Jer der så tvillinger igår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2011

K&S

Mormilla skriver:

Det tænkte jeg os! Og så sagde SP at vælling ikke fyldte mere. Min sagde at det gjorde og synes os at det virkede sådan på min søn

Jeg har også fået at vide, at det ikke mætter mere end MME

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

RiUL

Loa skriver:

Han er nok mors dreng 

Ja, garanteret Hehe

Anmeld

16. februar 2011

<3

K&S skriver:

Jep også her. Faktisk frarådede min sp vælling helt. Det var kun mor og far her der syntes at vælling var en naturlig overgang - bah!

Anmeld

16. februar 2011

Sees

Jeg følger jo troligt med hver tirsdag, og ELSKER det, men lige det der par giver mig en smule knopper.
Nok fordi de er så afslappet og "langsomme" eller hvad man siger.
Men sådan er vi jo så forskellige - Det er jo ikke ensbetydne med at de ikke er nogle fantastiske forældre

Anmeld

16. februar 2011

Mormilla

K&S skriver:

Okay men hvorfor virker børn så mere mætte, efter at de har fået det? Det gir jo ingen mening..

Anmeld

16. februar 2011

K&S

Okay men hvorfor virker børn så mere mætte, efter at de har fået det? Det gir jo ingen mening..

Anton har aldrig fået vælling, så jeg har ikke selv erfaring med det, det var bare hvad SP´en sagde...

Anmeld

16. februar 2011

Mormilla

K&S skriver:

Anton har aldrig fået vælling, så jeg har ikke selv erfaring med det, det var bare hvad SP´en sagde...

Min sagde at det mættede mere og han gik fra at spise hver 2 time til at spise hver 4. Så jeg vil nu mene at det mætter...

Anmeld

16. februar 2011

pussepige

Loa skriver:

Det ældste par der bor hos mandens mor, er det mig der er helt hen i vejret eller var der ekstrem lidt vand i badekaret da de badede børnene?? 

Jeg plejer fylde ret meget i, så hun ikke har så meget af kroppen over vandet, og måske kommer til at fryse.... Men det er måske mig der er galt på den?

Det var også det første jeg tænkte da jeg så det i går..

Anmeld

16. februar 2011

K&S

Mormilla skriver:

Min sagde at det mættede mere og han gik fra at spise hver 2 time til at spise hver 4. Så jeg vil nu mene at det mætter...

Også i forhold til MME? Min SP sagdenemlig, at hvis man ammede, kunne man opleve et positivt resultat, men Anton er flaskebarn, så hun mente ikke, det ville have nogen effekt herhjemme - men som sagt, jeg har ikke prøvet det....

Anmeld

16. februar 2011

Carina1977

Tanja78 skriver:

De virker bare ekstremt usikre. Sæt nu de fyldte for meget i, så hellere for lidt.. Lige som det undrede mig, at hun gav dem grød liggende og ikke oprejst.

Hehe jeg undrede mig også over det med grøden

Jeg sad da altid op med Mark når han fik grød.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.