Jer der så tvillinger igår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2011

<3

K&S skriver:

Øv øv, ja så får man helt dårlig samvittighed

Men skønt at grøden virkede, det har den også gjort her...!

Ja mos og grød virker men det er godt nok grænseoverskridende de første gange man skal give sådan noget tykt stads til sin lille bebs

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

K&S

Kirle skriver:

Ja mos og grød virker men det er godt nok grænseoverskridende de første gange man skal give sådan noget tykt stads til sin lille bebs

Hihi, jeg glædede mig til vi skulle i gang

Jeg startede med en tynd tynd mos, men det kunne han slet ikke forholde sig til, men da der kom lidt mere konsistens, så guffede han i sig...!

Anmeld

16. februar 2011

<3

K&S skriver:

Hihi, jeg glædede mig til vi skulle i gang

Jeg startede med en tynd tynd mos, men det kunne han slet ikke forholde sig til, men da der kom lidt mere konsistens, så guffede han i sig...!

Nemlig man skal slet ikke være så nervøs og forsigtig med de små

Anmeld

16. februar 2011

K&S

Kirle skriver:

Nemlig man skal slet ikke være så nervøs og forsigtig med de små

Nope  men man synes jo nogle gange, at de er så små  

Anmeld

16. februar 2011

Vial

TinaPina skriver:

Uh der er simpelthen så mange ting ved det par der giver mig knopper.

Bla det med badet. Det må da være vildt koldt at blive badet på den måde.

Hvem ligger ned og spiser helt tynd grød? Mit barn kommer da i hvert fald ikke til det.

Og hvorfor ligger de ALTID og sover på det skide aktivitetstæppe? Hvis de er trætte, så skal de da puttes i en seng eller i en barnevogn!

tja, til gengæld ser du helt rolige og harmoniske babyer. Måske de gør noget rigtigt?

Anmeld

16. februar 2011

frkrbj

linselouise skriver:

helt enig

Jeg er helt enig her, synes faktisk ikke det er særligt klædeligt for dette ellers fantastiske forum at sidde og rakke ned på nogle mennesker man i bund og grund ikke kender! 

Er I andre da så fantastiske, og var I heller ikke det mindste usikre på noget? JEG var sku! 

JEG synes det er fedt de er så rolige, det kunne andre søreme godt lære noget af. Gid jeg selv var! Og mon ikke at de også er påvirket af kamera all over og det helst skal være iorden det der kommer på tv!?, Det tror jeg, sådan ville jeg da selv have det.

Anmeld

16. februar 2011

<3

K&S skriver:

Nope  men man synes jo nogle gange, at de er så små  

Ja og det skal man jo også. FOr ellers ville nogle sikkert give en 6mdr gammel baby en skovl i hånden og sende dem i marken og det går jo ikke Men der er bare også overforsigtighed og det har de fleste førstegangsforældre - mig selv inkl.

Anmeld

16. februar 2011

frkrbj

Oooog, det gælder desuden også alle de tråde der hver uge bliver oprettet om D.U.M! Bliver så trist af at folk ikk har andet at lave end at nedgøre andre!

Anmeld

16. februar 2011

Vial

Mormilla skriver:

Min sagde at det mættede mere og han gik fra at spise hver 2 time til at spise hver 4. Så jeg vil nu mene at det mætter...

Nemlig.

Første gang mine fik vælling sov de igennem. De gik fra at få flaske om natten til at klare sig i 12 timer uden! Det har holdt lige siden. Dvs. i 3 mdr!!

Selvfølgelig mætter det mere.

Anmeld

16. februar 2011

K&S

Kirle skriver:

Ja og det skal man jo også. FOr ellers ville nogle sikkert give en 6mdr gammel baby en skovl i hånden og sende dem i marken og det går jo ikke Men der er bare også overforsigtighed og det har de fleste førstegangsforældre - mig selv inkl.

Jeg prøver at være "stærk" når han slår sig m.m. men det gør ondt indeni, når han bliver ked af det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.