Ja det er jo i grunden underligt der kan komme en ti sider lang debat ud om NOGEN SOM HELST... Men nu er det jo et debatforum, og vi har jo lov at debattere og udveksle meninger om lige præcis det vi har lyst til....
Så vidt jeg har læst mig frem til er der ingen der skriver de er dårlige forældre pga lidt vand i badekaret. Men derfor har man vel lov at spørge ud i fora om det kun var (i dette tilfælde mig, da det er mig der er ts) der syntes det var lidt vand og om det ikke gav risiko for de små frøs....
Det var såmænd det, og mere var der ikke i det..... Så vidt jeg læser er der ingen der "dømmer" dem pga det.....
Ro på alle jer hunkøn, der straks går i forsvarsposition så snart i ser en tråd der ikke er lutter kys og lagkage......
Jeg forstod også på dit spørgsmål i starten at det var mere omkring om du f.eks kunne nøjes med mindre vand og lign. Men når du skriver at der skal ro på og der ingen der "dømmer" dem. Så tænkt på ord i denne tråd som "sinker" "tilbagestående" og "creapy". Altså jeg ville da være ked af at nogle gav mig sådan nogle labels, bare fordi man gør tingene anderledes.
Ja, jeg ville da heller ikke have vækket mine unger for at give grød. Men det så ud som om, at nu havde hun bare glædet sig til at gøre, og ungerne lider jo ikke varigt skade. Der er jo også en masse mødre der vækker børn for at gå til babysvømning, mødregruppe osv. De overlever forhåbenligt, de små pus.
hvor mange af os gør ikke ting som måske er helt "politiske" korrekte. Jeg skal da ikke være den første til at kaste med sten i hvertfald. Jeg har da også f.eks lige sat ungen foran tvét 5 min for længe. Eller måske sat baby i en skråstol en uge før hun skulle, så jeg kunne tage et tiltrængt bad. Vi er jo alle som forældre forskellige. Nogle vælger kun økologisk og rynker lidt af næsen på de forældre der ikke gør det, andre vil kigge foraget på dem der følger Kærnesund familie fordi de synes de fejlernære derers børn. Nogle lader børnene spise slik, nogle ingen sukker, nogle lader babyer sove lidt på et tæppe andre ikke. Vi er jo alle sammen vidt forskellige forældre. Men fælles for os alle er jo at vi gør det vi synes er bedst for vores børn. Vi gør det fordi vi elsker dem. og heldigvis overlever de fleste jo vores alle sammens- ikke helt perfekte- oplevelse.

Anmeld