeg dem noget købe-pulver-vælling og de vågnede igen om natten. Man skal selv lave den af ris eller majsmel.

Det er min erfaring.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

<3

KaMa skriver:

tja, til gengæld ser du helt rolige og harmoniske babyer. Måske de gør noget rigtigt?

Synes faktisk alle parene klarer det helt fint. Og ja man bliver da lidt påtaget af at et kamerahold står i ens stue

men jeg kan ikke lade være med at trække på smilebåndet hver gang jeg ser hendes titel "cand.mag. & postbud". LOL personligt havde jeg nok valgt en af delene og så kan jeg ikke lade være med at tænke på om det bliver min fremtid

Men jo jeg synes de gør det godt

Anmeld

16. februar 2011

K&S

KaMa skriver:

Mine har altid været flaskebørn og gik fra mme om aftenen til vælling og har sovet igennem lige siden første flaske. Én gang gav jeg dem noget købe-pulver-vælling og de vågnede igen om natten. Man skal selv lave den af ris eller majsmel.

Det er min erfaring.

SUPER FEDT og især når du har 2 "små" banditter...!

Anton har aldrig været vågen mange gange i løbet af natten (sulten), så jeg synes ikke behovet var der for os - men jeg kan jo ikke sige om det havde ændret noget, hvis han havde fået vælling

Anmeld

16. februar 2011

<3

K&S skriver:

Jeg prøver at være "stærk" når han slår sig m.m. men det gør ondt indeni, når han bliver ked af det

Det gør det også. Særligt når de er så små. Der er al gråd helt oppe i det røde felt. Nu hvor Tjalfe er 3 år og 3 mdr så er jeg faktisk ret cool. Nu er gråden anderledes så man kan klart høre forskel på om det er noget eller om det bare er fordi han er sur.

Anmeld

16. februar 2011

K&S

Kirle skriver:

Synes faktisk alle parene klarer det helt fint. Og ja man bliver da lidt påtaget af at et kamerahold står i ens stue

men jeg kan ikke lade være med at trække på smilebåndet hver gang jeg ser hendes titel "cand.mag. & postbud". LOL personligt havde jeg nok valgt en af delene og så kan jeg ikke lade være med at tænke på om det bliver min fremtid

hihi, jeg trækker også på smilebåndet hver gang

Anmeld

16. februar 2011

Vial

Kirle skriver:

Haha - ja, det er RET tydeligt, at det er svært at få job som cand.mag.

Anmeld

16. februar 2011

K&S

Kirle skriver:

Det gør det også. Særligt når de er så små. Der er al gråd helt oppe i det røde felt. Nu hvor Tjalfe er 3 år og 3 mdr så er jeg faktisk ret cool. Nu er gråden anderledes så man kan klart høre forskel på om det er noget eller om det bare er fordi han er sur.

Anton er kun 6½ måned, men jeg har efterhånden luret hans forskellige gråd"typer" - han har jo været vant til at have sit sut stort set hele dagen, fordi han havde kolik de første måneder (og den hjalp SÅ meget) - så nu kæmper vi med at han (for det meste) kun har den, når han skal sove eller hvis han bliver meget ked af det

Anmeld

16. februar 2011

<3

KaMa skriver:

Haha - ja, det er RET tydeligt, at det er svært at få job som cand.mag.

Ja DET er det sgu! men ligefrem at skilte med det havde jeg nok ikke gjort

Anmeld

16. februar 2011

Vial

Loa skriver:

Det ældste par der bor hos mandens mor, er det mig der er helt hen i vejret eller var der ekstrem lidt vand i badekaret da de badede børnene?? 

Jeg plejer fylde ret meget i, så hun ikke har så meget af kroppen over vandet, og måske kommer til at fryse.... Men det er måske mig der er galt på den?

Jeg lå også mærke til det.

Jeg har et badekar, hvor der er en streg i, hvor der står MAX vand her til. Hvis jeg forholder mig til den, så får børnene kun fodbad. Jeg kan godt lide, at de får plasket godt rundt, så jeg fylder godt op.

I øvrigt så tror jeg, at grunden til at de virkede akavede var, at de ikke er har prøvet at bade dem før i stuen/køkkenet. Der har nok ikke været plads til kamerahold der, hvor de normalt bader.

At hun vækker dem, når de skal spise, kan jeg sagens forstå. Når man har tvillinger, så styrer man deres mad og søvn med hård hånd - ellers skrider hele dagen.  Jeg har gjort det samme.

(Jeg ved godt, at du ikke har kritiseret dem - det var bare mine tanker omkring det).

Anmeld

16. februar 2011

<3

K&S skriver:

hihi, jeg trækker også på smilebåndet hver gang

Ja ikke! Det er så sandt og ligefremt Meget ærligt - måske lidt for ærligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.